Κυριακή, Ιανουαρίου 25, 2009

Σε Slow Motion

Θα γίνω μελό και να μην με κοροϊδέψετε!

Τον τελευταίο καιρό, δηλαδή τα τελευταία 2 χρόνια, βγήκα με αρκετές γυναίκες ραντεβού. Είτε για καφέ οι δυο μας, είτε για ποτό, είτε για να «διαπραγματευτούμε» τις προοπτικές της γνωριμίας μας. Η διαδικασία δεν διέφερε καθόλου από την προετοιμασία για μια συνέντευξη για εργασία. Οι ίδιες κλισέ ερωτήσεις, οι ίδιες αποστομωτικές απαντήσεις να καραδοκούν από μέρους σου, το ίδιο savoir vivre, όλα αυτά τα προβλέψιμα και βαρετά που επιστρατεύουμε όλοι για να κάνουμε εντύπωση.

Συζητήσεις επί συζητήσεων για το τι προσέχεις σε μια γυναίκα, τι σε ενθουσιάζει σε μια προσωπικότητα, τι προσδοκίες έχεις από μια σχέση, πως ορίζεις την ευτυχία, πώς ονειρεύεσαι μια οικογένεια, άρες μάρες κουκουνάρες! Να περνά η ώρα. Στο τέλος, τίποτα δεν βγαίνει. Πιο πολλά κοινά σημεία επαφής βρίσκει ο Χριστόφιας και ο Ταλάτ, παρά εγώ με τις εκάστοτε υποψήφιες.

Νευριάζω διότι εγώ δεν ήμουν έτσι. Τα τελευταία χρόνια άρχισα να βλέπω τις σχέσεις ως συμβάσεις με όρους, αντιπαροχή και αποζημιώσεις σε περίπτωση αποτυχίας.

Παλιά, ήταν αλλιώς! Θυμήθηκα προ ολίγου την πρώτη φορά που είδα τη Jimena στην εστία του οικοτροφίου που έμενα, το 2000! Ούτε βαμμένη ήταν, ούτε πτυχίο είχε, ούτε την είχα ακούσει να μιλά για να πεις ότι επηρεάστηκα από τη τσαχπινιά και το λέγειν της. Καθόταν μόνη της μέσα στην τραπεζαρία της εστίας και έτρωγε corn flakes! Μπορεί να έσταζε και το γάλα από το κουτάλι, να έχριζε το νυχτικό της. Μπορεί να είχε και τα μαλλιά της πιασμένα πάνω σαν δουλάρα και να είχε και τη τσίμπλα στο μάτι αγουροξυπνημένη ούσα από το διάβασμα. Αλλά εγώ, με το έμπα μου στην τραπεζαρία είπα: «Εγώ- αυτήν -θέλω!»

Να μην γελάτε!

Ήταν κινηματογραφικότατο! Η πόρτα της τραπεζαρίας έκλεισε πίσω μου σε αργή κίνηση. Έβρεξε μαργαρίτες ο ουρανός, η Jimena ρούφηξε τα corn flakes της υψώνοντας την κούπα στον αέρα για να πιει και τις τελευταίες σταγόνες γάλακτος και εγώ ήμουν σίγουρος ότι αυτήν θέλω για μια ζωή!

Στη συνέχεια μου προέκυψε τρελή, με ψυχολογικά προβλήματα, παρορμητική, μια κρύο - μια ζέστη, αλλά παρόλα αυτά εγώ αυτήν κατονόμαζα ως γυναίκα της ζωής μου και αυτήν ήθελα με όλα τα καλά και τα άπειρα κακά της!

Το ίδιο συνέβη και την πρώτη φορά που ερωτεύτηκα, (καθώς και την 3η φορά, αν και η 3η φορά συνέβη όταν ήμουν πια αρκετά μεγάλος και δεν άφησα τον έρωτα να με τυφλώσει γιατί δεν είχα όρεξη να φάω τα μούτρα μου. Όχι ότι δεν τα έφαγα δηλαδή, αλλά δεν ήταν σαν τις άλλες φορές.), Τόσο την πρώτη φορά, όσο και την δεύτερη, όλα έγιναν σε slow motion! Σήμερα όλη μου η ζωή κινείται σε slow motion, εκτός από τα ερωτικά που έβγαλαν αλάρμ, πάτησαν στοπ, σήκωσαν χειρόφρενο και περιμένουν την άμεση δράση!

Εν πάση περιπτώσει, αυτό που με βγάζει από τα ρούχα μου, είναι ότι μεγαλώνω και δεν έχω πια την πολυτέλεια να περιμένω τη ζωή να μου στείλει παρόμοιες στιγμές στο διάβα μου. Και συμβιβάζομαι και αντιμετωπίζω τα πάντα σαν μια πρόσληψη! Πρόσληψη στο κρεβάτι, πρόσληψη και στη ζωή μου! Ρωτώ κυρία μου, εσύ απαντάς, πες μου και πόσα θέλεις τον μήνα, να δούμε αν τα βρίσκουμε.

Και μην μου πείτε πάλι ότι όλα έρχονται όταν δεν το περιμένεις, διότι πουλί έχω και εγείρεται! Ενίσταται και θέλει να φάει! Έλα τώρα να του πεις εσύ να κάτσει κάτω και θα έρθουν όλα όταν δεν τα περιμένει!

Και δεν επικεντρώνομαι φυσικά μόνο στο σεξουαλικό του πράγματος, αυτό θα το έχετε καταλάβει όσοι με διαβάζετε συχνά.

Τέλος πάντων. Νευριάζω!
Αχ και να ήμουν ζώο και να μην με ένοιαζε τίποτε!

13 σχόλια:

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε μας,εγώ για να είμαι ειλικρινής διερωτούμαι κατά πόσον τελικά εκείνα τα συναισθήματα που μας πλημμύρισαν τα χρόνια του ενθουσιασμού,ήταν παιχνίδια που μας έπαιξε το μυαλό και φαντασίες που μας συνεπήραν στην κοιλάδα των ερώτων...Εγώ μία και μοναδική φορά ένιωσα έτσι όπως περιγράφεις τα πράγματα με την Jimena...Από τότε τίποτα παρόμοιο δεν έχω βιώσει,παρόλ'αυτά το ίδιο εκείνο άτομο(με το οποίο είμαστε "φίλοι" εδώ και 8 χρόνια!!!)μου προκαλεί συχνά πυκνά σκιρτήματα και αποδράσεις από το συγκροτημένο μου εαυτό.Κι ερωτώ: Άραγε αναχώρησαν τα πλοία των ερώτων χωρίς εμάς???Τι είναι ο έρωτας?Και γιατί να κάνουμε σεξ?Και με ποιον/ποιαν/ποιους να μοιραστούμε την ψυχή μας...ή το σώμα μας...ή και τα 2???Περνούν τα χρόνια και βγαίνω εκτός τροχιάς...άθελά μου μετατρέπομαι σε υπολογιστική μηχανή...
Ίσως θα προτιμούσα να ζήσω ανάποδα τα πράγματα,αν ήταν δυνατόν...
Με όλη μου την αγάπη,
Cat~

MARINOS είπε...

Όπως το λες μπορεί να είναι
"Πρόσληψη στο κρεβάτι, πρόσληψη και στην ζωή μου"

Που θα πάει, κάτι θα υπάρχει στον ορίζοντα ρε Chris!

Gourounella είπε...

Αχ μικρό μου χιμπατζιδάκι!!(Γιατί αν ήσουν ζώο καλύτερα να ήσουν χιμπατζιδάκι που απολαμβάνει το σεξ εξίσου με ένα άνθρωπο, ή έτσι διάβασα τουλάχιστον!!!).

Δυστυχώς ή ευτυχώς μεγαλώνοντας χάνετε η αθωότητα μας.Δεν ερωτευόμαστε όπως όταν είμαστε έφηβοι ή φοιτητές πολύ απλά γιατί πάθαμε και μάθαμε! Αυτό δε σημαίνει πως δεν ερωτευόμαστε. Αυτό που έγινε με τη Jimera ήταν κεραυνοβόλος! Μου έτυχε και μένα και έτρεχα ξεβράκωτη στα αγγούρια στα Μεξικά!

Ο έρωτας έρχεται πάλι ίσως σε μια πιο ώριμη μορφή που είναι εξίσου ωραία! Δεν κάνεις συναλλαγές! Εκτός και αν αυτός/ή ψάχνονται για κάποιο/α με σπίτι, αυτοκίνητο κατά προτίμηση μερσεντές, πτυχία κτλ! Το ξέρω πως οι περισσότεροι απο εμάς βάζουμε τον πήχη πολύ ψηλά. Το μόνο όμως που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι να βρούμε ένα άνθρωπο απλά να μας κάνει ευτυχισμένους. Και η ευτυχία δεν είναι και τόσο πολύπλοκη τελικά!Το μόνο που χρειάζεται είναι να χαλαρώσουμε.

Μην απελπίζεσαι. Και όταν βγαίνεις ραντεβού να είσαι ο εαυτός σου! Και θα τις ξετρελάνεις όλες!

Γουρουνίσια φιλάκια

Υ.Γ Σαν πολύ δεν μίλησα? Και είχα να πω και άλλα ακόμα! χεχεχε

Ανώνυμος είπε...

