Μα, τι θέλεις να σου γράψω κι εγώ ο καημένος για τον
πρώτον ημιτελικό;
Ένα βλαχοπρόγραμμα με τα όλα του, χειρότερο σε παραγωγή
και κάλυψη και από την πρώτη φορά που διοργανώθηκε στην Ουκρανία το 2005. Καλά
να πάθουμε όμως που καθόμαστε και ψηφίζουμε τριτοκοσμικές χώρες και προσδοκούμε
ύστερα σουηδικά, τηλεοπτικά μεγαλεία. Τι να σου κάνουν και οι Ουκρανοί; Ακόμα
δεν συνήλθαν απ’ τον πόλεμο, η πρωτοτυπία στη Γιουροβίζιον τους μάρανε. Έναν
αχταρμά είδαμε χθες βράδυ. Ένα τουρλού-τουρλού από όλα τα editions των
προηγούμενων χρόνων στη συσκευασία του ενός.
Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις. Ο εκθεσιακός
χώρος όσο κι αν σουλουπώθηκε για να θυμίζει στούντιο, πάλι παρέπεμπε σε αποθήκη
του ΙΚΕΑ καλυμμένη με σεντόνια. Και οι Δανοί σε εγκαταλελειμμένο ναυπηγείο το
διοργάνωσαν το 2014 βεβαίως, αλλά οπτικά κατάφεραν και μας ξεγέλασαν. Οι
Ουκρανοί ολωσδιόλου. Οι παρουσιαστές ήταν οι χειρότεροι όλων των εποχών, σαν
οικοδόμοι με παπιγιόν, μην σχολιάσω την αγγλική προφορά που μου θύμισε τη
Βουγιουκλάκη στο «πιο λαμπρό αστέρι» που προσπαθούσε να προφέρει το μπονσουάρ
με γαλλική προφορά. Κανένα κύρος, καμία επιβλητικότητα, καμία πνευματικότητα εκ
μέρους τους.
Οι καρτ ποστάλ, επίσης απογοητευτικές, αλλά τι να λέμε…
Εδώ δεν είχαν λεφτά να στείλουν συνεργεία στις συμμετέχουσες χώρες να τα
γυρίσουν οι ίδιοι και παρακαλούσαν τους εθνικούς σταθμούς να τσοντάρουν με
πλάνα. Ένα αρχοντοχωριάτικο σόου με τη βούλα. Δείτε το, όμως, γιατί και στην
Κύπρο υπό αυτές τις προδιαγραφές θα διοργανωθεί αν μια μέρα κερδίσουμε. Να
είστε προετοιμασμένοι.
Υπάρχουν βέβαια και τα ευχάριστα. Η πρόκριση της Ελλάδος
(αναμενόμενη) και της Κύπρου (που παιζόταν). Τολμώ να πω ότι η εμφάνιση της Ντέμυ
ήταν κατώτερη των προσδοκιών μου, ενώ αντίθετα του Χοβίγκ πολύ ανώτερη αυτών.
Το ότι το «ολόγραμμα» της Ντέμυ εμφανίστηκε στον «αντίστροφο καταρράκτη» και «ανυψώθηκε»
μόνο ο Φωκάς που το σκέφτηκε το κατάλαβε. Εκείνο το πράμα έμοιαζε με φωτογραφία
ultrasound από έμβρυο που κολυμπά στη
μήτρα. Η δε ανύψωση με το ασανσέρ, περιττή. Αν είναι να αναστηθείς σαν τον
Ιησού, ανυψώσου στα 5-6 μέτρα να το ευχαριστηθούμε. Να ανυψωθείς στο ένα μέτρο
σαν να ανέβηκες στην καρέκλα του γραφείου να αλλάξεις τη λάμπα που τρεμοπαίζει
δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε «φαντασμαγορία».
