Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2011

Κομμένα και τα Ζάναξ και τα Λεξοτανίλ!

Έχει μέρες να πούμε κανένα νέο της προκοπής.

Ψες το βράδυ συνειδητοποίησα ότι έκοψα τα χάπια. Για τα Lexotanil λέω.
Μετά τον θάνατο του πατέρα μου και σε συνδυασμό με το γνωστό καρδιακό μου πρόβλημα, άρχισα να παίρνω χάπια για να κοιμηθώ. Δεν μπορούσα να κλείσω μάτι, πήγαινε 4:00 να με πάρει ο ύπνος και επειδή την άλλη μέρα είχα και δουλειά, κατέβαζα ένα, ένα τα χαπάκια για να κοιμηθώ. Στο τέλος δεν ξυπνούσα να πάω καν γραφείο. Ένα χάλι.

Που λες, τα λεξοτανίλ έκαναν το θαύμα τους για πολύ καιρό από τον περασμένο Νοέμβρη μέχρι το καλοκαίρι. Ψες σκεφτόμουν ότι έχω πάνω από τρεις μήνες να καταφύγω σ’ αυτά και χάρηκα. Όχι άλλα χάπια, όχι άλλα χάπια!

Παρόλα αυτά, συνεχίζω να βλέπω εφιάλτες. Να σου πω την αλήθεια, μια ζωή εφιάλτες βλέπω, σπάνια να δω ωραίο όνειρο. Τις προάλλες είδα όνειρο ότι ήμουν μέσα σε ένα πανέμορφο παλάτι με χρωματιστούς τοίχους και αχανείς κήπους με πολύχρωμες τριανταφυλιές και άνοιξε η ψυχούλα μου. Αλλά γενικότερα, μόνο εφιάλτες βλέπω. Και μάλιστα με «άρρωστες» εικόνες. Βλέπω, ας πούμε ότι μαζεύω τα εντόσθια συγγενών μου από την άσφαλτο που πέθαναν σε δυστύχημα. Βλέπω τον πατέρα μου λιωμένο λείψανο μέσα στο φέρετρο να τον τρων οι μύγες. Τέτοια…

Ευελπιστώ ότι θα μου περάσει με τον καιρό, αν και σου είπα και πιο πάνω, ανέκαθεν αηδιαστικά όνειρα έβλεπα. Αυτό το υποσυνείδητό μου… εντελώς fucked up!

Κατά τα άλλα συνεχίζω τις επισκέψεις στη ψυχολόγα η οποία όμως το περασμένο Σάββατο δήλωσε ότι χαίρεται γιατί κάνω αλματώδεις προόδους (τώρα δεν διευκρίνισε σε τι, θα μου δώσει έλεγχο και βαθμούς στο τέλος της χρονιάς;) και εμμέσως πλην σαφώς άφησε να εννοηθεί ότι είναι μετρημένα τα ψωμιά μου μαζί της. Ευτυχώς, γιατί άμα σου πω, πόσα με χρεώνει εν μέσω κρίσης θα με κλάψεις κι εσύ που με απεχθάνεσαι, λατρεμένε hater.

Πάντως, θα μου λείψει η ψυχολόγα μου. Ανέπτυξα μία πολύ παράξενη σχέση μαζί της, σχεδόν ερωτική, στα έχω ξαναπεί. Είναι και όμορφη η άτιμη, είναι και συμπονετική, ιδανική γυναίκα. Παρόλα αυτά, εξακολουθεί να με αντιμετωπίζει σαν πελάτη και αυτό με ξενερώνει, αλλά την καταλαβαίνω. Τέτοια που είναι στο τέλος θα κατέληγε να την ερωτεύονται οι πάντες.

Αυτές τις μέρες συμβαίνουν διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα. Πρώτον, η στολή του Μπάτμαν που παρήγγειλα από το ίντερνετ εδώ και ένα χρόνο είναι έτοιμη. Έστειλε φιρμάνι το Γκόθαμ σίτι, όπου να ‘ναι η μεταμόρφωσή μου ξεκινά. Είμαι εκστασιασμένος. Μόλις φορέσω τη στολή, θα καθαρίσω τη Λευκωσία! Ζω για τη στιγμή που θα μπω στον Ζορμπά ντυμένος Μπάτμαν στη μία το πρωί και θα δω την Ρωσοπόντια ταμία να λιποθυμάει.

