Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

Στην Προηγούμενη Ζωή...ΙΙ

Κυριακάτικο πρωϊνό στο σπιτικό μας:
Πα-τέρας: (Εντυπωσιασμένος, με ύφος περισπούδαστο διαβάζει εφημερίδα): Έλα, διάβασε εδώ... Είναι κάτι πράματα ανεξήγητα! Αυτή η Ινδή ισχυρίζεται πως στην προηγούμενη της ζωή ζούσε σε ένα γειτονικό χωριό και μπορούσε να θυμηθεί ονόματα και καταστάσεις που είχε ζήσει πριν πεθάνει! Πωωω!
Μητέρα: Ε!
Γιος: (Αναμαλλιασμένος, αγουροξυπνημένος και μύωπας): Α! Δεν σας είπα! Ψες, μπήκα σε ένα site και μου είπε τι ήμουν στην προηγούμενη μου ζωή!
Μητέρα: ΩΩΩΩ! Τι ήσουν γιε μου;
Γιος: Άκου συμπτώσεις...! Ήμουν στην Ουαλλία...
Μητέρα: Εμ, γι' αυτό καλόκατσες εκεί! (Απάντησε γεμάτη περηφάνια και ικανοποίηση)
Γιος: ...Τραγουδιστής, σκηνοθέτης και βάρδος!
Πα-τέρας: Κάμε μου το κι' εμένα!
Μητέρα: Να το κάμεις και της γιαγιάς σου!
Γιαγιά: Τι θα μου κάμει εμένα; (Ενοχλημένη, νομίζοντας πως πρόκειται να υποστεί εξέταση)
Γιος: Πείτε μου ημερομηνίες γεννήσεως... Χμ! Παπά, εσύ ήσουν νεκροθάφτης!
Πα-τέρας: ...
Γιος: Και η γιαγιά έχτιζε εκκλησίες !
Γιαγιά: Είδες; Εν καλό σημάδι τούτο! (Με ύφος γεμάτο δέος!)
Μητέρα: Βάλε και της αδελφής σου !
Γιος: ...Και η αδελφή μου νεκροθάφτης ! Ε, το φίδι, φίδι θα γεννήσει... !
Γιαγιά: Χιχιχιχιχιχι ! (Γελάει πονηρά, με ικανοποίηση αναγνωρισιμότητας του θεάρεστου έργου της, φανερώνοντας δόντια γεμάτα κουραμπιέδες που ξέμειναν απ' τις γιορτές)
Πα-τέρας: ΜΜ! Μαλακίες ! (Γύρισε υπεροπτικά σελίδα στην εφημερίδα και έβγαλε ένα σκατό απ' τη μύτη του)
Γιαγιά: Δηλαδή Χρίστο μου, τι σημαίνει τούτο τωρά...;
Κύπρος της πονεμένης Παναγιάς, θα μου λείψεις!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xristo mou! poso mou areskoun toutes oi oikogeneiakes sou istories!! einai oi pio petiximenes!
perimenw tin epomeni sintoma (ka8odon pros to aerodromio :P)

filia!
xxx

Anti-Christos είπε...

Με ταξί θα με στείλουν Ιωάννα μου...Σιγά μην διακόψουν τον ύπνο τους!