Ο Χοβίγκ όμως, κύριος. Μπορεί να ξεπατίκωσε ιδέες από το
Βέλγιο του 2015 και της Ρωσίας πέρσι, αλλά αυτά μόνο οι σκληροπυρηνικοί φανς τα
θυμούνται. Ο μέσος τηλεθεατής εκείνη την ώρα ολίγον κόπτεται για την
παρθενογένεση στην τέχνη. Η ερμηνεία του ήταν δυνατή, η χορογραφία του στιβαρή,
δικαίως προκριθήκαμε. Μας σκάσανε ώσπου να μας ανακοινώσουν πάλι, αλλά μπορώ να
πω ότι από όλο το σόου, εκείνο το πένταλεπτο όλο κι όλο άξιζε να βιώσεις. Τώρα
στον τελικό δεν ξέρω τι θα κάνει η Κύπρος. Πιστεύω ότι είτε θα καταλήξουμε μέσα
στα τρία τελευταία ή στα τρία πρώτα. Μάλλον στα τελευταία. Μέση πάντως δεν
υπάρχει.
Μετά τη θέαση όλων των τραγουδιών και του αποσπάσματος της πρόβας της Ιταλίας έχω να σου πω ότι η νίκη της δεν είναι δεδομένη. Βλέπω τον Πορτογάλο να βγαίνει από αριστερά και να κάνει την έκπληξη. Έχει κι αυτό το «στ’ αρχίδια μου η Γιουροβίζιον σας» ύφος που τον ανεβάζει πολύ. Όταν όλοι επενδύουν στα γραφικά, τα σκηνικά και τα ατσαλάκωτα θεάματα, αυτός βγαίνει να τραγουδήσει έτσι αχτένιστος κι άπλυτος λες και μόλις ήπιε το καφεδάκι του στο Σπίτι Συνεργασίας με τους Τουρκοκύπριους ή σαν να ήρθε από σύναξη του ΣΥΡΙΖΑ στον Βόλο και μας υπενθυμίζει την ουσία του πράγματος: το τραγούδι. Αυτή η «πρόταση» μπορεί και να αποδειχτεί σωτήρια σε μια έξαρση αυτοκαταστροφής του μέσου γιούροφαν. Τώρα, αν οι Πορτογάλοι είναι διατεθειμένοι να διοργανώσουν τον Διαγωνισμό του χρόνου, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
Πριν κλείσω να δώσω και τα εύσημα στον Τάσο Τρύφωνος και
την Χριστιάνα Αρτεμίου. Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα με την αντικατάσταση της
Μελίνας Καραγεωργίου που την αγάπησα με τα χρόνια στον ρόλο του σχολιαστή με
τον μετρημένο, δημοσιογραφικό λόγο της. Όταν άκουσα ότι το ΡΙΚ προσέλαβε το πιο
πάνω ραδιοφωνικό δίδυμο για φέτος, η πρώτη μου αντίδραση ήταν «Α, Παναΐα μου!»
Αλλά ομολογώ ότι προέκυψαν κι αυτοί ανώτεροι των προσδοκιών μου. Προσέγγισαν
εγκυκλοπαιδικά τον Διαγωνισμό, δεν ενέδωσαν στην ευκολία του σαχλού χιούμορ,
διάβαζαν προσεγμένα και καλά προβαρισμένα κείμενα (δυο-τρία σαρδάμ που
ακούστηκαν τα δικαιολογώ, πρώτη φορά ήταν…) και δεν αυτοσχεδίαζαν (αυτό κι αν
το φοβόμουν). Ειδικά η Αρτεμίου, που όταν την ανακαλώ στο μυαλό μου εμφανίζεται
είτε με την κυπριακή στολή να μου μιλά για «πατατούδες» είτε με φτηνή περούκα
του Jumbo να
προσποιείται την ηθοποιό στην αθλιότητα του Fakate Tous, στάθηκε «στον
πούντον της» και ήταν αναπάντεχα ευχάριστη. Στην αρχή μάλιστα αδυνατούσα να
αναγνωρίσω πως αυτή η ωραία φωνή με τα στρωτά Ελληνικά ήταν δική της. Η Γιουροβίζιον
κουβαλά αρκετό trash από μόνη της, ευτυχώς οι δυο τους δεν του προσέδωσαν περισσότερο. Μια χαρά!
Εννοείται στα διαλείμματα έβλεπα Survivor. Μα τι θα γίνει με αυτόν τον Ντάνο; Πότε θα τον
αποκαθηλώσετε από λαϊκό ίνδαλμα και να καταλάβετε πόσο κόμπλεξ κουβαλά πάνω
του; Χθες κέρδισε στο τελικό αγώνισμα σε ένα παιχνίδι που θύμιζε μπόουλινγκ και
έκανε λες και σκότωσε τη Λερναία Ύδρα, το λιοντάρι της Νεμέας και όλες τις Στυμφαλίδες Όρνιθες μαζί. Ήμαρτον κάπου γιε μου. Στο Survivor Gr είσαι, δεν
κέρδισες και το χρυσό στους Ολυμπιακούς του Τόκυο!
18 σχόλια:
και μένα φακκά μου ο ντάνος τέλεια
Συνήθως οι top5 πάνε άπατες, η μοναδική εξαίρεση ήταν η Γερμανία το 2010, άρα δε νομίζω να κερδίσει η Ιταλία. Δεν αρέσει στους euro-fans το ότι μερικοί δεν περνούν τη δοκιμασία τους ημιτελικού. Καλυτέρα γιατί είναι και λίγο ηλίθιο το χορευτικό με το γορίλλα.
Δεν πάνε ακριβώς άπατες... Το 2012 οι Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία τερμάτισαν στο τοπ10, η Ιταλία γενικότερα τσιμπά τοπ 10 κάθε χρόνο από τότε που επέστρεψε με εξαίρεση το 2014 και το 2016, πέρσι η Γαλλία ήρθε 3η στις επιτροπές και 9η στο κοινό... Γενικά πάνε καλά όταν το προσπαθήσουν και το πάρουν σοβαρά.
Με τη μουσική βιομηχανία που έχουν οι top5 και από τότε που μπήκαν μέσα και οι επιτροπές που κρίνουν με άλλα κριτήρια κανονικά έπρεπε να μπαίνουν 3αδα κάθε χρόνο αλλά του κόσμου δεν του αρέσει που δεν περνούν από ημιτελικό και γενικά είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζουν το διαγωνισμό πολύ αλαζονικά και αυτό δεν αρέσει. Οι συγκεκριμένες χώρες λειτουργούν και πολύ κομπλεξικά στο televoting τους, πχ Γαλλία και Ιταλία παραδοσιακά συνήθως μαυρίζουν Κύπρο και Ελλάδα, ακόμα και σε εποχές που η Ελλάδα έστελνε καλές συμμετοχές. Ακόμα και το 2005 που τα δωδεκάρια στην Ελλάδα έπεφταν βροχή οι Γάλλοι το 12αρι τους το έδωσαν στους Τούρκους. Από το 2008 επί της ουσίας καταργήθηκε το top10 αφού μόνο ο νικητής απαλλάσσει τη χώρα του από τον ημιτελικό της επόμενης χρονιάς άρα η ουσία είναι να μπεις 3αδα, οι υπόλοιπες θέσεις δεν περπατούν και πολύ.
Μετά το ψεσινό κι εγώ θεωρώ σχεδόν σίγουρο οτι θα κερδίσει η Πορτογαλία. Δεν ξερω τι σοου θα κάμουν του χρόνου, αλλά παρόλο που δεν μου άρεσε το τραγούδι χαίρομαι να κερδίζουν χώρες που δεν ξανακέρδισαν και οχι πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι. Ετσι έχουμε κι εμείς ελπίδες κάποτε να κερδίσουμε.
Για φέτος νομίζω το πολύ να φτάσουμε ως τη 17η-18η θέση.
Επίσης οταν φύγει ο Ντάνος θα πάω στο συντριβάνι με αεροπουρού!
Ε, όσο να πεις όταν διαγωνίζονται 40 χώρες, το τοπ 10 είναι άθλος. Παλιότερα που διαγωνίζονταν 22 χώρες και μπαίναμε 10αδα εύκολα δεν ήταν και κανένα κατόρθωμα. Με καμιά 30αριά βαθμούς τότε έμπαινες τοπ10. Τώρα και με πάνω από 100 βαθμούς παίζεται αν θα μπεις. Όσο για το 12αρι στους Τούρκους, φυσικό είναι να το δώσουν εκεί αφού στη Γαλλία και στη Γερμανία ζουν πολλοί Τούρκοι. Το Βερολίνο ειδικά είναι τίγκα. Και η Βιέννη και το Παρίσι. Όπως επίσης και από Αρμένιους. Άρα το 12αρι σ' αυτές τις χώρες δεν το δίνουν οι Γάλλοι, το δίνουν οι μετανάστες. Όπως και το 12αρι της Αγγλίας που δόθηκε συχνά πυκνά σε Ελλάδα και Κύπρου που ήταν κυρίως αποτέλεσμα των τηλεφωνημάτων από τους φοιτητές. Δεν μας το δίνουν οι Εγγλέζοι, οι δικοί μας μας, μας το δίνουν. Επίσης, δεν νομίζω ότι την ώρα που ψηφίζει κάποιος σκέφτεται ότι αυτή η χώρα προκρίνεται κατευθείαν άρα θα τη μαυρίσω. Και η Ιταλία προκρίνεται κατευθείαν αλλά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και είναι συμπαθέστατη. Το 2015 από το τελεβότινγκ ήρθε πρώτη. Και η Γερμανία το 2010. Το πραγματικό πρόβλημα των Big5 είναι ότι το σνομπάρουν, αλλά κι εγώ αν ήμουν Γάλλος, Ιταλός, Ισπανός και έπρεπε να ανταγωνιστώ με τον κάθε βλαχάκο από την ανατολική Ευρώπη ίσως να το αντιμετώπιζα έτσι. Θα ήθελε ποτέ ο Ρόμπι Ουίλλιαμς ή η Κάιλι Μινόγκ να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό στον οποίο συμμετέχει και η Μαρία Έλενα Κυριάκου από την Ορόκλινη; Ή να πήγαινε ο Ενρίκε Ιγκλέσιας στην ίδια πίστα με τον Χρήστο Μυλόρδο; :) :)
Δεν είναι έτσι, η Γερμάνια έχει πολύ περισσότερους Τούρκους από ότι έχει η Γαλλία και όμως η Γερμανία το 2005 έδωσε 12αρι στην Ελλάδα. Δεν είναι ότι το 12αρι τότε το έδωσαν οι Τούρκοι της Γαλλίας, απόδειξη ότι οι Γαλλοι γενικά δεν έδιναν πάντα 12αρι στους Τούρκους, απλώς ψηφίζουν πάντα τα χειρότερα των χειροτέρων από απαξίωση. Οι Γερμανοί γενικά είναι οι μοναδικοί από τους top5 που δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για το διαγωνισμό για αυτό και η Γερμανία είναι η μοναδική από τις top5 που της το έδωσαν το 2010. Για την Αγγλία τα 12αρια που μας έδωσαν μέσα μέσα δεν είναι αποκλειστικά από φοιτητές, ψηφίζουν και οι Εγγλέζοι και παρόλο που είναι αρχικομπλεξάρες το 2005 τους είχε αρέσει πολύ η Παπαριζου για αυτό και το Mambo ένα χρόνο αργότερα μπήκε στα αγγλικά charts, κανένα άλλο τραγούδι που έβγαλε αργότερα νικητής της Eurovision δεν πούλησε στην Αγγλία με εξαίρεση αυτά των ABBA. Πίστεψε με οι πολύ φανατικοί της Eurovision που είναι αυτοί που πάνω κάτω διαμορφώνουν το αποτέλεσμα του televoting (αφού έχουν τρέλα και μπορεί να ψηφίσουν και 10 και 20 φορές ένα τραγούδι) πολλές φορές μαυρίζουν τους top 5 επειδή πάνε τελικό κατευθείαν. Το 2015 ήταν άλλη περίπτωση για την Ιταλία, έκλεψαν την ιδέα από το Γιώρκα που έβαλε το 2011 τους ελληνικούς κίονες στο φόντο και έβαλαν ελληνικά αγάλματα γιατί ήξεραν ότι θα κέρδιζε τις εντυπώσεις αφού η Ελλάδα το 2011 ήρθε 3η στο televoting. Στην τράμπα οι Ιταλοί είναι πρώτοι.
Η Minogue είναι Αυστραλέζα έτσι και αλλιώς άρα δεν κολλά να πάει με top5 χώρα. Ο Williams και ο Iglesias δε συμμετάσχουν όχι γιατί συμμετέχει η Κυριάκου από την Ορόκλινη ή ο Μυλόρδος αλλά γιατί φοβούνται να διαγωνιστούν, αν χάσουν σημαίνει ότι η καριέρα τους πάει απάτη. Εδώ η Βίσση που δεν έχει την αναγνώριση που έχουν αυτοί και της πήρε 2 χρόνια να συνέλθει από την 9η θέση του 2006 και να βγάλει δίσκο και το παραδέχτηκε ανοιχτά ότι ήταν λάθος που πήγε. Ο Iglesias πάντως μια χαρά βρέθηκε στην ίδια σκηνή με τη Φλώρα Θεοδώρου στο Eurovoice 2010 που ήταν ένα copy της Eurovision. Και φίλησε και μια άγνωστη Κύπρια από το κοινό στο στόμα. Δε μας θεωρούν και τόσο Βλάχους όσο νομίζεις, δε μας νεκατσιούν.
Βάσει των στατιστικών τα οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις στη wikipedia αλλά και από τα data της Γιουροβίζιον στο ίντερνετ, η Γερμανία έχει δώσει μέχρι στιγμής 208 βαθμούς στην Τουρκία και είναι η χώρα που ψηφίζει πιο συχνά (ακολουθούν οι Σουηδία με 207, Η.Βασίλειο με 180, Ισραήλ 171 και Ιρλανδία 155). Επίσης, η Γαλλία έχει ψηφίσει πιο πολύ στην ιστορία της την Πορτογαλλία με 218 βαθμούς και την Τουρκία με 190. Προφανώς οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, οπότε δεν μπορώ να δεχτώ την άποψη ότι ψηφίζουν από απαξίωση. Προφανώς ψηφίζουν οι μετανάστες. Το γεγονός ότι το 2005 έδωσαν οι Γερμανοί 12αρι στην Παπαρίζου δεν σημαίνει τίποτα, γιατί προφανώς η Ελλάδα τότε υπερτερούσε εύκολα έναντι της Τουρκίας που είχε στείλει μαλακία αλλά και επειδή η Γερμανία εκτός από Τούρκους έχει πολλούς Έλληνες. Το ότι οι φανατικοί μαυρίζουν τους ΤΟΠ5 σου ξαναλέω, δεν επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα. Όσες φορές μία χώρα BIG5 έστειλε καλό τραγούδι, διακρίθηκε. Πολλά παραδείγματα, ορίστε: Γερμανία 2010, Ιταλία 2012, Ισπανία 2012, Γερμανία 2012, Ιταλία 2013, Ισπανία 2014, Ιταλία 2015, Γαλλία 2016.
Το 2015 παρεμπιπτόντως, δεν είδαμε στο φόντο ελληνικά αγάλματα αλλά ιταλικά. Είναι πολύ κοντά οι δυο πολιτισμοί, δεν μπορώ να δεκτώ ότι είχαν ανάγκη τώρα οι Il Volo να αντιγράψουν τον Λούκα Γιώρκα. Σιγά την πατέντα. Και φέτος οι Ελβετοί θα έχουν τον Θεό Απόλλωνα για φόντο, κι αυτοί τον Γιώρκα ζήλεψαν; Ο καθένας δείχνει ότι κρίνει ότι ταιριάζει στο τραγούδι του, σιγά.
Εγώ δεν σου είπα ότι μας νεκατσιούν, εσύ είπες ότι μας απαξιώνουν που πάνω κάτω το ίδιο είναι. Εγώ σου είπα ότι αν συμβαίνει αυτό, σε ένα βαθμό είναι δικαιολογημένο.
Δεν είναι έτσι είναι πολλές φορές που μία χώρα BIG5 έστειλε καλό τραγούδι και δεν διακρίθηκε, όπως έγινε το 2013 όταν οι Γερμανοί έστειλαν τους Cascada και οι Εγγλέζοι την Tyler και πήγαν άπατοι. Βέβαια το καλό τραγούδι είναι πολύ υποκειμενικό. Το 2015 ήταν Ελληνικά τα αγάλματα στο φόντο, ξεχώριζαν έντονα η Αφροδίτη της Μήλου που βρίσκεται στο Λούβρο και οι κίονες κορινθιακού ρυθμού. Οι Ιταλοί δεν έχουν αγάλματα, οι Ρωμαίοι είχαν και αυτά που είχαν ήταν αντίγραφα Ελληνικών αγαλμάτων. Ήταν ολοφάνερο ότι αντέγραψαν την ιδέα του να υπάρχει φόντο με θέμα την αρχαία Ελλάδα, την οποία πρώτη έφερε η Ελλάδα το 2011. Κανένα στοιχειό του Ιταλικού πολιτισμού δεν είναι αυθεντικά δικό τους, ακόμα και οι μακαρονάδες που είναι το εθνικό τους πιάτο είναι τράμπα από τα noodles των Κινέζων. Ακόμα και το αλφάβητο τους το έκλεψαν από τους Έλληνες .Ακόμα και η σημαία τους είναι μια παραλλαγή της Γαλλικής. Αν διαβάσεις τι έγραψα, είπα ότι είναι η Γαλλία και η Ιταλία που απαξιώνουν την Κύπρο και την Ελλάδα, όχι οι υπόλοιπες 3 των BIG5. Ο Williams και ο Iglesias που είπες εσύ δεν είναι ούτε Γάλλοι ούτε Ιταλοί. Τέλος πάντων.
Εντάξει δεν κατάλαβα ότι μιλούσες ειδικά για Ιταλία και Γαλλία, νόμιζα εννοούσες όλες τις Big5. Για τη Τάιλερ και τους Κασκάντα δεν συμφωνώ. Η Τάιλερ δεν έσωννε να τραγουδήσει εκείνη τη νύχτα, με το ζόρι έβγαινε η φωνή της δικαίως καταποντίστηκε. Οι Γερμανοί της ίδιας χρονιάς αδικήθηκαν λίγο από τη σειρά εμφάνισης πιστεύω γι αυτό και ίσως ήρθαν 18οι. Τεσπα, το ζήτημα είναι ότι δεν αποδεικνύεται απόλυτα ότι οι Big5 καταποντίζονται πάντα. Προφανώς δεν ψηφίζονται όσο θα έπρεπε, αλλά θεωρώ υπερβολή να νομίζουμε ότι οι φανς τους "τιμωρούν" (Τους τιμωρούν, αλλά μετά παρακαλούν να γίνει ο διαγωνισμός στο Παρίσι, στη Ρώμη, στο Λονδίνο, στο Παρίσι γιατί βαρέθηκαν τις πρώην ΕΣΣΔ;). Τον Ιγκλέσιας και την Μινόγκ στα έφερα σαν παραδείγματα γενικότερα. Εννοείται ότι ένα μεγάλο παγκόσμιο όνομα δεν θα θέλει να βρεθεί στην ίδια σκηνή με την κουτσή Μαρία. Κι αν αυτό συνέβη μια φορά με τον Ενρίκε, μάλλον για εξαίρεση μου κάνει. Χώρια που ο Ενρίκε το 2010 δεν ήταν και στην μεγαλύτερη του ακμή. Η καριέρα του ήταν πάντα με τα πάνω και τα κάτω της.
Δε θα το έλεγα ότι οι φανς παρακαλούν να γίνει ο διαγωνισμός στο Παρίσι, στη Ρώμη, στο Λονδίνο. Εδώ οι Εγγλεζοι άφησαν τις χειρότερες εντυπώσεις στους φανς όταν το BBC διοργάνωσε το Eurovision Greatest Hits το 2015. Και μιας και μιλάμε για πρώην ΕΣΣΔ, η διοργάνωση της Ρωσίας το 2009 ήταν σκαλιά πιο πάνω από πολλές άλλες διοργανώσεις, είχαν άρτια τεχνολογία και βοήθησαν και πολύ στα πλάνα και την Ελλάδα και την Κύπρο (άλλη υπόθεση το αν η Κύπρος ήταν καταδικασμένη από μόνη της ως συμμετοχή). Εντωμεταξύ ο Iglesias το 2010 παίζει και να βρίσκονταν στη μεγαλύτερη του ακμή. Είχε μόλις βγάλει το I like it και το Tonight I’m loving you και μεσουρανούσε. Τέλος πάντων. Περίμενε να δεις μεθαύριο στον τελικό ότι Ιταλία και Γαλλία ΑΝ μας δώσουν κάτι, θα είναι ψυχούλα. :)
ψίχουλα*
Πληροφοριακά, ο Robbie Williams είχε ζητήσει ο ίδιος να εκπροσωπήσει τη Ρωσία φέτος-κάτι που θα αποτελούσε λύση στο θέμα με την Ουκρανία, αφού δεν θα είχαν καμία δικαιολογία να του απαγορεύσουν την είσοδο-αλλά οι Ρώσοι δεν καταδέχτηκαν να τους εκπροσωπεί ένας Βρετανός.
Μόνο σχόλιο για σαρβάιβορ: Τον Ντάνο δεν τον εχώνεψα που το 2ο επεισόδιο αλόπως. Ταράσσουν τα νεύρα μου τόσο καιρό που τον ποθεί το πανελλήνιο, αλλά κάμνω υπομονή. Κομπλεξιλίκι πολύ, και του βγαίνει με πολύ άσχημο τρόπο. Όχι ότι είναι καλύτερη η Ευρυφίδη και ο Μπο που κουρτίζει άλλους αλλά ο ίδιος εν παίρνει καν πρωτοβουλίες. Σκέψου ότι σε όλο αυτό τη Λάουρα την προτιμώ, και κατάλαβε πόσο δεν θέλω τους άλλους! Επολλολόησα, μπάι!
Ο Ρόμπι Ουίλλιαμς αυτοπροτάθηκε να εκπροσωπήσει και την Αγγλία το 2014 στην Κοπεγχάγη. Κατά καιρούς έκανε διάφορες τέτοιες προτάσεις αλλά είναι προφανές ότι αστειεύεται και δεν το εννοεί. Τρολλάρει τον διαγωνισμό για να περνά η ώρα στις συνεντεύξεις. Σιγά μην πάει ο Ρόμπι στη Γιουροβίζιον. Και αν το εννοεί γιατί δεν το κάνει; Δεν πιστεύω ότι δεν του το επίτρεψαν οι Ρώσοι. Αν το εννοούσε θα τον έστελναν με συνοπτικές. Και άμα θέλει τόσο να πάει, ας πάει με την Αγγλία. Γιατί δεν το κάνει; Θα το κάνει στα 80 του όπως τον Χάμπερτινγκ που θα έχει ξοφλήσει; No thank you.
Ναι όντως (πρώτος ανώνυμος)
'Όταν όλοι επενδύουν στα γραφικά, τα σκηνικά και τα ατσαλάκωτα θεάματα, αυτός βγαίνει να τραγουδήσει έτσι αχτένιστος κι άπλυτος λες και μόλις ήπιε το καφεδάκι του στο Σπίτι Συνεργασίας με τους Τουρκοκύπριους ή σαν να ήρθε από σύναξη του ΣΥΡΙΖΑ στον Βόλο και μας υπενθυμίζει την ουσία του πράγματος: το τραγούδι.' Κλαίω με την παρομοίωση!!!
ΧΧΧΧΧ
Δημοσίευση σχολίου