Δευτέρα, Φεβρουαρίου 28, 2022

"Δεν Φταιν Οι Ρώσοι, Φταίει Ο Πούτιν", Και Άλλες Παπάρες.

 

Μην ξανακούσω αυτή τη μαλακία που λέτε μερικοί «δεν φταίνε οι Ρώσοι, φταίει ο Πούτιν» ή την παλιότερη «δεν φταίνε οι Τούρκοι, φταίει ο Έρντογάν».

Αν ίσχυε αυτό που λέτε, τότε η μοναδική λύση των προβλημάτων θα ήταν να βρω τον Πούτιν και τον Ερντογάν κατ’ ιδίαν, και να τους πω κατάμουτρα, «ξέρετε, είστε μαλάκες, τον κακό τον ψόφο να ‘βρετε». Επειδή αυτό δεν πρόκειται να συμβεί για πρακτικούς λόγους, θα τα ακούν οι ψηφοφόροι τους. Θα μου πεις, αυτοί οι δυο προέρχονται από διεφθαρμένα εκλογικά συστήματα, εξελέγησαν με σκοτεινούς, πιθανόν, τρόπους και άρα δεν αντιπροσωπεύουν τους πολίτες της Τουρκίας και της Ρωσίας.

Έστω! Από τη στιγμή που οι πολίτες τους τους ανέχονται, γίνονται συνένοχοι τους. Από τη στιγμή που απλοί Ρώσοι και Τούρκοι πολίτες δεν βγαίνουν στους δρόμους να τους ανατρέψουν, ή να τους συλλάβουν, να τους δικάσουν και να τους φυλακίσουν, γίνονται ένα και το αυτό.

Εμένα όταν μου λένε «α, είσαι από την Κύπρο, τη χώρα των χρυσών διαβατηρίων και του ξεπλύματος;» ντρέπομαι. Δεν κάθομαι να πω «δεν ψήφισα Αναστασιάδη άρα δεν έχω ευθύνη». Είμαι Κύπριος πολίτης και βουλιάζω κι εγώ μέσα σ’ αυτή τη σάπια βάρκα. Και καλά κάνουν και με προσβάλλουν κατ’ αυτόν τον τρόπο, γιατί αν ίσχυε το «έλα μωρέ, τι φταίει αυτός, ο Αναστασιάδης φταίει», δεν θα  με πείραζε να τον ξαναψηφίσω, εφόσον αυτός θα τ’ ακούσει.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος κύριοι. Όταν σπούδαζα στην Αγγλία δεν είπα ούτε μία φορά καλημέρα στους Τουρκοκύπριους συγκάτοικους. Μου έλεγαν «πώς κάνεις έτσι, και δεν φταιν αυτοί…» και λοιπές παπάρες. Ναι, δεν φταιν αυτοί. Δεν είπα ποτέ ότι πήρε το όπλο ο πατέρας του συγκάτοικου μου και σκότωσε συγγενείς μου. Όμως μια χαρά βολεύτηκε με το καθεστώς το οποίο παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα μου. Και εφόσον αυτό το καθεστώς υφίσταται και κανονικοποιήθηκε με την ανοχή μας, εγώ έχω χρέος να κρατώ τουλάχιστον αποστάσεις και μούτρα. Έτσι κι αλλιώς, τι θα είχα να πω εγώ με τον κάθε γύφτο από τα κατεχόμενα; Τίποτα.

Έτσι και με τους Ρώσους τώρα. Αν δεν είσαι στους δρόμους της Μόσχας να διαδηλώνεις υπέρ της Ουκρανίας και κατά του Πούτιν, είσαι μαζί του. Και επειδή εγώ δεν έχω άλλο τρόπο να επιδείξω αλληλεγγύη στον ουκρανικό λαό, ναι θα την πληρώσουν οι Ρώσοι εν γένει. Αν όλοι πράτταμε το ίδιο και οι λαοί καταλάβαιναν ότι αποτελούν προεκτάσεις ή μάλλον τις ρίζες των κυβερνήσεων τους τότε θα ασκούσαν πραγματικές πιέσεις στους κυβερνώντες ώστε να αλλάξουν την πολιτική τους. Δεν το κάνουμε. Ειδικά οι Αριστεροί έχουν για όλους το συγχωροχάρτι έτοιμο. Μόνο η Ελλάδα εξαιρείται που εννοείται τους φταίει μόνιμα για όλα, ακόμη και στην εποχή της χούντας. Αλλά οι Αριστεροί είναι ειδική κατηγορία ανθρώπων, δεν μπορούν να αποτελέσουν σοβαρό κομμάτι της επιχειρηματολογίας μας.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος, κύριοι. Πρέπει να την πληρώνουν οι απλοί, αχάπαροι πολίτες, για να ταρακουνιούνται και να ασκούν πιέσεις στις κυβερνήσεις τους. Αλλιώς, δεν θα αλλάξει τίποτε ποτέ.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!

Και για το θέμα των Τούρκων, αρνούμαι να αγοράσω εν γνώσει μου οτιδήποτε Τουρκικό. Μένω εξωτερικό και κυκλοφορούν διάφορα, κυρίως ρούχα, πετσέτες κτλ.

Ελπίζω να μην κάνει τίποτε αντίστοιχο ο Ερντογάν και να "έρτουν πόσσω τους" όλοι αυτοί σε Κύπρο και Ελλάδα που αγοράζουν Τουρκικά προϊόντα.

