Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

Οι Στάχτες του Γκρέγκινογκ

Καλωσορίστε πίσω τον αγαπημένο σας προφήτη ! Λεφτά δεν ζήταγα; Τα 3/4 των προβλέψεων μου επαληθεύτηκαν μα τι τα θες, όλα είναι γραμμένα...ούτε βουλωμένο γράμμα να διάβαζα! Εντάξει... Ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Για μια φορά στη ζωή σου αξίζει να πας μέχρι εκεί. Αλλά αφού πρώτα πάς στον Αγ. Μαυρίκιο, στην Χαβάη, στη Νέα Υόρκη και άλλους πιο must προορισμούς! Ανάπνευσα καθαρό αέρα και οξυγόνο σε όρια δηλητηρίασης ! Επέστρεψα πίσω, εισέπνευσα καυσαέριο και στάνιαρα. Πράσινο, πράσινο παντού ! Λίγο τσιμέντο να ανοίξει το μάτι μας πουθενά ! Τέλος πάντων, ας έρθουμε στο θέμα μας ! Κουτσομπολιά!

Εκσπερματώσεις: Νόμιζα πως οι δικηγόροι ήταν οι ξενέρωτοι, ώσπου γνώρισα και τους δημοσιογράφους ! Μισό υπονοούμενο τους έριξα για group sex και με κοίταζαν με το μισό τους, μη χέσω. Μα καλά, κάναμε 4 ώρες δρόμο να χαθούμε μες τη ζούγκλα, για τι; Για να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο ώσπου να αλλοιθωρήσουμε; Τέλος πάντων. Δεν υπήρξαν ιδιαίτερα σκάνδαλα. Επιβεβαιώσαμε πως ο Ντέιβιντ και η Σιμάν τα' χουνε, πήραν και δίκλινο δωμάτιο μαζί τα πουλάκια μου. Τόσο καιρό δήλωνε η κυρία: "Μα γιατί όλοι νομίζουν πως τα'χουμε; Είμαστε απλά φίλοι!" Φίλοι-Φίλοι, η μισή ήταν μέσα αγάπη μου, τώρα μπήκε και ολόκληρη..
Επίσης, τα βιωνικά μου αφτιά ανακάλυψαν πως η Κορεάτισσα γειτόνισσα, σπίτωσε τον Αυστραλό το 2ο βράδι. Άστα αγαπητό μου κοινό. Εγώ ξέρω τι τράβηξα το 2ο βράδι. Μου έκατσαν στο λαιμό τα jaffa cakes, με έπιασε κοιλόπονος και την ώρα που έβαζα το δάχτυλο μου στον λάρυγγα να κάνω εμετό στον νυπτήρα, ο Αυστραλός έχωνε το δικό του αλλού ! Ε, δεν εξηγείται αλλιώς το διακεκομμένο χαχανητό και των δυο. Χιχιχι-χοχοχο, παύση! Χιχιχι-χοχοχο, παύση ! Σήμερα στο λεωφορείο πάντως δεν μιλιούνταν. Κάτι θα παίχτηκε, θα μάθουμε...

Ένθετο: Maxim Girls! Δισέλιδο αφιέρωμα στις γυναίκες-αποκάλυψη της εκδρομής!
  • Θεά! Made in Taiwan. Πρόκειται για την γυναίκα στα δεξιά της φωτογραφίας. Όχι, δεν ειναι ο βούδας με γυναικεία. Είναι η Χέλεν με τ' όνομα ! Γυναίκα καρτούν! Όσοι είδατε την Μουλάν του Ντίσνευ και θυμάστε την προξενήτρα, θα συμφωνήσετε πως πρόκειται για τον ίδιο χαρακτήρα! Κλάνει καθώς περπατά και βάζει τα γέλια, σου μιλά με ελαφρά διαλείμματα στα οποία ρεύεται, γελάει α'λα Τζέσσυ Παπουτσή και χτυπά τα λούστρινα παπούτσια της στο παρκέ ρυθμικά! Μια απόλαυση! "Χώρισα με τ'αγόρι μου διότι δεν μου είχε εμπιστοσύνη, λόγω του παιχνιδιάρικου χαρακτήρα μου!" δηλώνει και σκάζει στα γέλια, ενώ καταβοχθίζει μια τάρτα φράουλας αμάσητη: "mmm, so delicious!". Την φαντάζομαι να τον χώνει στο μπούστο της (τον φίλο της) και να τον πνίγει μέσα στα αδέσποτα κρέατα που περιφέρει...Λατρεία !

