Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2010

Σαν έτοιμος από καιρό...

Ποτέ δεν είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τις μεγάλες αλλαγές που μας επιφυλάσσει η ζωή. Όσο κι αν μέσα στο μυαλό μας προετοιμάζουμε το έδαφος για μια μεγάλη αλλαγή, αυτή πάντα επιδρά πολύ πιο δραστικά και καταλυτικά επάνω μας.

Θέλω να πω, ότι όλοι ξέρουμε ότι θα πεθάνουμε κάποτε και προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά γι αυτή τη στιγμή. Αλλά όταν αυτή έρχεται, όλοι δηλώνουμε ανέτοιμοι. Δεν είναι τίποτα, βέβαια. Είτε το θέλεις, είτε όχι, θα πεθάνεις. Απλά το σοκ που θα αισθανθείς την ώρα που συνειδητοποιείς πως δεν υπάρχει πισωγύρισμα, είναι τεράστιο.

Ένας φίλος μου έγινε πατέρας στα 28 του. «Δεν ήμουν έτοιμος να αποκτήσω παιδί!» μου εξομολογήθηκε κάποιο βράδυ. «Ποτέ δεν είσαι έτοιμος. Απλώς μια μέρα, βρίσκεσαι με ένα παιδί στην αγκαλιά και ζεις μ’ αυτό!» συμπλήρωσε.

Έτσι είναι όλα. Μήπως ήμουν εγώ έτοιμος να καταταγώ στον στρατό; 17μιση χρονών παιδάκι; Μήπως ήμουν έτοιμος να πάω να σπουδάσω; Ήμουν εγώ έτοιμος να πάθω καρδιακό στα 28 μου; Ποτέ δεν είσαι έτοιμος. Απλώς ξαφνικά βουτάς στα βαθιά χωρίς σωσίβιο και αναγκάζεσαι να κολυμπήσεις. Και αν σωθείς, σώθηκες.

Αυτά τα αναπάντεχα είναι που ανεβάζουν τις τηλεθεάσεις της ζωής. Αυτά είναι που κάνουν τα επεισόδια της ζωής να σπάνε τα μηχανάκια της AGB και της δίνουν ίσως, αξία.

Κουΐζ: Τι θα κάνω εγώ τώρα αμέσως; Θα κλείσω την τηλεόραση, θα κοιμηθώ, θα πιω και ένα ηρεμιστικό και ό, τι θέλει ας γίνει. Αυτό το φινάλε δεν είμαι έτοιμος να το δω και δεν θα το δω!

Δηλώνω ανέτοιμος.

2 σχόλια:

Demelene είπε...

Η αγγλική έκφραση ειναι
You Become Ready.

Ενα από τα πράγματα που στην Ελλάδα που ειμαι εγώ δεν λέμε να καταλάβουμε και κρυβόμαστε πίσω από αιτιολογίες ανετοιμότητας και άλλα κουραφέξαλα.

Ειδικά στον γάμο, ειναι αστειο.

Ανώνυμος είπε...

κρατάς την αναπνοή σου και βουτάς....νομίζω ότι μόνο έτσι παίρνεις μεγάλες αποφάσεις στη ζωή σου ή κάνεις μεγάλα πράματα.....στην πορεία φροντίζεις να μην πνιγείς...

ΧΚ