Κυριακή, Οκτωβρίου 10, 2010

Δεν Αλλάζω!

Παρόλο που έχω πει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με την αποκατάσταση της ερωτικής μου ζωής, και ότι θα αφήσω τη μοίρα του πέους μου στο φλου, πάντα κάτι γίνεται και στο τέλος πέφτω με τα μούτρα. Και με μισώ που αναιρώ τις υποσχέσεις που έδωσα στον εαυτό μου. Ότι δηλαδή, μετά το ανεύρυσμα δεν πρόκειται να ξαναχαλαστώ για μισό βυζί και μισό αποτριχωμένο αιδοίο.

Λοιπόν, άκου καλά, επίδοξη γκόμενα:

Δεν μπορώ να απολογούμαι για το τι είμαι, πως ζω και πως σκέφτομαι. Ορίστε το μπλογκ μου, διάβασέ με, κι αν σου κάνω, αγόρασέ με. Εγώ δεν αισθάνομαι ότι έχω να σου δώσω εξηγήσεις, ή να συμβιβαστώ με οτιδήποτε. Είμαι σαν το Σχέδιο Αννάν! Take it or leave it! Μέση λύση δεν υπάρχει. Μάλλον, είμαι καλύτερος και από το Σχέδιο Αννάν, γιατί ακόμη κι αν με απορρίψεις, εγώ δεν θα προσπαθήσω να σου επιβληθώ πλαγίως. Ξεκάθαρες κουβέντες.

Δεν πρόκειται να αναχαιτίσω ξανά τον αχαλίνωτο ρομαντισμό μου για να μην ξενερώνεις. Ναι, όταν μ’ αρέσει κάποια βλέπω καρδούλες, τα πάντα ροζ, τραγουδώ, αγκαλιάζω, σφίγγω και τα δίνω όλα. Γνωρίζω εκ πείρας ότι αυτό είναι ξενερωτικό για τη μέση γκόμενα. Θέλεις τις μπάτσες και τα φτυσίματά σου στο γαμήσι, αλλά εμένα αυτό σπάνια μου βγαίνει. Μεγάλωσα με άλλα πρότυπα. Και αν μου βγαίνει κάποτε λίγη βία, είναι επειδή δεν σε θέλω πολύ. Οπότε, κρίνε και πράξε.

Ούτε τον κυνισμό μου πρόκειται να περιορίσω. Έτσι είμαι από τα έξι μου. Και το δικηγοριλίκι ενέτεινε αυτό μου το χαρακτηριστικό. Δεν πρόκειται να το αλλάξω, αντιθέτως, μ’ αρέσω όπως είμαι. Με αγαπώ! Γι αυτό, αν θέλεις να κάνουμε χωριό, προσαρμόσου.

Με λίγα λόγια, αυτό το σχιζοφρενικό «Σε θέλω λιγότερο ρομαντικό, περισσότερο βίαιο, λιγότερο κυνικό, περισσότερο αισιόδοξο, λιγότερο φλύαρο», δεν παίζει!

Επίσης, δεν πρόκειται να ξαναδώσω εξηγήσεις γιατί μου αρέσει η Βίσση (όποιος είναι αρκετά έξυπνος, ξέρει!), γιατί μου αρέσει να γράφω στο μπλογκ μου, γιατί τρώω μόνο μακαρόνια, γιατί, γιατί, γιατί. Δεν πρόκειται να μου δημιουργηθούν ενοχές για οτιδήποτε μου αρέσει. Ο κόσμος αδυνατεί να καταλάβει το «Μου αρέσει!» Όταν κάτι μου αρέσει, δεν το ψάχνω. Απλά το απολαμβάνω. Σε ρώτησα εγώ, ποτέ εσένα, γιατί είσαι όπως είσαι; Προσπάθησα να σε αλλάξω; Αν εσύ χαλιέσαι με το ποιόν μου, ιδού η πόρτα, κλείσ’ την φεύγοντας γιατί τελευταίως κάνει και ψύχρα!

Μία ζωή έχω, μισή κατ’ ακρίβεια, θα τη ζήσω όπως θέλω και δοξάζω τον Πλάστη μου που λίγο πριν τα 30 κατάλαβα ότι μια χαρά τη ζω και μόνος μου!

Μπορώ να σε αγαπήσω και να σε αποθεώσω, και το ξέρεις. Αλλά, με τους δικούς μου όρους.



12 σχόλια:

postbabylon είπε...

μα ποιά εν τούτη που θέλει να ζήσει το my fair lady μάζι σου καλέ μου;
εν επιστευκα να σου το πω ποττε τουτο αλλα συμφωνώ μαζι σου! μπράβο!
τζιαι μπραβο για το σθένος σου, που εν εξενεροσες ακόμα με τουτα ουλλα!

Joy Tears είπε...

Νομίζω εν η πρώτη φορά που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. ΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.

Εννοείται εν μιλώ για τους "συμβιβασμούς" που έχουν οι σχέσεις--όλων των ειδών σχέσεις, ερωτικές, φιλικές, επαγγελματικές όπου προσπαθούμε να γίνουμε λίγο easy-going ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ. Είσαι έξυπνος άνθρωπος και ξεχωρίζεις το είδος των συμβιβασμών που εννοώ.

Όμως γενικά, να θυμάσαι ότι "σ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε" και θα ερωτευτείς και θα σε ερωτευτούν τυχαία και απροσδόκητα. Χωρίς να αλλάξεις κανένα που τα στοιχεία του χαρακτήρα σου που σε κάμνουν αυτό που είσαι.
Πίστεψε με, αυτή που θα σε ερωτευτεί πραγματικά θα νιώθει τυχερή που είσαι ένας από τους λίγους ρομαντικούς που μας έμειναν, εν θα την νοιάζει ούτε τι τρώεις, εν θα την ενοχλεί η μουσική σου και τον κυνισμό σου εν νομίζω να τον ακούσει καν με τόσο έρωτα!!

Υ.Γ. Κι εσύ θα την δεκτείς όπως είναι αν την ερωτευτείς.

(Αμάν, εμακρυγόρησα!)

Ανώνυμος είπε...

Χριστούι μου ποία άξια απασχολεί το πανέξυπνο μυαλό σου; Δεν χρειάζεται να το δημοσιεύσεις ούτε να μου απαντήσεις, θα τα πούμε σε καφέ. Μόνο που τώρα αρρώστησα κιόλας δεν μας κανούσαν όλα τα άλλα. Στο καλό πλέον.

Μαριάννα

Ina είπε...

Σωστός, κανένας δεν αλλάζει για κανένα. Μόνο για μας αλλάζουμε.

Η γκόμενα δε θέλει εσένα, αλλά το στερεότυπο που έχει μέσα στον νου της.

ρίτσα είπε...

πολλά ωραίο ποστ! καλά τα είπες,μπράβο

Finikas είπε...

Ήμουνα έτοιμη να κάνω παρόμοιο post. Με πρόλαβες... Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους ΔΕΝ θα μπορέσουμε

Pasxalina είπε...

I'll drink to that!

she είπε...

ma posa episodia exasa paidi mou....omologa tora ti paizi

Ανώνυμος είπε...

Χριστούλη μου... Εγώ αγαπώ σε ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ!!! και το ξέρεις... οπότε καλά κάνεις και δεν αλλάζεις... και να μην το κάνεις ΠΟΤΕ!!!
χχχχχχ

Rania είπε...

Typical λάθος σε σχέσεις..expecting someone to change για να γίνει όπως τον/την φαντάστηκες!

Να μην αλλάξεις γιατί πολύ απλά μετά δεν θα είσαι εσύ. Και άμα δεν θέλει να είσαι εσύ ας πάει να βρεί άλλον!

p.s: Ωραίος ο ρομαντισμός..αλλά και λίγη βία στο σεξ δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!

Mana είπε...

Είναι ωραίο πράγμα να αλλάζεις μέσα σε μια ουσιαστική σχέση. και δεν εννοώ να καταντάς να χάνεις την ουσία του εαυτού σου, το είναι σου.

αλλά το να κάνεις κάποια πράγματα για χάρη του άλλου που διαφορετικά δεν θα τα έκαμες, όπως και να τα κάνει ο άλλος για σένα, είναι πολύ γλυκό, είναι πολύ υπέροχο και πολύ όμορφο.

όπως το ίδιο σημαντικό να αγαπάς τον άλλο για αυτό που είναι χωρίς να του ζητάς να αλλάξει, αλλά να αλλάζει για να σε ευχαριστήσει. και όλη αυτή η διαδικασία, χωρίς να απαιτούν, χωρίς να το ζητούν.

travelbug είπε...

mazi su!