Τρίτη, Ιουλίου 13, 2010

Κορκολής - Πρωτοψάλτη: Σκόνη κ Θρύψαλα

Απόψε πήγα στη συναυλία του Κορκολή και της Πρωτοψάλτη στη Σχολή Τυφλών.

Εγώ πήγα για να ακούσω τον Κορκολή. Την Πρωτοψάλτη την έχω δει άπειρες φορές λάιβ, ενώ τον Κορκολή μόνο μια φορά όταν ήταν στις δόξες του, το 1995. Απόψε είπε μόνο ένα τραγούδι, το «Καρδιά μου λιώνω» και αυτό μέχρι το πρώτο ρεφραίν μόνο! Το είπε ανατριχιαστικά, και η Άλκηστις συνέβαλε σ’ αυτό, αλλά εγώ θέλω τα λεφτά μου πίσω! Πως και πως περίμενα να ακούσω τουλάχιστον ένα medley από «σκόνη και θρύψαλα», «και βγάλε το κραγιόν σου», μία «λατέρνα», ένα «μισώ το καθετί που αγγίζεις και δεν είμαι εγώ», αλλά τίποτα! Τζίφος! Nothing! Nada!


Α, ρε Κορκολή, σ’ έφαγε ο πούστης ο Τριανταφυλλόπουλος! Εγώ ουδέποτε κατάλαβα γιατί έγινε τόσος σάλος με τον Κορκολή που πήδηξε μία θαυμάστριά του σε εκείνο το βίντεο. Δεν την βίασε, με τη συναίνεση της του στήθηκε στα τέσσερα. Προς τι τόσος ντόρος, λοιπόν; Ήταν, είπαν, ανήλικη. Ε, σιγά τα ωά πια! Δεκαέξι χρονών ήταν, όχι έξι! Από μία τέτοια μαλακία χάσαμε τον Κορκολή από συμπαντικό ποπ σταρ και τον μειώσαμε σε πιανίστα της Πρωτοψάλτη. Και πετάω εγώ τα ευρουλάκια μου να τον ακούσω, μάταια!

Ένα, λοιπόν, το κρατούμενο: ο Κορκολής ουσιαστικά απών!


Επίσης! Το κοινό ήταν άθλιο. Πιο μουρόχαυλο κοινό δεν έχω ξαναδεί. Κατ’ αρχήν το θέατρο δεν ήταν γεμάτο (και σκέψου ότι το αμφιθέατρο της σχολής τυφλών είναι σχετικά μικρό), και ο μέσος όρος ηλικίας του κοινού ήταν 45. Όλο κάτι θείτσες και κάτι φίλοι των γονιών μου δέσποζαν στα διαζώματα. Άνθρωποι που καλά, καλά, δεν έσωναν να χειροκροτήσουν! Γιατί για να τραγουδήσουν, ούτε συζήτηση! Έκανε παύσεις η Πρωτοψάλτη για να τραγουδήσει ο κόσμος και μετά από ένα δευτερόλεπτο σταματούσε αφού κανείς δεν ήξερε τα λόγια.


Και ΟΚ, σας έπεσε βαριά και δύσπεπτη η Νικολακοπούλου και δεν σταυρώσατε στίχο για στίχο όλη νύχτα. Το δέχομαι. Τα άλλα, τα πιο εύπεπτα, κάτι «πάμε στον Άδωνη για καφέ» και «τα πιο ωραία λαϊκά» γιατί δεν τα τραγουδήσατε όπως πρέπει; Ένα κοινό ξεψυχισμένο, βαριεστημένο, τρομαγμένο, κομπλεξικό. Αν ήμουν η Πρωτοψάλτη θα μας έδιωχνα και θα διέκοπτα τη συναυλία. Κι εγώ ο δύσμοιρος που την καταβρήκα και πωρώθηκα τραγουδώντας, έφαγα παρατήρηση από την θείτσα που καθόταν δίπλα μου: «Συγγνώμη, μπορούμε να ακούμε και λίγο την Πρωτοψάλτη;» Τάχα, σκάσε…

Πιο θρασύς πεθαίνεις. Άμα ακουγόμουν εγώ πιο δυνατά από την Πρωτοψάλτη που κρατούσε και μικρόφωνο, σκέψου πρόβλημα που έχουν τ’ αφτιά σου, μωρή μαλάκω! Που μου έβγαλες ξινή την στιγμή. Και στο κάτω, κάτω, σε συναυλία ήσουν, όχι στο μέγαρο μουσικής! Τι περίμενες; Άισιχτίρ, τσαντίζομαι μόνο που την σκέφτομαι, την ανοργασμική!


Η Πρωτοψάλτη πάντως ήταν υπέεεεροχη! Ήταν στην καλύτερή της στιγμή! Φωνητικά πάντα. Το «Τρίτο Στεφάνι» το έσκισε. Ενεργειακά επίσης πολύ καλή. Όχι σαν την Άννα, αλλά πολύ καλή για την ηλικία της. Γενικότερα ήταν πολύ καλή συναυλία, αλλά με χάλασε απίστευτα ο ντεκαβλέ κόσμος και ο μουγγός Κορκολής!


Α! Να σου πω επίσης ότι ανάμεσα στο κοινό ήταν κι εκείνη η γκόμενα που βγήκα ραντεβού μαζί της πέρσι και μου έπρηξε τα αρχίδια με τα ακκίσματά της -εκείνη που μου είχε πει ότι πήγε στην Κούβα και βαρέθηκε (!!!), και θίχτηκε επειδή την διαπόμπευσα μέσω του μπλογκ… Ε, αυτή! Και εψές στη συναυλία παρόλο που διασταυρώσαμε ματιές, κάναμε πως δεν ξέρει ο ένας τον άλλον. Πεθαίνω για κάτι τέτοια! Κυπριακή κοινωνία, ντουζ πουάν!

The Fabulous moment: Λίγο πριν αρχίσει η συναυλία πήγα να κατουρήσω κι έπεσα πάνω σε έναν σεκιουριτά της group4, ο οποίος ήταν και στη συναυλία της Βίσση και με αναγνώρισε! «Ω! Καρβέλα, ήσυχα απόψε!» μου είπε ενθουσιασμένος. «Μην ανησυχείς, δεν με ενδιαφέρει η Πρωτοψάλτη» του είπα. Πάντως, αν ήθελα να τραβήξω την προσοχή του κόσμου απόψε, ο μόνος τρόπος θα ήταν να ντυθώ… Γαλάνη.

Αυτά που λέτε…

Πολύ λυπήθηκα για σένα Κορκολή! Σε θυμάμαι το ’95 στο στάδιο ‘Ελευθερία’ όπου σείονταν οι κερκίδες από τα μαινόμενα πλήθη να λυσσάνε για το «ανατριχιάζω όταν σε κοιτάζω» και σε είδα απόψε σαν ερείπιο, με κάτι γυαλιά σαν τεράστια ενυδρεία με αχινούς μέσα… Μία απογοήτευση. Όχι τίποτε άλλο, αλλά μου επιβεβαιώνεις ότι πέρασαν τα καλύτερα μου χρόνια. Και λυπάμαι. Πάρα πολύ.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ήρταν τον περασμένον Οκτώβρη Αμερική τζαι ήταν φοβερή συναυλία. Ο Κορκολής ειδικά είπεν πολλά τραγούδια τζαι ήταν άψογος. Άμπα τζαι ήταν άρρωστος;;;;

CyQr είπε...

Ο Κορκολής είχε πολύ ταλέντο, όντως κρίμα να καταντήσει έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά καημένε που πέρασαν τα καλύτερα χρόνια! Ακόμα 30 είσαι, τα καλύτερα έπονται!!

Όσο για τη φραγκάτη γκόμενα, δεν ξεχνιέται αυτή! Πάει και Πρωτοψάλτη? Μπράβο! Πρέπει να της είπαν οτι είναι must.

Ανώνυμος είπε...

«Ω! Καρβέλα, ήσυχα απόψε!» μου είπε ενθουσιασμένος. «Μην ανησυχείς, δεν με ενδιαφέρει η Πρωτοψάλτη» του είπα. Πάντως, αν ήθελα να τραβήξω την προσοχή του κόσμου απόψε, ο μόνος τρόπος θα ήταν να ντυθώ… Γαλάνη.

Θα μπορούσες κάλλιστα να ντυθείς πιπινάκι και να τραβήξεις την προσοχή του Κορκολή, μπας και ξυπνήσει από το λήθαργο! χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

imoun kego eki... mono me enesis katafera na mino mexri to telos tis sinavlias. i alithia ine oti meta apo mia vissi, i epsesini efanisi korkoli me protopsalti itan poli ligi gia na ikanopiisi.

sinavlia opos to ipes... DEKAVLE.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

δεν τρελλαινομαι για κανεναν απο τους δυο, πλακα πλακα.

GZ είπε...

Εγώ τον Κορκολή ποτέ δεν τον συμπάθησα...μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω. Σε αντίθεση με την Πρωτοψάλτη που μέχρι το 2000 (όταν δηλαδή "έμαθα" τη Βίσση) την θαύμαζα. Είχα μάθει απέξω όλα τα τραγούδια απ' το "Ηφαίστειο" και τις "Υδρόγειες σφαίρες", και από δύο άλλα cd. Το ένα ήταν με ένα άσπρο εξώφυλλο και την Πρωτοψάλτη με ένα πράγμα στο μάτι ("Ανθρώπων έργα"!!! Το βρήκα,ε;). Το άλλο δε το θυμάμαι....
Τώρα πια τι να μου αρέσει; Η Χαβάη ή το "Απελπιστικά διαθέσιμη" και το "Κόκκινο"? Το μόνο ωραίο τραγούδι που έχει πει από το 2000 είναι το "τράβα σκανδάλη". Κρίμα...

drSpock είπε...

Εγώ πήγα πέρσι να τους δω και εκτός αν με απατά η μνήμη μου ο Κορκολής τραγούδησε 2-3 κομμάτια. Και το κοινό ήταν λίγο καλύτερο, μέσος όρος 35!

homo anisorropus είπε...

Δεν χάνετε συναυλία για συναυλία απ ότι βλέπω αγαπητέ μου! Έτσι, να καλοπερνάτε.
Γέλασα πολύ με την τύπισσα που σου έκανε παρατήρηση :)))) Πρέπει να είσαι λίγο παράφωνος?? :)
Και για να έχουν κόσμο οι συναυλίες και κυρίως νέους πρέπει να χαμηλώσουν λίγο τις τιμές. Με 35 και 40 ευρώ, τι περίμενες να έρθουν?!

Να ευχηθώ και για τα γενέθλια του μπλοκ που έχασα γιατί διακόπευα. Να τα χιλιάσει, αγαπημένε
xxxx

Τσαρτελλούι είπε...

Χμ.. Επήα εψές στη συναυλία τους στην Λάρνακα τζι έφυα με πολλά καλές εντυπώσεις, έχοντας διαβάσει το ποστ σου προηγουμένως. Εψές φαίνεται ήταν λίο πιο μεγάλος ο ρόλος του Κορκολή. Είπε μας 3 τραγούδια (Στους 5 ανέμους, Σκόνη και Θρύψαλα, Γιατί) τζιαι ετραγούδησε τζιαι αρκετά μαζί με την Πρωτοψάλτη.

Απλά ο Κορκολής εκτός από τραγουδιστής είναι τζιαι εξαιρετικός συνθέτης τζιαι πιανίστας. Όταν μας έπαιξε το Asturias σόλο στο πιάνο εκτός του ότι ανατρίχιασε όλο το Παττίχειο εγώ κρατούσα την αναπνοή μου (εφοούμουν μεν παίξει κανένα κινητό τζιαι καραστρέψει την στιγμή).

Anti-Christos είπε...

@Τσαρτελλούι: Σοβαρά; Εκίστησα! Μάνα μου, πώς να μας τραγουδήσει ο Κορκολής προψές με έτσι χωρκάτικο κοινό από κάτω. Εγώ αν ήμουν ο Κορκολής δεν θα τραγουδούσα καν στη Λευκωσία...