Κυριακή, Αυγούστου 31, 2008

Το Τέλος της Γης

Απλές διαπιστώσεις:

Προσπαθώ να αγοράσω μουσική από το i-tunes shop και δεν μπορώ, επειδή απλά δεν υπάρχει Apple Shop για την Κύπρο! - Εκνευρίζομαι.

Προσπαθώ να αγοράσω ρούχα μέσω ίντερνετ και δεν μου επιτρέπεται, διότι όταν πάω να πληρώσω, στην επιλογή select your country δεν υπάρχει η Κύπρος. - Σικκιρτώ!

Προσπαθώ να αγοράσω cartoon collectibles από ιστοσελίδα της Αμερικής και δεν μπορώ διότι: “We’re sorry to let you know that we don’t deliver in Cyprus!” - Σιχτιρίζω τον πρώτο γονέα που περνά τυχαία έξω από το δωμάτιο μου.

Προσπαθώ να κλείσω τις Χριστουγεννιάτικες μου διακοπές μέσω διάφορων ιστοσελίδων κυπριακών πρακτορείων, και ω, τι έκπληξη! Δεν μπορώ, καθώς τα μισά εξ αυτών δεν έχουν ιστοσελίδα, αν έχουν δεν τις έχουν ανανεώσει, και όσοι τις ανανέωσαν δεν σου επιτρέπουν online bookings. Σε παραπέμπουν στην χωρκάτισσα τηλεφωνήτρια η οποία με τη σειρά της σε παραπέμπει στο τέλος του Σεπτέμβρη, διότι: «Εν νωρίς μάνα μου για κρατήσεις Χριστουγέννων. Ακόμα δεν εφκήκαν οι καταλόγοι μας!»

Πότε λογαριάζουν να βγουν δηλαδή; Στο παρά πέντε; Όταν θα μου πείτε ότι είναι όλα fully booked; Γαμιέστε!

Η Κύπρος πολύ απλά, δεν υπάρχει! Χάρη μας κάνουν που υπάρχουμε και στους χάρτες πάνω!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ki ego etsi niotho merikes fores. Apo tin alli, akoma niothoume megaluteri asfaleia otan kanonizoume otidipote prosopika me kapoion ton opoio kai mporoume na vrisoume an kati paei lathos!

Pixel Sprite είπε...

tetia lege mou kai de tha erthw potes :P

Anti-Christos είπε...

Όχι, να έρθεις, να γίνουμε δυο! Διότι φοβάμαι πως αυτά τα αίσχη μόνο εμένα ενοχλούν...

Diasporos είπε...

ππεεε. Εκακομάθαμεν δηλαδή δακάτω στες ΗΠΑ που ως τζιαι ρούχα, παπούτσια, φαγιά, κκάμερες, ψουμνίζουμεν online τζιαι έν κινούμαστεν που τον καναπέν τζιαι επασιήναμεν. μα καλά ρε αντίχρηστε εν πράματα τούτα; αφου η κύπρος εν στην ευρώπην τωρά, ενόμιζα ότι τα shipping issues θα διορθωννούνταν.

Anti-Christos είπε...

Και εγώ μέχρι πέρσι στας Αγγλίας ήμουν άρχοντας! Μα τι shipping issues να λυθούν μου λες; Εδώ μισό πλοίο με νερό να φέρουν είδαν και έπαθαν!

Αλλά μια και είσαι στις ΗΠΑ, ετοιμάστου, έχω μια λίστα με πράματα που θέλω να μου στείλεις!!

Ίντα μπου ενόμισες! Εν μούχτιν που θκιαβάζεις το blog!? Χα! :))

Ανώνυμος είπε...

i kipros prosferete gia kosmo o opios theli na vrethi makria apolous ke apola, gia apelpismenous pou theloun kapio xrono na ksanavroun ton eafto tous...


kati san sanatorio . . .

prosfata mpika na paragkilo kapia cd apo amerikaniki eteria, ke otan egrapsa Cyprus stin xora, mou dini to minima

"Country doeas not Exist . . . Please enter a Valid Country Name"

Diasporos είπε...

...να γραφτείς, έχω λίσταν αναμονής για πεσκέσια που την αμερικήν..;-P