Πίσω στο Ουκρανικό, τους θαυμάζω που πολεμάνε και αντιστέκονται και αξίζουν όλη την υποστήριξη (και ακόμα περισσότερη που πέρνουν) από την διεθνή κοινότητα.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο. Είχα κι εγώ συμφοιτητή Τουρκοκύπριο και, ενώ αρχικά τον απέφευγα, αρχίσαμε να μιλάμε όταν μια καθηγήτρια μας έβαλε να δουλέψουμε μαζί πάνω σε ένα ομαδικό πρότζεκτ. Μου τόνιζε συνεχώς ότι ένιωθε 100% Κύπριος, ότι ήταν άθεος, έτρωγε χοιρινό και δεν είχε καμιά σχέση με τα αρνητικά στερεότυπα που έχουμε για τους Τούρκους, ότι ήθελε την ειρήνη και την επανένωση της Κύπρου και ότι η οικογένεια του δεχόταν απειλές από τους ανθρώπους του Ερντογάν επειδή ψήφιζαν Ακιντζί. Επίσης, μου έκανε παράπονα ότι οι Έλληνες και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι συμφοιτητές μας ήταν αρνητικά προκατειλημμένοι και δεν τον έκαναν παρέα λόγω της καταγωγής του και επέμενε να γίνουμε φίλοι, παρ' όλο που δεν είχαμε κοινά ενδιαφέροντα. Μάλιστα, με προσκάλεσε να τον επισκεφθώ το καλοκαίρι στο σπίτι του στη Λεύκα και να με ξεναγήσει στις ομορφιές της "βόρειας Κύπρου", αλλά εγώ του το ξέκοψα ότι δεν πρόκειται να πάω όσο υπάρχει ακόμα τουρκική κατοχή. Μετά το τέλος του πρότζεκτ δεν είχαμε ιδαίτερη επαφή, απλά ανταλάσσαμε δυο-τρεις τυπικές κουβέντες όταν συναντιόμασταν στο πανεπιστήμιο και ακολουθούσαμε ο ένας τον άλλον στα σόσιαλ. Μετά από αρκετό καιρό, ένα βράδυ που έπαιζε η Εθνική Ελλάδας, ανέβασα στόρι στο Instagram "good luck Greece". Λίγα λεπτά αργότερα, μου ήρθε μήνυμα από τον τ/κ "φιλο" μου: "η Ελλάδα δεν είναι τίποτα μπροστά στην Τουρκία, ο τουρκικός στρατός μπορεί να καταλάβει σε μια μέρα όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, μην κάνετε όνειρα ότι θα πάρετε πίσω την τδβκ". Τον έκανα μπλοκ και από τότε δεν ξαναμιλήσαμε. Καλά έκανες λοιπόν και δεν τους έλεγες ούτε καλημέρα!

Anti-Christos είπε...

Να ξέρετε επίσης ότι, οι υπόλοιποι ελληνοκύπριοι με θεωρούσαν σνομπ και ρατσιστή που αρνούμουν να μιλήσω με τους Τ/Κ και εννοείται ότι σιγά-σιγά με απέκλεισαν από τον κύκλο τους. Χέστηκα, φυσικά, αλλά είχα πάθει σοκ με τις προτεραιότητες τους. Ένα εκατομμύριο εθνικότητες στην Αγγλία, εκεί οι Ε/Κ να γίνουν έναν με τους Τόυρκους. Ακόμη κι όταν παραπονέθηκα στην Διεύθυνση της Σχολής επειδή επάνω σοτυς πίνακες ανακοινώσεων οι Τουρκοκύπριοι αναφέρονταν ως μαθητές της Β. Κύπρου μου είπαν, οι δικοί μας, ότι υπερβάλλω! Αντιλαμβάνεστε ποιος είναι ο εχθρός.

Ανώνυμος είπε...

Για εψήφισες Σενέρ Λεβέντ. Μαλακιστήρι.

Anti-Christos είπε...

Ο Σενέρ εν πιο Έλληνας που μένα και σένα, αρχίδι.

Ανώνυμος είπε...

Ο Σενέρ Λεβέντ εν Τουρκοκύπριος, όπως όλους τους άλλους "γύφτους" με τους οποίους δεν είχες τίποτε να πεις, και οι απόψεις και η δράση του δεν αναιρούν το γεγονός. Χτηνόν. Δεν πα' να αγοράσεις στα κοπελλούθκια σου διακόσια κουκλόσπιτα και τρεις οκκάδες ππιριλλιά, πάλε χτηνόν και ττόππουζος θα είσαι, άρα με τέτοιο δάσκαλο θα κατσουν και τέτοια γράμματα θα μάθουν. Μην περιπαίζεις τον εαυτό σου ότι είσαι ορθολογιστής, εν μαλακιστήρι που είσαι.

Anti-Christos είπε...

Κάνεις μεγάλο λάθος χρυσέ μου, αλλά δεν εκπλήσσομαι. Ο Λεβέντ πολεμά και αντιτάσσεται την τουρκική κατοχή και εξυπηρετεί τα συμφέροντα μας. Οποιοσδήποτε συμμαχεί με τα συμφέροντα αυτού του τόπου είναι Έλληνας επειδή σκέφτεται σαν Έλληνας. Επίσης τιμά τα ελληνικά γράμματα καλύτερα από σένα, οπότε ιδού άλλος ένας λόγος να τον θεωρώ Έλληνα. Ο ίδιος μπορεί να δηλώνει Τουρκοκύπριος, ας δηλώνει και Κινέζος ή Αυστραλός, το ίδιο μου κάμνει. Επί της ουσίας είναι Έλληνας. Εσύ από την άλλη, κατατάσσεσαι στους πουστότουρκους που πρέπει να βρουν κακό ψόφο.