Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2006

Madonna Mia !

Νόμιζα πως μόνο στην Κύπρο ασχολούμαστε με μαλακίες, αλλά μέρα με τη μέρα συνειδητοποιώ πως και εδώ μας συναγωνίζονται επάξια ! Πήγε όπως ξέρετε η Madge στο Malawi και υιοθέτησε ένα μαυρούδιν. Τον David. Ως είθισται λοιπόν, έπεσαν πάνω της περιοδικά, κανάλια, εφημερίδες να την φάνε. Και καλά όλοι αυτοί, αλλά να την κράξει ακόμη και ο 'Economist', το πιο σοβαρό έντυπο της χώρας, αυτό πάει πολύ !
Ανησυχεί ο λαός διότι το παιδάκι μπορεί να μην προσαρμοστεί στο δύσκολο lifestyle που θα του επιβάλει η ποπ αοιδός. Ναι ! Θα δυσκολευτεί να επιλέγει επώνυμα ρούχα, θα κουράζεται να τρέχει απ' το Μπαλί στις Μαλδίβες για διακοπές, θα του μείνει κανά κουσούρι ! Επίσης, οι ντόπιοι θεωρούν πως κακώς επετράπη σε λευκούς να υιοθετήσουν έγχρωμο παιδί. Θα δυσκολευτεί να ενταχθεί στην οικογένεια τους ! Το ότι η εναλλακτική λύση ήταν να μείνει να ψοφήσει το παιδί από τις αφρικανικές αρρώστιες και να μαζεύει μπανάνες εφ' όρου ζωής δεν το σκέφτηκαν...
Τέλος, ισχυρίζονται πως η κυρία Ritchie δρα για το θεαθήναι, ώστε να μπει στο μάτι της άλλης της ξετσίπωτης αντροχωρίστρας, της Angelinas. Το ότι η Μαντόνα φεύγοντας τους πέταξε και 4 εκατομμύρια στη μούρη για να χτίσουν νοσοκομεία και σχολεία δεν το σχολίασε κανείς. Good news, no news άλλωστε.
Madonna μάνα μου, υιοθέτησε εμένα ! Και εγώ για μαυρούδιν περνιέμαι. Και εγώ από τον Τρίτο κόσμο κατάγομαι. Και σου υπόσχομαι να είμαι φρόνιμος. Φτάνει να με βυζάνεις δυο φορές τη μέρα! Ξέρω και το χορευτικό του hung up ! Να στο κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: