Σάββατο, Ιανουαρίου 24, 2009

Παντός Καιρού

Η ζωή δεν είναι και πολύ ωραία, αλλά έχει και αναλαμπές:

Σάββατο μεσημέρι – οικογενειακό τραπέζι:

Ξαδέλφη: Εγώ πάντως, του χρόνου θα πάω στο X-factor, και μην μου πείτε μα και μου!
Θεία: Γιατί να κόψεις να πας στην Αθήνα, μια χαρά το βλέπουμε και από την τηλεόραση!
Ξαδέλφη: Δεν κατάλαβες…θα λάβω μέρος!
Αντίχριστος: Α, ωραία! Και εγώ θέλω να πάω και φοβόμουν να το πω!
Γιαγιά: Να πάτε μάνα μου! Γιατί τούτοι ούλλοι που πάσιν εν καλλύττεροι σας;
Θείος: Να πάτε! Να περιμένετε όμως πρώτα να φύουμε που την Κύπρο εμείς!
Ξαδέλφη: Εγώ όμως, δεν δέχομαι να μου μιλάνε απότομα! Αν δω ότι μου μπαίνουν, θα τους απαντήσω πίσω! Δεν θα κάτσω να με υποβιβάσουν μπροστά σε όλη την Κύπρο!
Θεία: Να πάτε ως συγκρότημα: Τα μαύρα χάλια!
Γιαγιά: «Τα αγαπημένα ξαδέλφια!»
Αντίχριστος: Ναι, ναι! Μια χαρά! Εγώ θα σου βαράω το ντέφι και εσύ θα χορεύεις!

Κυριακή απόγευμα – Επιστροφή από εκδρομή με φίλη ροκού, που δεν έχει ακούσει ελληνική ποπ, ούτε για δείγμα. Μέσα στον αυτοκινητόδρομο επικρατεί αμήχανη σιωπή. Προσπαθώ να πιάσω σταθμό στο ραδιόφωνο μάταια. Τελικά, κουτσά-στραβά πιάνω το 3ο πρόγραμμα του ΡΙΚ, με πολλές παρεμβολές. Ακούμε Παπαρίζου, σιγοτραγουδώ:

Αντίχριστος: «Στη ζωή, δεν νομίζω η ευτυχία να μας χαρίζεται έτσι απλά…»
Ροκ φίλη:
Αντίχριστος: «…Μα εγώ θα ονειρεύομαι ακόμα και εσένα θα βλέπω όπου κοιτώωω!»
Ροκ φίλη:
Αντίχριστος: «…Και ας τρέχει ο χρόνος να μας πάρει, ό, τι αξίζει είναι στιγμεεές!
Ροκ φίλη:
Αντίχριστος: Το βρίσκεις αντι-ερωτικό που μ’ αρέσει αυτή η μουσική; Στο κάτω-κάτω, Χατζιδάκις είναι!
Ροκ φίλη: Έγραψε ο Χατζιδάκις για την Παπαρίζου;!!!
Αντίχριστος:

Παρασκευή βράδι στο σπίτι μας - Ο πατέρας μισοκοιμισμένος στον καναπέ κοιτάζει το ταβάνι. Εγώ κάνω ζάπινγκ. Η μητέρα μου λύνει sudoku. Διακόπτει και μας ανακοινώνει:

Μητέρα: Η φίλη μου η Γιάννα έστειλε μήνυμα του Ομπάμα, από το κινητό της!
Πατέρας:
Αντίχριστος: !!!
Μητέρα: Μου το είπαν οι κοπέλες το απόγευμα στην μπιρίμπα! Του έστειλε συγχαρητήρια για την εκλογή του. Έδιναν το τηλέφωνο του Ομπάμα στην τηλεόραση!
Αντίχριστος: Και τι του έγραψε; "Congratulations! ama evreis ora, pame gia kanenan kafe?"
Πατέρας:
Μητέρα: Ε, ξέρω γω, του έγραψε εκεί: «συγχαρητήρια!»
Αντίχριστος: Ευτυχώς! Μη γίνει κανένα διπλωματικό επεισόδιο και τρέχουμε επειδή δεν έλαβε ο Ομπάμα τα συγχαρήκια της Γιάννας από τον Αγ. Δομέτιο!
Μητέρα: Γιατί; Καλά έκαμεν η γυναίκα! Του έγραψε ότι ο λόγος της ορκομοσίας του ήταν πολύ συγκινητικός και ότι εύχεται να κρατήσει τις υποσχέσεις του για το κυπριακό!
Πατέρας:
Αντίχριστος: Της απάντησε πίσω;
Μητέρα: Δεν μου είπαν.
Αντίχριστος: (Ψάχνω το τηλεκοντρόλ που χάθηκε μέσα στα μαξιλάρια της πολυθρόνας και κάνω ζάπινγκ).

Πάλι καλά που η κυρία Γιάννα δεν του έστειλε κανένα forward μήνυμα του τύπου: «Το 2009 ξέχνα αυτούς που σε πλήγωσαν, κάνε μια νέα αρχή» κτλ. Μην το πάρει ο Ομπάμα προσωπικά και παρεξηγηθεί!

Σας αφήνω με το νεοσύστατο δελτίο καιρού του Σταρ! Όλα τα λεφτά η Πετρούλα! Και τα δικά μου συγχαρητήρια σε όποιον της γράφει τα κείμενα!


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

se parakalw.... pes mou oti to video einai apla mia kalostimeni farsa giati exei pistepsei oti einai ali8ino... 6 mines exw na paw Ellada!! Eleos eeeeleos... metanoeite xristianoiiiii "o kairos gar eggys"!!!! - eimai i Petroula kai 8a sou kanw mia pipoula!

MARINOS είπε...

Υποκλίνομαι στην Πετρούλα.

Αγωνιώ για το καλοκαιρινό δελτίο καιρού , με το θερμόμετρο άνω των 40!

Φίλε Χρήστο, λυπάμαι αλλά η Πετρούλα θα προβληθεί και στο δικό μου ιστολόγιο.

Είναι εθνικό καθήκον και οι δικοί μου αναγνώστες να μάθουν τι θερμοκρασίες θα έχει αύριο στην "Αττικούλα μας".

Anti-Christos είπε...

Ρε! Εγώ κάθομαι και σας γράφω διαλόγους από τη ζωή μου και εσείς κάθεστε και ασχολείστε με την Πετρούλα; Καλά είπα εγώ, ότι αν δεν γράψω για μουνιά και βυζιά κανένας δεν ασχολείται μαζί μου!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίοι οι διάλογοι αλλά σαν την Πετρούλλα εν εσιει! Προβλέπω σύντομα να τη μιμούνται και τα κυπριακά δελτία καιρού και νομίζω θα είσαι ο καλύτερος για να τους γράφεις τα κείμενα. Σκέψου το. Θα αφήσεις το συγγραφικό ταλέντο σου να λάμψει. Άσε που μπορείς να ζητήσεις να έχεις λόγο και στις προσλήψεις οπότε φαντάσου από τι συνεντεύξεις θα τις περνάς για να διαπιστώσεις αν είναι κατάλληλες!

Ανώνυμος είπε...

hahaha koita na deis file... ta prwta ta diavasa kai gelousa me tin psyxi mou... eidika ekei me tin rock fili sou... enta3ei... skeftomai to skiniko kai gelaw monos mou... sxetika me tin Petroula./..an einai ali8eia... to vlepw kai gelaw me tin katantia mas...

Anti-Christos είπε...

@MrBisco: Αλήθεια είναι ρε, την βλέπω εδώ και μια βδομάδα κάθε βράδυ μετά το δελτίο του Σταρ! Ψάξε και στο Youtube να βρεις διάφορες εκπομπές της! Παρμπιπτόντως, να σου πω, ότι από τη μέρα που εντάχθηκε η Πετρούλα στο δελτίο, το Σταρ ανέβασε την θεαματικότητα του κατά 14%

@DrSpock: Απ' έξω μ' έμαθες και ανακατωτά! Ναι, δηλώνω γοητευμένος και θέλω να γράψω κι εγώ ανάλογο Δελτίο Καιρού!

Μόλις μου έδωσες ιδέα για το επόμενο ποστ! ;)

ρίτσα είπε...

μα σοβαρά τωρά;

και μόλις τελείωσε;

μα πού το δείχνουν ΄τούτο, μετά τις ειδήσεις για τη γάζα ή εν μόνο στο ίντερνετ;

τι να πω.χαριτωμένη

Anti-Christos είπε...

Ρίτσα! :) Το δελτίο του Σταρ μόνο με το βρακί της Παπαρίζου και παρεμφερή θέματα ασχολείται. Σιγά μην θίξουν τη γάζα. Και ναι, το δελτίο αυτό προβάλλεται καθημερινά από την τηλεόραση, μετά το κύριο δελτίο ειδήσεων του σταθμού!

Pixel Sprite είπε...

mas ypoxrewses :PP

Ανώνυμος είπε...

To eidame kai ayto me thn Petroula!!!! Haha.... eimaste gia klammata telika. To kalokairi na doume pws tha erxetai sto plato... pontarw sto topless:P.
Pantos Christo mou, ena tha sou pw... gelasa para poly!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αποφάσισα. Δεν έχει καφέ την Τετάρτη. Άμα έχεις ώρα να πάς για καφέ με τη φίλη σου τη ροκού.

shooting star είπε...

ime i petroula kai molis teliosa hahahahahahaah :P oso gia tous dialogous foveroi ... xaraktiristiki kupriaki oikogenia...all the best