Τετάρτη, Ιουλίου 14, 2010

Υπάρχει ζωή και μετά από μένα;

Να σου εξομολογηθώ κάτι;

Νομίζω ότι πέθανα τον περασμένο Δεκέμβρη, τη νύχτα του καρδιακού. Νομίζω ότι πέθανα και δεν μου το είπανε. Και πως αυτή τη στιγμή δεν γράφω εγώ, αλλά το φάντασμά μου! Έχω πάρα πολλές ενδείξεις γι αυτό που σου λέω, σοβαρά!


Από τον καιρό του καρδιακού συνέβησαν πράματα παράξενα:

Πρώτα απ’ όλα κάνω ό, τι μου κατέβει! Τόσα χρόνια πάω στις συναυλίες της Βίσση σεμνά και τυπικά, υποβάλλω τα σέβη μου, και φεύγω. Φέτος ντύθηκα Καρβέλας, έγινε αυτό που είδατε και αισθάνομαι ότι αυτό το πράμα δεν το έζησα ποτέ. Δεν ήμουν εγώ εκεί. Ήταν το πνεύμα ενός νεκρού που ζούσε αυτό που θα ήθελε να ζούσε αν εγώ ήμουν ζωντανός! Άρα, εγώ πέθανα!

Δεύτερον! Είμαι σε όλα μου πολύ καλύτερος από πριν. Όπως σας είπα, βγήκαν τα αποτελέσματα των κυβερνητικών εξετάσεων και ήρθα πρώτος. Τόσα χρόνια στα διάφορα σχολεία που φοίτησα διαβάζω, βγάζω τα μάτια μου, πρωτείο δεν είδα. Φέτος, μέτα το καρδιακό και με εντελώς ζαμανφού διάθεση, ήρθα πρώτος! Ανάμεσα σε δικηγόρους που είναι χρόνια στο κλαρί. Ποιος; Εγώ! Που η μόνη επαγγελματική εμπειρία που είχα ως τώρα ήταν στις διαφημίσεις. Δεν γίνονται αυτά τα πράματα. Μάλλον πέθανα και όλα αυτά τα βλέπω ως φαντασίωση μέσα από το φέρετρο.

Τρίτον! Μου την πέφτουν γκόμενες και δεν δίνω σημασία! Έρχεται η μία, κάνει νύξη, κάνω ότι δεν καταλαβαίνω. Έρχεται η άλλη κωλοτρίβεται, τα στραβά μάτια εγώ. Παλιότερα, ήμουν στα πατώματα και τις έψαχνα με το φανάρι. Σήμερα, γύρισε ο τροχός! Και δεν με αναγνωρίζω! Τις οικτίρω και αντί να με φτύσουν, κολλάνε περισσότερο. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Δεν γίνεται να τα ζω. Πέθανα και νομίζω ότι μέχρι να λιώσω μες το χώμα βλέπω αυτά που τόσα χρόνια δεν μπορούσα να πραγματοποιήσω!

Τέταρτον! Επανήλθαν στη ζωή μου άτομα που τα τελευταία χρόνια με είχαν γραμμένο, ξεγραμμένο και τα θεωρούσα νεκρά. Αυτό το πράμα δεν δικαιολογείται. Με τους νεκρούς συνεννοείσαι μόνο αν είσαι κι εσύ νεκρός! Μόνο αν είσαι κι εσύ πεθαμένος πραγματώνεται κάτι τέτοιο! Ναι, ΟΚ, ανέκαθεν είχα τάσεις να ζω με φαντάσματα, αλλά τόσο πολύ; Είμαι νεκρός!

Έχω και πέμπτο επιχείρημα αλλά δεν μπορώ να το ανακοινώσω ακόμα.

Αλλά το πιο αδιάσειστο στοιχείο που έχω για να σου αποδείξω ότι πέθανα είναι η επικοινωνία με τους γονείς μου. Τους μιλώ και δεν μου απαντούν. Τους λέω άλφα, μου απαντούν βήτα. Τους λέω να κάνουν άσπρο, και κάνουν μαύρο. Είναι σαν να μην υπάρχω. Και έχουν μία μόνιμη αδιαφορία στο βλέμμα και στο ύφος, σαν μόνιμο πένθος κατσικωμένο στον εγκέφαλο. Αισθάνομαι ότι διανύω τα σαρανταήμερα μου και υπάρχω στο σπίτι μόνο ως ψυχή. Ως φάντασμα! Γιατί δεν είναι δυνατό να υπάρχω, αλλά να μην υπάρχει συνεννόηση. Πέθανα! Μόνος μου τα λέω, μόνος μου τα ακούω! Κι αυτοί διανύουν το πένθος τους μέσα από μία ατέρμονη νιρβάνα. Αλήθεια!


Σου λέω! Από τον περασμένο Δεκέμβρη που έπαθα το καρδιακό, ζω τα πάντα σε υπερθετικό βαθμό. Και τα καλά και τα κακά. Καιρός ήταν, θα μου πεις. Ε, πάντως, αν επιβεβαιωθεί ότι πέθανα και όλα αυτά τα ζω ως φάντασμα, θα λυπηθώ πολλά! Εσείς που ζείτε, να με κάνετε ταινία. Θα πάρετε βραβείο. Το διαισθάνομαι!

13 σχόλια:

Gourounella είπε...

Μπορώ να συναντηθώ με το φάντασμά σου να σκηνοθετήσουμε ένα κλιπάκι; Γρήγορα πριν πεταχτεί σε καμιά Κολομβία κτλ; Μόνο αν μπορείς να είσαι παρόν μέσα στο ντους ενώ η Βίσση κάνει μπάνιο, μόνο τότε θεωρείσαι φάντασμα!
Είσαι ζωντανός και θα ζωντανέψεις ακόμη περισσότερο όταν κάνεις και το άλλο που δεν μας λες αλλά μπορώ να υποψιαστώ!!! Τότε και αν θα συρθούν γκομενάκια αλλοδαπά στα πατώματα!!

Ανώνυμος είπε...

Χρίστο μου!
Πρέπει να βρεθούμε για καφέ. Θα σε πάρω τηλέφωνο.
Ντορέττα

CyQr είπε...

Δεν είμαι ειδικός, αλλά τέτειες εμπειρίες τύνουν να αλλάσουν δραστικά τους ανθρώπους. Με μια ένοια, πέθανες, αλλά όμως ξαναγεννήθηκες.
Πιστεύω ότι κατάλαβες (έστω υποσυνείδητα) τι έχει σημασία στην ζωή, συμπεριφέρεστε ανάλογα, και αυτό έχει καλά αποτελέσματα.

Rania είπε...

In a very weird way το post σου είναι θετικό..μπορεί απλά να τα βλέπεις όλα διαφορετικά μετά το καρδιακό.

Aurora είπε...

Ου τζαι συ ρε drama king! Έπαθες ό,τι παθαίνει όποιος περάσει ένα μεγάλο σοκ. Εκτιμάς περισσότερο και αισθάνεσαι εντονότερα. Ίσως απλά να βλέπεις τα πράγματα αλλιώς.
Άσχετο, συνειρμικά με τον τίτλο σου, την έβλεπα χθες στο Σταρ και για ακόμα μια φορά σκέφτηκα πόσο χωρκάτισσα εν η Βανδή, παρόλο που την βρίσκω με πολλά κομμάτια της (πιο παλιά, από τις Προφητείες, όχι τόσο πρόσφατα). Έλεος. Τι ήταν τζείντο μαγιο σιόρ; Τς Τς Τς

Ανώνυμος είπε...

tha se doume malon apo tin nea tileoptiki sezon apo ton alpha sto relity gia tin zoi tis vissi...

se kategrapse i cristine krocos.... katholou tixea
lolol


vissoreality

she είπε...

όσο μεγαλώνεις αυξάνονται exponentially οι πιθανότητές σου για γκόμενα. όσο μεγαλώνουν οι Κύπριες γκόμενες αντιλαμβάνονται πως δεν τις παίρνει να κάνουν κόλπα και ιδιοτροπίες. και αγχώνονται μήπως και μείνουν στο ράφι. και βλέπουν πως η αναλογία είναι 4 γυναίκες έκαστος άντρας. και τρέχουν να προλάβουν τους τελευταίους ελεύθερους άντρες. άρα, it all makes sense.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

να δουμε τι αλλο θα γραψεις εδω μεσα δεν ξερω!

ερωτηση : οι γονεις σου 'σε διαβαζουν' τουλαχιστον;

Anti-Christos είπε...

@Gourounella: Εβαρέθηκα να σε παρακαλώ να κάνουμε βίντεο! Δεν μπορώ να ενθουσιάζομαι μόνος μου και μετά να απογοητεύομαι. Καφέ αύριο είπαμε. Θα έρθει και η Σποκ.

@Ντορέτα: Επιτέλους, αναρωτιόμουν που χάθηκες!

@Βίσσομπλογκ: Θα ζητήσω πνευματικά δικαιώματα να πεις της Κρόκος! :)))

@SheDemon: έτσι, έτσι, θάνατος στις μαννοκυπραίες που μας θυμήθηκαν στα γεράματα για να αποφύγουν το ράφι! Θάνατος!

@Gabriel: Δεν με διαβάζουν, αλλά ξέρουν ότι γράφω και δεν το εγκρίνουν. Πφφφ...

Joy Tears είπε...

Θα συμφωνήσω με την φιλενάδα την Αουρόρα...! Αν και εγώ γίνομαι πολύ συχνά drama queen.
Get over it, ζεις ανάμεσα μας και προσπαθείς να επιβιώσεις όπως τους υπόλοιπους και τίποτα δεν μπορείς να προγραμματίσεις σ αυτή την ζωή!!
χχ

Gourounella είπε...

Αντι να παμε για καφε να γυρισουμε βιντεοκλιπ! Αφου περιμενω να μου κανεις προταση και εσυ απαξιεις!!

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

δεν εκπλησσομαι.
η πρωτη αντιδραση των δικων ηταν "μα ειναι αναγκη να τα λες ολα αυτα σε ξενυς ανθρωπους;"
Δωριείς, παιδί μου! Δωριείς!

(υ.γ. παντως με διαβαζουν , αλλα δεν μου το λενε παντα. μην περνουν τα μυαλα μου αερα. κι εσενα μαλλον ετσι θα κανουν, βαζω στοιχημα)

homo anisorropus είπε...

Α! Δεν ξέρω τι λένε οι υπόλοιποι εγώ συμφωνώ μαζί σου. Πρέπει να την έκανες. Δίοτι πριν το καρδιακό σε έβλεπα που κ που για κανα καφε, κανα φαι, μετά σε είδα 2 φορές στην εντατική και έχει από τότες να σε δω...οχι, ναι, σε επιβεβαιώνω.