Παρασκευή, Αυγούστου 15, 2008

Μεταξύ Ύπνου και Ξύπνιου...

Ζαλισμένος όσο χρειάζεται για να βρίσκω τα πλήκτρα, χαχανίζοντας με κάθε μαλακία που ακούω, με άμμο ανάμεσα στα δάχτυλα και με το mojito να δείχνει ήδη τα δόντια του, περνάω την πιο ευτυχισμένη στιγμή των διακοπών μου!

Κοιμάμαι, ξυπνάω και χορεύω, χορεύω, χορεύω, στην αγάπη μας ακόμη εγώ πιστεύω.

Ακούω greek eighties και τραγουδώ κάνοντας τον Πάνορμο να ανατριχιάζει. Με ακούει ο σκύλος των από πάνω και τρέχει να κρυφτεί. Τρώω κρέπες, καταβροχθίζω σφηνάκια, μπαίνω στην πλειοψηφία των κλαμπς δωρεάν και αισθάνομαι the ultimate celebrity, κοιμάμαι χωρίς ξυπνητήρι!

Είμαι πανευτυχής και ελαφρώς μεθυσμένος! Να’ χα και γκόμενα...

PS: Τη Μενεγάκη δεν την πέτυχα ακόμη!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους ακούγεσαι μες στην τρελλή χαρά!!!;)
good 2 hear darling..!!
επιστρέψαμε από τη Ρωσσία και μεις...ειλικρινά ο επόμενος προορισμός μου θα ήθελα να είναι η Κούβα...πήγε μια φίλη μου φέτος και έμεινε κατενθουσιασμένη!!!
anw...
συνέχισε να περνάς τέλεια...και μη σε νοιάζει για τίποτα...!!!
love,
Cat

Anti-Christos είπε...

Spaciba ! :)