Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 22, 2010

Με Πότισες Φαρμάκη

Κάθε φορά που βλέπω την Όλγα Φαρμάκη να γδύνεται για τις φωτογραφήσεις του Νίτρο, εμένα με πιάνει μελαγχολία.

Αυτή η γυναίκα, είναι αυτό που ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι αποκαλούσε «ιερό θηλυκό.» Θέλω να την αποκαταστήσω.

Γιατί να είναι τόσο δύσκολο να βρεις μια τόσο ωραία γυναίκα και να την κάνεις να σ’ ερωτευτεί; Γιατί;!

Κοίτα πόδι, κοίτα ρόγα (εντάξει, θα την προτιμούσα λίγο πιο πεταχτή), κοίτα βλέμμα! Σ’ αγαπώ.

Κοντεύω τα 30! Αρνούμαι να πιστέψω ότι δεν πρόκειται να μου τύχει ποτέ να γνωρίσω μια γυναίκα αντάξια της Όλγας, να ζήσω μαζί της τον τρελό έρωτα και να κάνουμε μια τεράστια οικογένεια. Αρνούμαι! Και ποτέ δεν πίστευα ότι θα έφτανα τα 30 και ακόμα θα ήμουν single. Εγώ ήθελα την Όλγα (την οποιαδήποτε Όλγα με αυτά τα βυζιά) από τα 19 μου. Να εξερευνήσουμε τον κόσμο και να κάνουμε 4-5 παιδιά. Και άπειρα βίντεο κλιπ.

Αχ, Όλγα!

Θα ήθελα να ήμουν εσύ, για να έρθω να με βρω και να τα φτιάξουμε! Αλήθεια.

15 σχόλια:

Aurora είπε...

Η πολλή η πρόβα σ΄ έχει βαρέσει στο κεφάλι.

Mana είπε...

Dear σε βάρεσε η αγαμία στο κεφάλι ή μου φαίνεται;

Aurora είπε...

Μάνα, σκέφτηκαμε το ίδιο πράγμα, χαχα!
Κι εγώ το κάτω κεφάλι εννοούσα.
:)

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

"Αχ, Όλγα!
Θα ήθελα να ήμουν εσύ, για να έρθω να με βρω και να τα φτιάξουμε!"

Υποκλίνομαι για αυτήν την ατάκα και μόνο.

κι αγνάντευε... είπε...

μΟΥΑΑΧΑΧΑΑΑ
Το ζήτημα είναι όχι αν δεν υπάρχουν τέτοιες γυναίκες στην Κύπρο (ΥΠΑΡΧΟΥΝ), αλλά αν τα δικά τους στανταρτ περιλαμβάνουν εσένα! NO OFFENCE! :p
Πε μου, εν αληθινό το βυζί; Ξέρω ξέρω, δεν έχεις πρόβλημα αν δεν είναι, αλλά εγκυκλοπαιδικά ρωτώ!!!
Το πότισες δεν είναι με ιιιιιιιι;; :p
Καλή επιτυχία στην παράσταση!!!! Θα προσπαθήσω να έρθω :)

Ανώνυμος είπε...

19 να την βρεις στα 30 4-5 κοπελλουθκια που 9 μηνες η εγκυμοσυνη βαλε κατι οι ορμονες κατι τα οχι η εξερευνηση κτλ... Δεν βγαινει. Καμε καμια αναθεωρηση. Αλλα και παλι αν το θελεις πολυ και γυρισει το συμπαν θα κατσει. Με Ολγα η με "Ολγα"
Καλη επιτυχια...
(Περσι παρακολουθησα την παρασταση σας στι ΡΙΚ και ηταν αναφορα για αρκετο καιρο στην παρεα. Θα σας δω και φετος). Ολα τα καλα δικα σου.
Μαρια

ρίτσα είπε...

εμένα το βυζί της δεν μου αρέσει

Ανώνυμος είπε...

και εγω θέλω τον brad pitt. αχχ. μήπως για αυτό είμαι και εγω single? εν πειράζει στα 50 μου που θα έχω λεφτά είμαι σίγουρη ότι θα με ερωτευτεί ένας αντάξιος του.

Anti-Christos είπε...

@κι αγνάντευε:

1. Το βυζί δεν ξέρω αν είναι αληθινό, άμα το χουφτώσω θα σου πω.

2. Προφανώς δεν περιλαμβάνομαι στα στάνταρτς μιας τέτοιας γυναίκας, αλλά τέτοιες Κύπριες δεν υπάρχουν, μην λέμε κι ότι θέλουμε.

3. Απαράδεκτο που έγραψα το πότισες με ήττα, απορώ που ήταν ο νους μου, μεγάλο ρεζιλίκι.

4. Να έρθεις επιτέλους στην παράσταση, να γνωριστούμε! χ

Aurora είπε...

Σιγά μην είναι αληθινό ρε παιθκιά! Εν φανερό νομίζω.

Rania είπε...

Έχει και στην Κύπρο...Ρωσσίδες, Ρουμάνες, Βουλγάρες...

Seriously όμως...κάνε ένα γύρο εκεί που συχνάζει η καινούργια γενιά και θα δείς ότι μια χαρά κοριτσάκια (γιατί γυναίκες δεν τις λές) έχει!

Και όχι μόνο Κύπριες διασταυρωμένες με άλλη ράτσα. Και οι Κύπριες μια χαρά γονίδια...βγαίνουν αλλιώς τα τελευταία χρόνια!

Θα την βρείς που θα πάει?

Η μάγισσα του Πορτομπέλο είπε...

Otan aples gynaikes san emas, perimenoun antres san kai sas, kai eseis perimenete gynaikes san tin Olga...katholou parakseno pou sto telos tis imeras eimaste oloi single..ektos isos apo tin Olga! Kai nai en katharo tzai shioni kata tin kypriaki oti to byzi en pseftiko :) Koftei se en se koftei, eprepe na to po :)

Anti-Christos είπε...

@Μάγισσα Πορτομπέλλο: Αλήθεια ψάχνετε άντρες σαν εμάς;! Ουάο! :) να'σαι καλά! Εκ μέρους όλων των βασανισμένων αντρών, respect.

Joy Tears είπε...

Εμένα εκαλύψαν με η Αουρόρα και η Μάνα!
Ξύπνααααα ρεεεε!!! :))

Ανώνυμος είπε...

Συγκεντρώθου στες πρόβες τζαι κανεί να φαντάζεσαι ρώγες στιλέτο!