Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2008

Πού Είναι ο Κλέφτης!?!

Μόλις πριν από λίγο μου έκλεψαν το κινητό και τα μετρητά από το πορτοφόλι μου, στο γυμναστήριο!

Αγαπητέ χώρκατε κλέφτη!

Είσαι και χώρκατος και βλάκας! Ήθελα να ξερα τι θα κάνεις τα 30 ευρώ που μου έκλεψες και τι θα κάνεις το κινητό μου που πάλιωσε και δεν πουλιέται πια πάνω από 150 ευρώ! Είσαι ένας cheap κλέφτης, μάνα μου, διότι:

- Πιο πολλή σύγχυση θα μου προκαλούσες αν μου έκλεβες την συλλεκτική τηλεκάρτα της Βίσση που κουβαλώ μαζί μου για γούρι,
- Πιο πολύ εκνευρισμό θα μου προκαλούσες αν μου έκλεβες τις βίζες,
- Πιο πολύ ταλαιπωρία θα μου προκαλούσες αν μου έκλεβες τα κλειδιά του αυτοκινήτου.

Τώρα, πτωχέ κλέφτη, μου έδωσες αφορμή να αγοράσω ένα i-phone και τα 30 ευρώ που είχα πάνω μου να τα βάλεις εκεί που τα βάζει και η μάνα σου όταν πληρώνεται.

Κακό ψόφο να ‘χεις! Εύχομαι να βρεις οικτρό θάνατο, βρωμιάρη!
Να ειδοποιήσω το αναγνωστικό κοινό πως ακύρωσα την κάρτα μου, αλλά το νούμερο μου παραμένει το ίδιο. Εν τούτοις εγώ δεν θυμάμαι κανένα νούμερο απ’ έξω εκτός από το σπίτι μου, οπότε στείλτε μου ένα μήνυμα με το τηλέφωνο σας για να ξαναχτίσω τις επαφές μου. Από την Τετάρτη όμως, που θα αγοράσω νέα συσκεύη. Η e-mail ή μέσω facebook…ξέρω γω.

Tαλαιπωρία στα καλά καθούμενα!
Γκρρρρ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

nomizo oti ayth einai h megalyterh apodeiksh oti ta gymnasthria den boithoun se tipota.....


Nikolas