  • Χωρίς το μωρό μου, ου - ου... Η Σάντρα δεν γυρνάει από άντρα σ'άντρα, παρόλο που οι γυναίκες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, απ' όπου προέρχεται, έχουν παράδοση στο άθλημα. Το πουρέκκι μου! Η χαρά της ζωής ! Μιλάει με μια αθωότητα που γοητεύει, δεν βρίζει, δεν πίνει, δεν καπνίζει, κοκκινίζει όταν της λές αστείο με ροζ υπονοούμενο, δηλώνει πως κάνει σεξ μόνο από αγάπη, ενώ όσο ήμασταν εκεί έμαθε για χάρη μου να παίζει το "δώδεκα" στο πιάνο και μ'έκανε να τον πιάνω! Ποιός κάθεται να μάθει Λεττονικά τώρα...;

Voulez-vous? Μισή Γαλλίδα, μισή Ολλανδέζα, συνδυάζει επαρχιώτικο στυλάκι μικρής Ολλανδέζας γαλακτοκόμου και σνομπέ αέρα γαλλίδας στην Champes Elyssee. Το προϊόν προκύπτει τυρί αντί για cafe au lait, αλλά εντάξει, μην τα θέλουμε όλα. Χαίρομαι διότι δείχνει να με συμπαθεί εν αντιθέσει με όλη την υπόλοιπη τάξη που την έχει γραμμένη εκεί που έχει και το ευρωσύνταγμα ! Τα έχει με γερμανό γκόμενο, και καλύτερα, μην παρασχοληθούμε ! Την βλέπετε στο πλάι μου στη φώτο. Οι υπόλοιποι δεν σας αφορούν...




Αυτά ! Τι περιμένατε δηλαδή; Να σας παρουσιάσω την Σάσα Μπάστα και την Γωγώ Μαστροκώστα; Αυτές έχουμε, αυτές σας παρουσιάζω ! Κατά τ' άλλα, ήταν καλό bonding time για το τμήμα μου, ένιωσα μέσα σε 2 μέρες πως τους ξέρω 10 χρόνια. Τα παρτάκια στα δωμάτια βέβαια δεν έλεγαν και τίποτα, σκότωμα ώρας. Ο καθένας στην κοσμάρα του, ο ένας κάπνιζε, ο άλλος μπεκρούλιαζε, οι γκόμενες χαριεντίζοταν αλλάζοντας συνέχεια τραγούδια στο ipod και εγώ τους ανέχτηκα δέκα λεπτά μόνο. Θα μου πείτε, θέλεις να κάνεις και όργια τρομάρα σου. Σωστοί! Και εις ανώτερα. Πάω να κάνω μπάνιο, θα πάω έξω! Ciao.

1 σχόλιο:

Nisyrios είπε...

Ε μα, αυτά δεν είναι πράγματα! Σε ό,τι teen movie υπάρχει σε αντίστοιχες καταστάσεις ή φόνος γίνεται ή τρελλό όργιο!

Ελπίζω να επαναλάβετε την εκδρομή, μαζί με κάποιο αντίστοιχο study group άλλης σχολής αποτελούμενο από καμιά 20αριά πρόστυχα πορνίδια, διψασμένα για σεξ!

Σε αυτήν την περίπτωση θα έρθω στην Ουαλία κι εγώ για να, εχμ, βγάζω φωτογραφίες!