Σάββατο, Απριλίου 28, 2007

Κοσμικά ΙΙΙ

Σήμερα θυμήθηκα τα νειάτα μου. Πήγα σε ένα πάρτυ σε κουζίνα, και αργότερα σε κλαμπ όπου και χτυπήθηκα σε house ρυθμούς μέχρι το κλείσιμο του κλαμπ. Η μουσική ήταν ολίγον τι ρετρό, μιας και έπαιζε κομμάτια που ήταν στη μόδα πριν 7 χρόνια και τα άκουγα με τους φίλους μου τους καιρούς των θρυλικών κρατήσεων στο Ζοο. Όταν δηλαδή είχαμε εκεί κράτηση μέρα παρά μέρα.

Ομολογώ πως μου έλειψε αυτός ο τρόπος ζωής. Ομολογώ επίσης πως τώρα είμαι πτώμα, με κόψανε τα παπούτσια, πονάω τον σπόνδυλο μου και έχω πονοκέφαλο από τα τάμπα-τούμπα. Τέλος πάντων. Ζήσε τώρα, γιατί μια φορά στη ζωή είσαι 26...

Παραθέτω ολίγες φωτογραφίες από το κουζινό-πάρτι. Δεν τα σπάσαμε ακριβώς, εν τούτοις δυο συμφοιτήτριες έγιναν κουρούμπελα και τροφοδότησαν την gossip ατζέντα με υλικό μέχρι την ερχόμενη Παρασκεύη. Χάρηκα που είχαμε full attendance. Μα τι αγαπημένη τάξη που είμαστε! Φτου μας!








Δεν υπάρχουν σχόλια: