Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007

Τζαβίντ

Σήμερα έλαβα πρόσκληση στο facebook από τον Τζαβίντ.

Ο Τζαβίντ ήταν ο ένας από τους 8 συγκατοίκους μου το 2005 στο Λονδίνο. Φοιτητής ιατρικής, γκέι, Αμερικάνος με καταγωγή την Περσία. (Δεν ξέρει ότι σήμερα λέγεται Ιράν, επιμένει να το αποκαλεί Περσία. Τι να του πεις!)

Τέλος πάντων. Ο Τζαβίντ ήταν πηγή εκατομμυρίων ιστοριών - παρατράγουδων εκείνη τη χρονιά. Σήμερα θυμήθηκα διάφορα παρδαλά και χαμογέλασα.

Μια φορά καθόμασταν στη κουζίνα και τα πίναμε μ’αυτόν και τη Μάγδα τη τρελλόγκα. Ο Τζαβίντ πωρώθηκε και κραύγαζε επειδή στην Αμερική άμα μάθουν πως είσαι γκέι δεν σε προωθούν στην δουλειά σου και μένεις στάσιμος. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός, μιας και θεωρώ τους Αμερικανούς πολύ ανοιχτόμυαλους σ’ αυτά τα θέματα.

Εν πάση περιπτώσει, σκέφτηκα να του πω ότι αν κάτι τέτοιο συμβαίνει είναι αντισυνταγματικό και θα πρέπει να το καταγγείλει αν ποτέ του συμβεί. Στις προαγωγές οι διευθυντές εστιάζουν στις δεξιότητες σου και όχι στον σεξουαλικό σου προσανατολισμό. Αυτός επέμενε στη θέση του και μου ξετύλιξε το δράμα του!

«Θέλω κύριε μου, να πάω στο Χριστουγεννιάτικο πάρτυ της εταιρίας με τον γκόμενο μου και να χορέψουμε βαλς! Γιατί να μου κόψουν την προαγωγή εξ’αιτίας αυτής μου της ενέργειας;»

«Χέστηκαν τι θα κάνεις!» Του είπα.

«Φυσικά και χέστηκαν! Στα Χριστουγεννιάτικα πάρτυ της εταιρίας παρίστανται όλα τα μεγάλα κεφάλια. Άμα δουν εμένα και τον φίλο μου να φιλιόμαστε, θα πουν τι σόι γιατρός είναι αυτός που θέλει και προαγωγή;»

«Νοσηλεύτρια! Αδελφή προισταμένη!» (Δεν του το είπα αυτό, αλλά το σκέφτηκα).
Έλα τώρα ρε Τζαβίντ, πήγαινε στο πάρτυ και ας μην φιληθείς με τον γκόμενο σου. Μην δίνεις δικαιώματα!

«Γιατί να μην δώσω δικαιώματα; Οι άλλοι όλοι θα φιλιούνται εμείς τι; Είμαστε τίποτα η Αλ Κάϊντα;»

Μη σας τα πολυλογώ, ωρυόταν το χρυσό μου για μια ώρα επί του Christmas dinner, οπότε τα παίρνει η Μάγδα στο κρανίο. Τόση ώρα δε μίλαγε, κατέβαζε ζαμπούκες αβέρτα και κάπνιζε χόρτο. Πετάγεται πάνω, χύνει και τη βότκα της στο τραπέζι και αρχίζει να τσιρίζει: «Don’t go to the fucking Christmas party! It’ boring! Stay home with your lover and don’t go! For fuck’s sake!»

Η αντίδραση της ήταν τόσο υστερική που το συμβάν προκάλεσε πληθώρα κουτσομπολιών τις επόμενες μέρες. Εγώ και ο Τζαβίντ παγώσαμε και δεν τολμήσαμε να της αντιμιλήσουμε. Είπαμε, έπαιρνε και χάπια για την κατάθλιψη, ας μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά...χαχαχα!

Γιατί σας τα λέω όλα αυτά όμως. Διότι μπήκα στο προφίλ του Τζαβίντ και βρήκα μια φωτογραφία που ανέβασε, από γάμο, στην οποία χορεύουν όλα τα ζευγάρια στη πίστα και αυτός με τον γκόμενο του (έναν Εβραίο) φιλιούνται υπό τις γλυκές μελωδίες του πιανίστα... Όχι που θα κώλωνε!

Εντοπίστε τον Τζαβίντ στη φώτο και κερδίστε πλούσια δώρα! τηλ: 090-696969!

Δεν υπάρχουν σχόλια: