Σάββατο, Ιανουαρίου 10, 2009

Μισώ!

Δεν κοιμάμαι με το savoir vivre κάτω από το μαξιλάρι, ούτε είμαι ο γιος του Ζαμπούνη. Δεν θεωρώ έγκλημα να σου ξεφύγει μια κλανιά στα καλά καθούμενα, αν και εναντιώνομαι του ρεψίματος. Δεν θεωρώ πως πρέπει να τηρούμε τους τύπους επειδή είθισται, ούτε να μιλούμε στον πληθυντικό στους ηλικιωμένους επειδή απλά μας ρίχνουν κάποια χρόνια. Αλλά οι πιο κάτω συμπεριφορές με βγάζουν απ’ τα ρούχα μου:

- Μισώ αυτούς που στις γιορτές και στα γενέθλια στέλνουν SMS με ένα ξερό και ανέπνευστο: «Χρόνια πολλά!» Αν είναι να ευχηθείς τόσο προβλέψιμα και πεζά, μην σώσεις και ευχηθείς! Μου σπας τα νεύρα! Επίσης, άλλο τόσο μου τα σπας, αν μου ευχηθείς στα αγγλικά! Τι πάει να πει “Happy Birthday?” Με ποιο δικαίωμα θεωρείς ότι ομιλώ την αγγλική και μου εύχεσαι ξενικά; Γιατί δεν μου εύχεσαι “Feliz Cumpleaños” ας πούμε;

- Μισώ αυτές, (όπου αυτές, βλέπε το 85% των Κυπραίων), που σου μιλούν χωρίς να σε κοιτάζουν στα μάτια. Και μην ακούω μαλακίες, ότι τάχα είναι ντροπαλές. Δεν είναι ντροπαλές, (οι πλείστες ξέρουν να κάνουν τη πουτανιά τους όταν πρέπει.) Είναι απλώς μαλακισμένες και κοινωνικά αμόρφωτες. Δεν αξιώνονται να εκφράσουν μισή άποψη πάνω σε καθημερινά προβλήματα, με πρόταση που να διαθέτει ρήμα, αντικείμενο και υποκείμενο. Δεν με ενοχλεί που είναι βλαχάρες. Με ενοχλεί που αυτή η μετριότητα συμπληρώνεται με κομμωτήριο, αισθητικό και ακριβά ρούχα κάθε βδομάδα. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους, κυρίες μου.

- Μισώ αυτούς που με προσθέτουν στους φίλους τους στο facebook, έχοντας με δει μια φορά στη ζωή τους. Επίσης, μισώ αυτούς που ενώ είμαστε φίλοι στο facebook, άμα με δουν έξω προσποιούνται πως δεν με έπιασε το μάτι τους. Που να σας βγει το μάτι και το όνομα μαζί. Πώς κάνεις remove friend είπαμε;

- Μισώ αυτούς που παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο. Μισώ αυτούς που παρκάρουν μέσα στη μέση του δρόμου, μπροστά από περίπτερο με τη δικαιολογία «για δυο λεπτά κατέβηκα!» Άμα σου τη χώσω από πίσω, ποιος θα φταίει;

- Μισώ αυτούς που με κατηγορούν ότι κουτσομπολεύω επειδή σχολιάζω δυσμενώς παντρεμένες που κερατώνουν τους συζύγους τους, ή όταν γενικά σχολιάζω απαράδεκτες ηθικές που τα τελευταία χρόνια έγιναν του συρμού. Πιστεύω ότι η απάτη πρέπει να ξεμπροστιάζεται και να καυτηριάζεται. Αυτοί που μου επιτίθενται, απλώς φοβούνται την ώρα που θα βγουν οι δικές τους απάτες στη φόρα. Μάθανε τώρα όλοι «Η προσωπική μου ζωή δεν σας αφορά!» Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!

- Μισώ αυτούς που αντιμετωπίζουν τη γκόμενα τους ως μέρος της ζωής τους και όχι ως τη ζωή τους. Μισώ επίσης αυτές τις γκόμενες που έχουν πολύ χαμηλό IQ και αποδέχονται αυτό το απαράδεκτο status quo, αλλά δεν επαναστατούν επειδή εφαρμόζουν τη λογική «στην αναβροχιά, καλό και το χαλάζι.»

- Μισώ επίσης τις γκόμενες που βλέπουν τον άλλο γυναικά, αναξιόπιστο, να παίζει σε πολλά ταμπλό, αλλά θεωρούν πως άμα τα φτιάξουν μαζί του θα τον στρώσουν! Μια φορά μαλάκας, πάντα μαλάκας, κυρίες μου!

- Μισώ το κάθε τι που αγγίζεις και δεν είμαι εγώ, μισώ να βλέπω να δακρύζεις και να μην φταίω εγώ, μισώ αυτό που αντικρίζεις αν δεν είμαι εγώ, μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ.

- Έχω εξετάσεις τη Δευτέρα και έχω άγχος.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

re mwro eisai katapliktikos!katapliktikos!
pws ta les etsi re asteri m? vgalta ola sti fora alla pes kai ti se ekane toso furious? ...
kali epitixia aggele m kai min agxwnesai..den tha xaseis kati pou agapas kai latreueis to poli poli na talaiporitheis ligo akoma ..akoma enas thanatos !os k oi gates exoun 7 emeis kai 100 antexoume! pigaine na teleionei k afto na min vasanizesai allo m afta k oti ginei!!!!!!
oso gi afta pou les sou exo ena rito etoimo pou leei:
sti zwi sou tha sinantiseis pollous anthrwpous tromera adikous kai akolastous ki omws iparxoun stigmes pou akomi k aftoi simperiferonantai me exairetiki gennaiotita!
mporei na nomiseis oti den kolla akrivos s afto pou niotheis alla oloi oi anthropoi exoun tin krifi tous pleura kai kanoun lathoi.simasia exei sto telos na breis to dromo sou kai na min taxideueis mataia..
oso gia ta katinia !!einai to manna twn kipraiwn!!!

Anti-Christos είπε...

Πόσο με συγκινεί το γεγονός πως αντέχεις και με διαβάζεις ακόμα!!!

Μόλις ξεμπερδέψω με τις μαλακίες, κανονίζω καφέ! Σε πεθύμησα!

Gourounella είπε...

Προβληματίστηκα τωρά! Εμένα το λιονταράκι πως με βλέπει άραγε? Σαν να είμαι η ζωή του ή μέρος της ζωής του? Και πως θα το μάθω? Και αν μάθω και δεν μου αρέσει η απάντηση τι κάμνω? Και αν μου αρέσει η απάντηση μπορώ να το αντιμετωπίσω? Δηλ. είμαι η ζωή του, σημαίνει φέρω και ευθύνη! Πολλοι προβληματισμοί νυχτιάτικα! Και αν είμαι η ζωή του για να το αποδείξει μπορεί να με κάνει και μάνα?
καιρό να σε διαβάσουμε!!!
γουρουνοφιλούρες!

Anti-Christos είπε...

Έτσι, έτσι! Πολύ χαίρομαι που και οι αναγνώστες αυτού του μπλογκ ό, τι θυμούνται χαίρονται!

χαχαχα

Pixel Sprite είπε...

egw pou se ekana friend sto fb xoris na se exw dei peirazei ? :P

KALH TYXH TH DEYTERA!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

"Μισώ αυτούς που αντιμετωπίζουν τη γκόμενα τους ως μέρος της ζωής τους και όχι ως τη ζωή τους"

Gi autin akrivws ti frasi nomizw pws polles kopeles tha ithelan na einai mazi sou...Etsi exei mono axia o erwtas..Ka8'oloklhrian!Unconditionally and irrevocably pou eipane k sto Twilight,pou den phges akoma na deis!!

Mou leipeis trela!
Kali tyxi gi aurio!

Angel

Ανώνυμος είπε...

kali tihi gia avrio je perimeno na kanonisis kanena theatro! :)


alex

Ανώνυμος είπε...

生日快乐 gia tis proalles... den an kai prepei na sou euxi8ika... hahahahha