Τρίτη, Ιανουαρίου 06, 2009

Σ' αγαπάω Κίτα!

Μόλις το πήρα είδηση ότι η αστυνομία εντόπισε και συνέλαβε τον Αλ Καπόνε (γνωστός και ως Αντώνης Κίτας)! Τυχαία το ανακάλυψα, διαβάζοντας ειδήσεις στο διαδίκτυο. Αφού, μάνα μου, από την πολλή την ΝΟΒΑ και το δελτίο του Star, εμείς εδώ μέσα έχουμε για Βουλή τους εκάστοτε εκπροσώπους της Ελλάδος στη Γιουροβίζιον και για πρόεδρο την Παπαρίζου. Φέτος έληξε η 12μηνη θητεία της Καλομοίρας, αναλαμβάνει την προεδρία ο Ρουβάς! Πού να πάρουμε χαμπάρι ότι δραπέτευσε και ξανά-συνελήφθη ο Αλ Καπόνε; Μια μέρα θα μας πάρουν όλο το νησί οι Τούρκοι και εμείς θα το μάθουμε ένα χρόνο ύστερα.

Τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα μας:

Ω! Μα τι ωραία που μπήκε το 2009 για την πατρίδα μου! Σκέφτομαι τώρα, εγώ, αφελέστατα και δυνατά, ως είθιστε:



- Αλ Καπόνε, είσαι βλάκας! Τους ξέφυγες με τόση άνεση, what went wrong?! Αν ήθελες μπορούσες να βρίσκεσαι σε τροπικό νησί με 10 γκόμενες να σου κάνουν αέρα. Και αντ’ αυτού, αντί να διαφύγεις από τα κατεχόμενα, πήγες και κρύφτηκες στο Παραλίμνι; (Ακόμη και οι «κακοί» αυτής της χώρας είναι εντελώς μέτριοι!) Πιο μπανάλ κρυψώνα δεν έβρισκες; Μετά τις βόλτες στη Στασικράτους, έπεται το Παραλίμνι; Εκτός και αν πήγαινες για πλην δυο μεριά και σε τσακώσανε λίγο πριν μπεις στο μπάνιο! Μόνο έτσι σε δικαιολογώ!

- Άκουσα ότι είσαι και παντρεμένος με Κινέζα! Θα μου πεις, παρά με Κυπραία... ΟΚ! Δεν θα σε αρπάξω από τον λαιμό. Η Κινέζα σώζει λίγο την κατάσταση, καθότι όλοι οι "κινηματογραφικοί" εγκληματίες περιωπής είχαν αλλοδαπή γκόμενα. Εσύ όμως με τέτοιο άδοξο prison break, κατατάσσεσαι απλά στο "γραφικοί." Δεν με έπεισες ότι έχεις το X-Factor. Τέρμα στους μέτριους δραπέτες με Κινέζα σύζυγο! Τέλος!

- Η αστυνομία θέλει, λέει, τα εύσημα από τα ΜΜΕ που έπιασαν τον Δραπέτη! Μόλις θυμήθηκα τώρα τον λοχαγό μου στον στρατό που έριξε μια πεντάρα φυλακή σε ένα αλφάδι, όταν ζήτησε τιμητική άδεια επειδή εκτέλεσε αξιοπρεπώς τα καθήκοντα του και δεν αποκοιμήθηκε στην σκοπιά! Πάρτε μια πεντάρα και από μένα, τιμητικότατη! Ννα, μες τα μμάθκια!

- Μα πως είναι δυνατόν, φίλε μου, να χάσεις τον Αλ Καπόνε στην Κύπρο; Εγώ εδώ, μια βόλτα να πάω στα καφέ της Λευκωσίας, βρίσκω μπροστά μου 100 ανεπιθύμητους γνωστούς! Και δεν τους ψάχνω κιόλας! Εσείς που ψάχνετε, πως γίνεται να τον χάνετε, ειδικά όταν ο κύριος βρίσκεται στις ελεύθερες περιοχές;

- Τι να σου κάνουν και οι αστυνομικοί; Μαθητές του 12-14 στο Λύκειο και με μέσο όρο στις εξετάσεις που υποβάλλονται για να προσληφθούν, το 12 στα 20! Το μόνο 12άρι που παίρνουμε κάθε χρόνο με την αξία μας! Με τέτοιο μέσο όρο ευφυΐας πάλι καλά που ξέρουν να κόβουν κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα! Γιατί μόνο για αυτό είναι άξιοι! Πήραμε φωτιά τις προάλλες στην γειτονιά μου, η ώρα 4:00 το πρωί. Έτυχε να είμαι ξύπνιος και είδα ποιος μαλάκας ρόκωλος έβαλε τη φωτιά. Τηλεφώνησα σε αστυνομία και πυροσβεστική ταυτόχρονα. Μου λέει η αστυνομικίνα: «Μας ενημέρωσε κι άλλος για τη φωτιά, αλλά μας είπε ότι η φωτιά βρίσκεται απέναντι από την καφετέρια και όχι απέναντι από το σπίτι σας.» "Ναι ρε ηλίθια, διότι προφανώς ο άλλος καθόταν στην καφετέρια, όχι στο σπίτι μου! Για την ίδια φωτιά μιλάμε!" Ήρθαν με 25 λεπτά καθυστέρηση! Και φυσικά στο μεταξύ έσβησα μόνος μου τη φωτιά με κουβάδες. Τέσσερις φορές ανεβοκατέβηκα την πολυκατοικία για να πάρω νερό, μου βγήκε ο σπόνδυλος! Ήρθαν εν τέλει, δεν βρήκαν τίποτα, ούτε έναν μάρτυρα για δείγμα! Τους κοίταζα από το παράθυρο κουνώντας απαξιωτικά το κεφάλι. Αρνιόμουν να κατέβω να δώσω κατάθεση στις 4:00 τα χαράματα. Ας έρχονταν στην ώρα τους!

- Ε, αυτοί οι αχάπαροι, που δεν αντιλαμβάνονται την έννοια του «απέναντι» και την έννοια του χρόνου, περιμένουμε ότι θα μας σώσουν; Και ότι θα εντοπίσουν και κακοποιό που δραπέτευσε κάτω από τη μύτη τους;

- Αλ Καπόνε μου, πρέπει να βαριόσουν τρομερά να κρυφτείς και είμαι σίγουρος πως κατά βάθος παραδόθηκες. Θέλει πιο πολλή προσπάθεια αυτή η καριέρα! Δεν επαναπαύομαστε επειδή μας στηρίζει όλη η Κύπρος! Νομίζω πεθύμησες την Κινέζα σύζυγο σου και ήρθε η ώρα να πας να την βρείς! Διότι πιο εύκολα θα έβρισκαν τους αριθμούς του Τζόκερ οι μπάτσοι και θα έπαιρναν τα 12 εκατομμύρια, παρά να σε έβρισκαν εσένα κατόπιν «συντονισμένης προσπάθειας!» Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μια χαρά είμαι και με τις ειδήσεις του Star!

4 σχόλια:

drSpock είπε...

"Σ' αγαπάω κοίτα, για σένα λλιώνω σαννν χιόνι". Τι μου θύμισες τώρα!

Ανώνυμος είπε...

s'agapaw kita, mprosta sou skuvoun astunomoiiii, oti 8eleis zhta, tous evales fwtiaaaa :p wraio keimeno!

Ανώνυμος είπε...

eisai kai esi enas portis tou kanape...a kai kati allo.. afou mporouses na sviseis tin fwtia ti tilefonhses..vlaka

Anti-Christos είπε...

ΩΩΩ! Μάνα μου, εθίξαμεν σου το Αστυνομικό Σώμα;

Εμέναν ήβρες να βρίσεις, ανώνυμε αχάπαρε; Περιπαίζει σας ούλλη η Κύπρος και η μισή Ευρώπη!

πρρρρφφφ (μια κλανιά αφιερωμένη, από έναν πόρτη του καναπέ)