Τετάρτη, Ιανουαρίου 24, 2007

Μάννα Εξ Ουρανού

Στο www.xtube.com βρίσκεις την γαλήνη που σου έλειπε...
Πρόκειται για το πρόστυχο αδελφάκι του YouTube, στο οποίο καιροφυλαχτούν οι τσόντες ! Είπα και εγώ, δεν βρέθηκε ένας Χριστιανός τόσο καιρό να εφεύρει κάτι και για μας... Μέσα στο μυαλό μου είστε βρε! Φτου να μη μου βασκαθείτε! Διότι καλό είναι να βλέπεις βιντεάκια της νιότης σου με τον Al Bano και την Romina Power, αλλά και τα καβλιά έχουν ψυχή!
Αφήστε με να εξερευνήσω την νέα μου ανακάλυψη και σας υπόσχομαι πως στο επόμενο post θα σας αναλύσω τις συνέπειες του Πολωνικού εξπρεσσιονισμού στην δυτική τέχνη, ώστε να εξιλεώσω την ψυχούλα μου την βασανισμένη! Δεν ήμουνα τσοντάκιας, εσείς με καταντήσατε, πρόστυχες νεράϊδες του κώλου. Καλό sign up, και δώστε του να καταλάβει...
Ήθελα να' ξερα, στο search τι ακριβώς γράφει κανείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: