Πέμπτη, Νοεμβρίου 05, 2015

Chart Show: The University Years

Σήμερα δεν βγήκα από το σπίτι κι αυτό δεν ήταν καλή ιδέα. Λίγο να απομονωθώ αρχίζω και αναπολώ το παρελθόν και μελαγχολώ. Όχι επειδή το παρόν δεν είναι ωραίο. Αυστηρά ομιλούντες το παρόν μου είναι η καλύτερή μου φάση έβερ. Αλλά όσο να πεις, εκείνη η ανεμελιά των 20+ που αισθάνεσαι άτρωτος, θεός, περιτριγυρίζεσαι συνέχεια από άτομα του ιδίου μήκους κύματος, και το μόνο που σε κόφτει είναι το πουλί σου, είναι άλλο πράμα!

Κάθισα στον υπολογιστή και επισκέφτηκα το επίσημο σάιτ του πανεπιστημίου μου στην Αγγλία. Και το ένα κλικ έφερε το άλλο, πήγα 15 χρόνια πίσω, στο μακρινό 2000 όταν με μία βαλίτσα γεμάτη χαλούμια και ένα cd player στο χέρι ανέβηκα στη Βρετανία και ήταν σαν να μύρισα την υγρασία της, σαν να είδα το γκρίζο της, σαν να είδα τα λαγκάδια με τα προβατάκια της επαρχίας της και σαν να άκουσα ξανά όλα εκείνα τα σουξεδάκια που παίζονται 10.000 φορές τη μέρα ανά τρίμηνο στο τοπικό ραδιόφωνο και καταλήγουν να χαρακτηρίζουν ολόκληρες χρονιές.


Έχω ένα playlist στο ipod που λέγεται: The Reading Years. Και έχει μέσα 60 τραγούδια που στιγμάτισαν τα τρία χρόνια του πτυχίου. Σου παραθέτω τα 10 πρώτα με τα περισσότερα plays. Είναι όλα τόσο χαρακτηριστικά που μπορώ να σου πω με ακρίβεια πού ήμουν όταν τα άκουγα, σε ποιο πάρτι, με ποια παρέα, αχ, τι υπέροχα χρόνια! 

10. Modjo / Lady 

 

Σωτήριο έτος 2000. Foundation Course. Έπαιζε παντού. Όποτε το ακούω πάω κατ' ευθείαν εκεί. Τραγούδι με καταπραϋντικές ιδιότητες. 

09. Rock DJ / Robbie Williams



Η πρώτη φορά που συμπάθησα τον Ρόμπι Ουΐλλιαμς. Τραγούδι που σημάδεψε τα πρώτα πάρτι στο Students' Union. 

08. Murder On The Dancefloor / Sophie Ellis-Bextor



Τραγούδι πρώτου έτους. Εδώ θυμάμαι ένα ταξίδι αστραπή στο Μπράιτον με την πάλαι ποτέ κολλητή μου. Ύστερα μας ρήμαξε ο καιρός. 

07. I Try / Macy Gray



Ύμνος υπερσυγκινητικότατος! Δεν υπάρχουν λόγια να το περιγράψεις, μόνο συναισθήματα. 

06. I'm Outta Love / Anastacia



Τραγούδι εποχής προσαρμογής. Το άκουγα σε όλες τις μπυραρίες το 2000, στα international students´meetings. Το έχω βαρεθεί, αλλά αναμφίβολα άφησε στίγμα. 

05. Can't Fight The Moonlight / LeAnn Rimes



Εδώ είχαμε πάει σινεμά. Και μετά στο Oracle για ποτό στο γελοίο Benningan's. Και χόρευαν οι κοπέλες της παρέας όπως στο έργο, πάνω στην υπερυψωμένη πίστα. Και εγώ νόμιζα ότι όλα μου τα φοιτητικά χρόνια θα ήταν έτσι. Εγώ πασάς και από κάτω τα χαρέμια. Θεέ μου, πόσο δεν είχα ιδέα τι θα συνέβαινε!

04. Groovejet (If This Ain't Love) / Spiller ft. Sophie Ellis-Bextor



Άλλο ένα τραγούδι που ήταν κυριολεκτικά παντού στο πρώτο έτος. 

03. All Rise / Blue



Λίγο πριν μπω και επίσημα στη νομική. Μου ήταν all rised. 

02. Underneath Your Clothes / Shakira



01. Whenever - Wherever / Shakira



Αν κρίνω από τις χρονιές που κυκλοφόρησαν όλα αυτά, μάλλον μόνο το πρώτο έτος ήταν το πιο απολαυστικό και το πιο διασκεδαστικό. Λογικό. Ήταν ο πρώτος ενθουσιασμός, τα πρώτα πάρτι, το πρώτο ξάνοιγμα. Πφφφ... Στα είπα και ξεθύμανα...

Πολλή Αγγλία έπεσε, άντε γεια.

3 σχόλια:

Beatrix Kiddo είπε...

τραγούδια που στιγμάτισαν τα χρόνια γυμνασίου :P
i try θεικό

Moonlight είπε...

Αχ, έπαθες κι εσύ Celeste α; Αυτό τον καιρό τρώω την ώρα μου να φτιάχνω μια λίστα με τραγούδια που αγαπώ να χορεύω ή να ακούω, τα οποία ήταν χιτς από το 1980 (που δεν ήμουν γεννημένη αλλά δεν έχει καμία σημασία) μέχρι σήμερα. Περιορίζομαι πολύ γιατί δεν θέλω να διαρκεί πάνω από 3 μέρες αλλά οι στιγμές που μου έρχονται στο μυαλό από γάμους, από χορούς πάνω σε μπαρ, από Παρασκευές στο βιβέντι, από πάρτι αποφοίτησης, καρναβάλια, κολλήματα κλπ, είναι αμέτρητες!

Woofis είπε...

Βασικά αν θέλεις να κάμνεις refresh τες περασμένες δεκαετίες τζιαι παράλληλα να κρατάς επαφήν με τα μοντέρνα σουξεδάκια, έshιεις θκιό επιλογές:

KISS FM

τζιαι

VH1

Τα παραπάνω που έβαλες έχω τα ακούσει (εντάξει κάποια πιο σπάνια που άλλα) ανάμεσα στες επιτυχίες του Bruno Mars, του Kygo τζιαι του David Guetta...