Erwtas onomazetai i agwnia tis kataktisis gia kati pou den 8ewreis ka8olou dedomeno. Otan to kataktiseis auto meta den eisai erwteumenos mazi tou... an eisai omws arketa tyxeros isws na to kataktiseis.

Einai gegonos oti 3ereis ti 8es kai oti eisai poly straightforward typos. Opote den yparxei grifos gia to poios eisai kai to ti 8es... einai idi dedomeno kai an koita3eis gyrw sou eimai sigouros oti 8a vreis polles kopeles pou se agapane.

Arkei file mou na peraseis kala mazi tous gia na diapistwsoun oti mporeis na tis kaneis eutyxismenes... ante kai sto gamo sou paranymfaki hahahahahaha

Ανώνυμος είπε...

Errata--- grammi 4 paragrafos 1 - na antikatasta8ei i le3i kataktiseis me agapiseis. hahahah

Πρασινη νεραιδα είπε...

nmzo, na stamatiseis na tis pernas apo anakrisi kai na kopsis ta poli stimena radevou.

kai oxi, ta orea den erxodai eki pou den to perimenis. na ikanopoieis tis anages sou.

Ανώνυμος είπε...

Xristoulli m...ethikses ena themataki-thematara...to xoume sizitisi polles fores mazi...tha symfoniso me ton prolalisanta oti isos o erotas einai i agonia tis kataktisis pou mporei argotera na fthini alla apo tin alli diafono me tin apopsi pollon oti yparxoun polles pou mporoun na se agapisoun kai axizoun na tis agapisis kai autes prepi na vreis...Gia mena LATHOS MEGALO...(kai dokimasmeno episis).Den arkei na se agapisoun kai na axizoun na tis agapisis...kai isos nai tis agapisis...alla na xereis oti oso kai na tis agapisis an den yparxi ex arxis to skirtima kai oi petalouditses kai to slow motion klafta xaralambe!!!! Giati me to kairo tha vrethi auti i alli pou tha petixei xoris na kani apolytos tpt auto to klik (vlepe Jimena)...kai tote oute autin pou axizi na agapas kai na se agapa tha skeftis oute kanena...mono tin kardoulla s pou gemizi petalouditses!!! Gi auto kane ypomoni (esi ego kai oi shirates)kai tha erthi i ora pou tha m peis kai tha s po oti nai vrethike ekini/os pou ta ekane ola na fainontai slow motion...
Love ya
xxxxx

PS: an den tin lishias pareta ;-p

Angeliki είπε...

Xristo kai gw ftiaxnomai me corn flakes kai tsimpla sto mati:P

Anti-Christos είπε...

@Cat: "Άραγε αναχώρησαν τα πλοία των ερώτων χωρίς εμάς???" Και τα πλοία και τα αεροπλάνα και τα λεωφορεία! Άντε τώρα να κάνεις ώστο-στοπ!

@Μαρίνος: Πρόσληψη, ξεπρόσληψη, η θέση είναι κενή εδώ και χρόνια και τα applications φτωχά! Θέση στην Κυβέρνηση να άνοιγε, θα γινόταν σεισμός! Θέση στην καρδούλα μου, γιατί επικρατεί πανικός;

@Γουρουνέλλα: Δεν θέλω να είμαι χιμπατζής. Προτιμώ να είμαι γουρούνι που έχει και τους περισσότερος οργασμούς ανά δευτερόλεπτο κατά τη διάρκεια του σεξ!

@MrBisco: θα το θυμάμαι ότι θα μπεις παράνυμφος, όχι να μου κάνεις μαλακία τελευταία στιγμή!

@Κ: Σου είπα, το ράφι δίπλα από μένα είναι κρατημένο για σένα! Καλύτερα οι δυο μας θα περάσουμε!

@Αγγελική: :)

Ανώνυμος είπε...

Ennoia sou kai exw idi katastrepsei ena gamo ws paranymfaki!! Den 8a mou einai dyskolo na to 3anakanw... mono pare siderenio krevati giati 8a prepei na kanw kai kwlotoumpa panw sto strwma hahahahahah!!!!

Gourounella είπε...

Καλά νομίζεις εν τυχαίο που διάλεξα το γουρουνέλλα?χεχεχεχεχε!

Ανώνυμος είπε...

Opos kai na to kanoume megalosame kai tora xeroume pio sugkekrimena ti hreiazomaste kai ti einai i den einai arketo exou kai rotoume kapoia pragmata kai den keraunovoliomaste to idio eukola (i kai katholou). Apo tin alli, anti na paraponiesai isos na prepei na stamatiseis ki esu na tis pernas apo sunenteuxi me standard erotiseis kai prokathorismenes teleies apantiseis sto mualo sou kai pou xereis mporei na erthei kai to slow motion :)