Επίσης, απόψε θα πάω στη Βίσση μου, στη Σχολή Τυφλών. Είδα το ρεπερτόριο που τραγούδησε στη Λεμεσό προψές και ξενέρωσα αφού θα πει μια από τα ίδια με τον περασμένο Μάρτιο στο θέατρο Στροβόλου, αλλά δεν μου πάει η καρδιά να μην υποβάλω τα σέβη μου βεβαίως, βεβαίως.

Έρχεται καινούριο ταξιδάκι σε ένα μήνα και είμαι στα πάνω μου και στα ωραία μου, προγραμματίζω και τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και έτσι έχω να προσμένω πολλά για να μην βαριέμαι την Σκατόκυπρο, ενώ στα προσεχώς έχουμε και τις πρόβες για τις φετινές θεατρικές απόπειρες της σεζόν.

Όλα καλά.

11 σχόλια:

Rania είπε...

πολύ χαίρομαι που τα νέα σου είναι καλά και που έκοψες τα χάπια..

εγώ κοντεύω να τα αρχίσω (να προσθέσω δηλαδή στο cocktail που πίνω ήδη!)

καλά να περάσεις στην θεά σου!

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

είμαι κάθετα αντίθετος σε χάπια αυτού του είδους, να σού πω την αλήθεια. πιστεύω ότι όταν κάποιος νιώθει θλίψη για οποιονδήποτε λόγο, καλό είναι να την νοιώσει -και έτσι θα την ξεπεράσει. δεν αποκλείεται μάλιστα οι εφιάλτες σου να οφείλονταν στα χάπια.
χαίρομαι πολύ που σταμάτησες να τα παίρνεις.
και όταν δεν αισθάνεσαι στα κέφια σου, ένα χέρι κλάμα δεν έβλαψε κανέναν. καθαρίζουν και τα μάτια.
μια χαρά λοιπόν!
χαιρετισμούς πολλούς στην Μπρέντα.

Ανώνυμος είπε...

:)

Ανώνυμος είπε...

Μην μπείς με τη στολή του Μπάτμαν στο Ζορπά στον Παρισινό ρε...είναι και τα έργα στο δρόμο εκεί, θα προκληθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο! :)

Ανώνυμος είπε...

θέλουμε βίντεο να μπαίνεις στο ζορπά με την στολή και την πωλήτρια να λιποθυμά. :-)

Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Μιας τζι εννα περάσεις που το Ζορπά, φέρμου μιαν τασιηνόπιττα. Βαρκούμαι να κάτσω να την ανακαλύψω

Dr. Prixtis είπε...

pantws 1 to prwi se zorba exeis kai kales pithanotites na peseis panw se kamia lhsteia!

kykkos είπε...

Χωρίς κακία, μπράβο για την εξέλιξη με τα χάπια.

Όπως το εκλάβεις αυτό, εψές οι "αγανακτησμένοι Έλληνες" είχαν off ή αγανακτήσαν στην Βίσση;

Anti-Christos είπε...

@Kykkos: όπως έχω γράψει πιο παλιά (δεν με παρακολουθείς επαρκώς) δεν ξαναπάω στους Αγανακτισμένους γιατί τους θεωρώ πολύ ευγενικούς. Ο Χριστόφιας πρέπει να εξοριστεί από τη χώρα και να κηρυχτεί επικίνδυνος για το μέλλον του έθνους. Με συνθήματα και πλακάτ δεν γίνεται η δουλειά, έπρεπε προ πολλού να τα κάνουμε λίμπα. Είμαστε πολύ ανεκτικοί απέναντι στη δικτατορία του. Και επειδή δεν προβλέπω να γίνεται καμιά επανάσταση της προκοπής, ναι θα πάω στη Βίσση.

Έτσι κι αλλιώς, πρόκειται περί βλάκα και ως γνωστόν, η βλακεία δεν ηττάται ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Λατρεύω Batman! Ελπίζω αν την χρειαστώ να μου την δανείσεις κι εμένα ή να επισκεφτείς εσύ την Θεσσαλονίκη η οποία χρειάζεται σίγουρα ένα καθαρισματάκι...

Unknown είπε...

Αφήστε τα χάπια η ζωή ειναι υπέροχη !!!!