Δευτέρα, Απριλίου 28, 2014

Unite, Unite Europe!

Έτσι μου 'ρχεται να ψηφίσω ΔΗΚΟ!







9 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Εντάξει, εσύ δεν υπάρχεις μάνα μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

α μάνα μου εν τέλεια οι ίδιοι όμως!ο κουρκούλης όλα τα λεφτά!

Mademoiselle Hyde είπε...

Ενόμισα ότι έβαλες τον τίτλο επειδή ο πρώτος φέρνει λλίον του Toto Cutugno. :)

Αχάπαρη είπε...

Παρόλο που ο τίτλος εν παραπλανητικός τζιαι επερίμενα γιουροβιζιακό post ευτυχώς έβαλες τον τύπο που βλέπω παντού τζιαι έσπαζα το νου μου ποιον μου θυμ´ιζει :)

Anti-Christos είπε...

Μα τι πάθατε όλοι με τον τίτλο; Ευρωεκλογές - Γιουροβίζιον, πολιτικοί που μοιάζουν με τραγουδιστές, όλα αυτά συνδυάζονται.

Παρεμπιπτόντως, το ξέρεις ότι αν γινόταν μόνο γιουροβίζιον κείμενα θα έγραφα, αλλά μόνο εσύ κι εγώ ξέρουμε να τα εκτιμούμε.

Ουφ! είπε...

ο Ριτς!!!! :-)))

Αχάπαρη είπε...

Έτσι είναι το καλό το πράμα λίγοι το εκτιμούν :)

Ανώνυμος είπε...

'Οϊ ρε φίλε. Ε να κάθουμαι να θωρώ ταινίες της Βλαχοπούλου τωρά τζαι να σκέφτουμαι την Αντιγόνη το κανόνι. Γιατί μας το κάμνεις τούτο;

Ανώνυμος είπε...

Τις προάλλες είδα τον τύπο στη γιγαντοαφίσα κι έψαχνα το λογότυπο του Pavilion για να δω πού θα τραγουδήσει ο Κουρκούλης