Τρίτη, Ιουλίου 24, 2007

Κοκορομαχίες

Ψες το βράδυ είδα ένα πολύ spooky όνειρο!

Ήμουν στο Κάρντιφ και δέχτηκα επισκέψεις από τον Άρη και τον Ανδρέα (δυό από τα μέλη του boyband). Έφεραν μαζί τους και τη Νάταλυ, μια συμμαθήτρια μου από το λύκειο που έχω να της μιλήσω πολύ καιρό και η οποία δεν κολλά στο όνειρο πουθενά. Ήμασταν όλοι στρατιωτικά ντυμένοι και φορούσαμε μπερέδες τεθωρακισμένων!!

Το παράξενο της υπόθεσης ήταν ότι μου έφεραν δώρο τρεις κότες!
«Και πού θα τις βάλω εγώ τις κότες γιε μου στο 2Χ2 δωμάτιο που μένω; Τί θα τις κάνω;» Μου έδωσαν να καταλάβω ότι το να διαθέτεις κότες είναι must επομένως το βούλωσα.

Οι κότες ήταν μικρές αλλά μεγάλωναν με την ώρα. Φτάσανε στο σημείο να είναι αρκετά παχουλές και να πετάνε μέσα στο δωμάτιο. Το βράδυ κοιμόμουνα με τους φιλοξενούμενους στο πάτωμα και οι κότες αφηνίαζαν. Πετούσαν, κακάριζαν, έχεζαν όπου βρίσκανε, ξεπουπουλιάζονταν! Μας λέρωσαν τους μπερέδες. Μόνο εγώ αγωνιούσα όμως. Οι υπόλοιποι κοιμούνταν κανονικά.

Σήμερα με το που ξύπνησα τσέκαρα τον ονειροκρίτη:

Τα όνειρα των κοτόπουλων αναφέρονται στα μικρά πράγματα, είτε καλά είτε άσχημα, και όταν τα ονειρευόμαστε σε ομάδες ή στο κοτέτσι σημαίνει κουβέντες, λόγια και κουτσομπολιά, έστω κι αν είναι μικρής σπουδαιότητας είναι ικανά να κάνουν αρκετή ζημιά.

Α! Αστεία πράγματα, σκέφτηκα. Μικρά, καθημερινά, κυπριακά δρώμενα. Με φάγατε φαρμακόγλωσσες! Κατόπιν μίλησα στο τηλέφωνο με κάποιον, μου είπε διάφορες καταστάσεις που λαμβάνουν χώρα στην... ‘χώρα’ και τα κατάλαβα όλα!

Κότες πολλές ! Πούρι-Πούρι! Πουρ-πουρ-πουρ! Κο-κο-κο!! Πετεινός που σας χρειάζεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: