Πέμπτη, Ιανουαρίου 01, 2009

Στην Καρδιά μου σ' έχω βάλει Στόχο

Πριν ένα χρόνο έθεσα τους καινούριους στόχους για το έτος 2008. Τους διάβασα προ ολίγου και μου ήρθε σκοτοδείνη, καθότι ουδέν εξ’ αυτών πραγματοποίησα. (κάνε κλικ εδώ, για να γελάσεις με τη ψυχή σου!) Είμαι τελικά, ένας τεμπέλης και μισός! Πέρασε ένας χρόνος και δεν προόδεψα πουθενά! Χαράμισα 365 μέρες στο βωμό της ασθενούς μου σαρκός!

Δεν φταίω μόνο εγώ βέβαια. Φταίει και που όσο μεγαλώνω, τα χρόνια περνάνε πιο γρήγορα. Υπό άλλες συνθήκες, αν δηλαδή ένα έτος ισοδυναμούσε με πέντε, θα είχα πράξει όλα όσα έθεσα!

Αιτούμαι, λοιπόν, αναβλητικής αιρέσεως και θέτω τους ίδιους και απαράλλαχτους στόχους για το 2009!

Μα ήταν χρονιά τώρα το 2008; Δεν θυμάμαι μισό γεγονός που να αξίζει απομνημόνευσης! Μόνο το ότι πήγα στο Σάλζμπουργκ το καλοκαίρι για το EuroCup άξιζε τον κόπο! Ήταν αναμφισβήτητα η πιο ωραία εμπειρία της ζωής μου, κάτι αναπάντεχο και εκπληκτικό δεδομένου του τρόπου με τον οποίο ζω!

(Φωτογραφία από το Σάλτζμπουργκ όπου ποζάρω σαν Αυτοκράτορας, όπως δηλαδή μου αξίζει)

Με περιμένει τρομερή δουλειά για το νέο έτος! Ειδικά οι πρώτοι 2 μήνες θα είναι πολύ δύσκολοι, αλλά καθοριστικοί. Με το πέρας Φεβρουαρίου θα μπορώ να δηλώσω και επίσημα κατά πόσο θα διαολοστείλω και το 2009, ή αν θα του γράψω διθύραμβους. Πάντως, η ιστορία μέχρι σήμερα έχει αποδείξει πως μόνο με τις χρονιές που λήγουν στον αριθμό εφτά έχω καλοτυχία. Το 1987, το 1997 και το 2007 ήταν ονειρεμένα έτη.

Ποιος ζει, ποιος πεθαίνει μέχρι το 2017!

8 σχόλια:

Gourounella είπε...

Σόρρυ αλλά είσαι υπερβολικός!! Τι πάει να πει τίποτα αξιοσημείωτο δεν συνέβηκε στη ζωή σου το 2009? Ξεχνάς το εξώφυλλο με την Αλεξανδράτου?Το νέο cd της Βίσσης το ξεχνάς? Την επιτυχία της θεατρική παράστασης που την βάζεις? τουλάχιστον εσύ είχες βάλει στόχους εγώ ούτε καν στόχους δεν είχα βάλει!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και με τη νίκη!

Anti-Christos είπε...

Εννοείται πως όλα αυτά που ανέφερες είναι ουσιαστικά χαζομάρες και πως άλλα ποθεί η ψυχή μου, γι' άλλα κλαίει!

Γι' άλλα μάτια εγώ πονάω, γι' άλλα μάτια ξενυχτάω, πίνω μα δεν τα ξεχνάω, γι' άλλα, γι' άλλα!

Τρελλαίνομαι να συνδυάζω Βρεττάκο με Καρβέλα! χαχαχα

drSpock είπε...

Μα ούτε ένα στόχο?! :)
Πάντως γι' αυτόν ακριβώς το λόγο εγώ δε βάζω στόχους κάθε νέα χρονιά. Γιατί θα νιώθω ακόμα χειρότερα κάθε επόμενη χρονιά που δεν θα έχω κάνει απολύτως τίποτα!
Πάντως, αν σου κάτσει η αίτηση αναβλητικής αιρέσεως κάνε μου κι εμένα μία για όλη μου τη ζωη, σε παρακαλώ!

Anti-Christos είπε...

Ο στόχος μου είναι να γίνω μια μέρα πιο γνωστός και από τον Ιησού!

χαχαχα :)

Σοβαρά τώρα, ο στόχος μου απομακρύνεται δυστυχώς! Αλλά θα τον αρπάξω, πού θα μου πάει.

GZ είπε...

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την Gourounella! Είναι δυνατόν ρε Anti-Christo να αγνοείς ολόκληρο "Απαγορευμένο". Εγώ από εδώ και στο εξής συνδέω το 2008 με αυτό το cd...όπως και κάθε της cd με την χρονιά που κυκλοφόρησε.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Xristo sxetika me to sxolio gia ton Xristo sou proteinw na deis South Park opou oi kafroi eixan tin apisteuti empneusi na ton parousiasoun ws yparkto prwsopo pou einai parousiastis enos apotyximenou reality show!!!! hahahhahaha mporei kai na alla3eis gnwmi.... plaka plaka den grafeis mia apopsi sto 8ema oti i 8riskeia einai auto pou mas parousiazoun ta MME... giati egw proswpika ekei ta ema8a... hahahhaha (ntropi:P)

Anti-Christos είπε...

Ε, είδες; Τον πιάνω εύκολα τον τίτλο! Εγώ πια πιστεύω στο 12θεο. Αρκετά με την Ορθοδοξία...

Ανώνυμος είπε...

Symfwnw apolyta mazi sou! Toulaxiston exeis mia Zina kai enan Irakli na sou ta 8ymizei ta koutsompolia tou Olympou!!!