Παρασκευή, Απριλίου 06, 2007

Λάμπρος, Λαμπρή, Κόκκινα Αυγά...

Το Πάσχα στην ξενιτιά έχει την μιζέρια του, αλλά πόσο πιο γκλάμορους να φαντάζει και η λαμπρατζιά στην αυλή του Αγίου Νικολάου στην Έγκωμη; Όπου και να τον... ‘αναστήσεις’ πέντε λεπτά θα σου κάτσει όρθιος!

Θυμάμαι εγώ μάνα μου, κάτι Αναστάσεις στο Ρέντινκγ το 2004! Σκέτη αναστάτωση! Ήταν το πρώτο Πάσχα που το πέρναγα στην Αγγλία, ομολογώ πως μου είχε κακοφανεί. Έλειπαν όλοι στα πάτρια εδάφη, πέθαινα στην ερημιά! Αποφάσισα με την Νίκη και την Katie να κάνουμε Ανάσταση στην ορθόδοξη εκκλησία του Ρέντινγκ.

Νοουμένου πως το «Χριστός Ανέστη» θα το άφηναν τελευταίο για να κλείσει την εκδήλωση (ως το μοναδικό σουξέ που γνωρίζουν όλοι!) εμείς αποφασίσαμε να πάμε πρώτα Σάντα Φε, να ποτιστούμε σανγκρίες και να πάμε εκκλησία κατά τις 11μιση. Κύριοι!

Σανγκρία πάνω, σανγκρία κάτω, φτάσαμε να πετάμε γαρύφαλλα στον παπά! Ψιλό-μεθύσαμε. Μπήκαμε μέσα με μια ευλάβεια που μετατράπηκε σε «σπούρτημα» χαχανητών με το που είδαμε τους υπόλοιπους μαστεράδες κουστουμαρισμένους να περιμένουν το μεγαλύτερο σουξέ της εποχής. Εγώ κράτησα τα προσχήματα, η Νίκη βγήκε τροχάδην έξω, έχασε και το «Χριστός Ανέστη». Η Katie ως προσκεκλημένη έμεινε μαζί μου, ζητούσε μάλιστα να της εξηγώ κατά γράμμα την λειτουργία. Όλα τα είχαμε...

Μετά την Ανάσταση πήγαμε στο Mango. Χορεύαμε σαν παλαβοί. Κατεβάζα τεκίλες την μια μετά την άλλη, σε μια φάση με έκαναν σάντουϊτς οι κορούδες, απελπισία. Έβλεπα τα βυζιά της Katie να πάλλονται μες το μπούστο της, ήταν σαν ζελέ που δεν έπηξε μες τη φόρμα του! Η επόμενη εικόνα στο μυαλό μου ήταν ένας άξεστος Άγγλουρας, που σίγουρα ήταν χτίστης ή νταλικέρης, να προσπαθεί να ρίξει την Katie. Την χούφτωνε από πίσω και εκείνη τάχα μου χαλιότανε.

Γύρισα στις 4:00 το πρωΐ και έκανα εμετό στον κάλαθο των αχρήστων, πάνω σε αχρείαστα notes των επικείμενων εξετάσεων. Ήμουν πολύ στεναχωρημένος!

Την επόμενη χρονιά, το 2005 δηλαδή, πάλι έκανα Ανάσταση στην Αγγλία, στην Αγ. Σοφία στο Λονδίνο. Χάρηκα που πήγα, διότι έκοψα γνωστές φάτσες εκεί και είχα υλικό για κουτσομπολιό ένα μήνα! Ήταν ανοιχτά και τα ελληνικά περίπτερα, οπότε αγόρασα το Esquire που είχε εξώφυλλο την Παπαρίζου και πέρασε ευχάριστα η λειτουργία. Έκανα το λάθος και πήρα την Μάγδα μαζί μου... Λίγο έλειψε να ανάψει τσιγάρο από τα καντήλια!

Φέτος... Θα χάσω και τα αυγά και τα πασχάλια... Έρχεται η...Χίμερα να μου τα τσουγκρίσει μια κι’έξω!

Ωπ! Παίζει το iTunes υπέροχο χασάπικο...Ώπα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: