Δευτέρα, Μαρτίου 02, 2015

Ξευτίλα!*

* (Το κείμενο αυτό το έγραψα πριν μάθω ότι τελικά η "άσκηση" / εισβολή των Τούρκων στο Αιγαίο ακυρώθηκε. Όχι πως αλλάζει ιδιαίτερα τις πεποιθήσεις μου, αλλά εξηγώ για να μην με πεις ανενημέρωτο). 

Το πόσο ξευτιλισμένος, ευνουχισμένος και μαλάκας αισθάνομαι μετά τις τελευταίες παραβιάσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο, δεν φαντάζεσαι.

Χώρισαν οι σκατότουρκοι ολόκληρο το Αιγαίο στα δύο για να κάνουν τις ασκήσεις τους και οι Έλληνες κάνουν διαβήματα. Τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν, άραγε;

Ξέρω γω; Να στείλουν τον Βαρουφάκη με το Πράντα το κοστούμι να τους φοβερίσει, ας πούμε. Τι τα έχουμε τα V for Varoufakis αναρτημένα στο Facebook; Για να κάνουμε Like των εαυτών μας; Ας φοβερίσουμε και τους Τούρκους, να βγάλουν κι αυτοί βίντεο χεσμένοι πάνω τους, όπως οι Γερμανοί, να "βγάλει" και ο Βαρουφάκης τα λεφτά του.

Καλά, το πόσο έχω απογοητευτεί τον τελευταίο μήνα από την εικόνα του μέσου Έλληνα δεν περιγράφεται. Επειδή, καλός μαλάκας κι εγώ, όταν αναφέρομαι στον Έλληνα, φέρνω στο μυαλό μου ακόμα τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Κολοκοτρώνη. Δεν έχω ρεαλιστική αντίληψη της σημερινής του (μας) ταυτότητας. Να χαρώ εγώ λαό που μετονόμασε την Τρόικα σε θεσμούς για να μην τον πιάνουν τα ψυχολογικά του. Και το παρουσίασε αυτό ως νίκη. Αυτό, αγαπητοί μου, είναι ένδειξη πως χρήζουμε αυστηρής ψυχιατρικής φαρμακευτικής αγωγής. Δεν λέμε ότι η μάνα μας είναι πουτάνα, για να μην τα σπάσουμε όλα εδώ μέσα από απελπισία. Την αποκαλούμε ιερόδουλη. Που έχει και μια μυσταγωγία παραπάνω σαν λέξη. Και όλοι καλά.



Μην φοβάστε όμως. Θα μας σώσει ο Καμμένος, ο νέος Υπουργός Άμυνας. Ήδη βγήκε παγανιά με τη Δούρου πάνω σε ένα πολεμικό αεροσκάφος και επιβλέπουν την κατάσταση. Βγάζουν και σέλφι, για ενθύμιο. Το σύνδρομο «Στάλω Θεοφυλάκτου» που σου έλεγα. Απ’ αυτό που κόλλησε και ο Αμυράς και ξεσάλωσε στην ορκωμοσία της νέας Βουλής. Κατάλαβες ποιοι θα μας σώσουν. Αυτά τα σούργελα.



Δεν θέλω να ζω υπό αυτό το αβέβαιο καθεστώς. Δεν θέλω αυτή την Ελλάδα. Ούτε αυτή την Κύπρο. Δεν θέλω να ζω περιτριγυρισμένος από Τούρκους, Άραβες και λοιπούς κακομοίρηδες. Φέρτε μου Καναδούς, Σκανδιναβούς, Αυστραλούς. Θέλω να ζήσω τα υπόλοιπα 20-30 χρόνια που θα έχω ακόμα σώας τα φρένας με λαούς της προκοπής!    

1 σχόλιο:

Dreamer είπε...

ειπαμε οτι εν ωραια ναν πιο προσιτοι οι πολιτικοι (βλ Βαρουφακης χωρις γραβατα, Τσιπρας που δεν μενει στο Μαξιμου) αλλα τουτοι εν για γελια