Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2008

Weak End

Ξαπλώνω και κοιτάζω το ταβάνι. Είμαι ένα πτώμα που προσπαθεί να επιβιώσει από το ντελίριο του σαββατοκύριακου. Δεν πληκτρολογώ. Μπλογκάρω με τηλεπάθεια. Κάθε σπασμός των οφθαλμών μου αντιστοιχεί σε μια διαφορετική αποτύπωση των λέξεων και των καταστάσεων.

Παρασκευή:

Οι γονείς εξωστρακίστηκαν σε χώρα ξένη. Είμαι ο άρχοντας του σπιτιού. Πεταμένες κάλτσες παντού, εσώρουχα σπαρμένα κάτω, πάνω, δίπλα από το κρεβάτι. Τρία ιδρωμένα πουκάμισα, μια λερωμένη γραβάτα από κρασί, το κρεβάτι άστρωτο. Κάνω μπάνιο και βγαίνοντας σέρνω μαζί μου νερά σ’ όλο το σπίτι. Βάζω μουσική όσο δυνατά θέλω, ό, τι ώρα θέλω! Περιοδικά παντού, άπλυτα ποτήρια τριών ημερών! Θα με λατρέψει η μάνα μου όταν επιστρέψει!

Σάββατο:

Γάμος φίλων! Καιρό είχα να πάω σε γάμο με τόσο κέφι. Έφταιγε και που ήταν τίγκα στη νεολαία. Χορός και πανηγύρια άνευ προηγουμένου!

Είχα την ωραιότερη συνοδό από καταβολής κόσμου! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή και ολοκλήρωση από το να έχεις δίπλα σου Γυναίκα με Γ κεφαλαίο και να αισθάνεσαι την υπεροχή της να ψαρώνει τους πάντες στην αίθουσα. Γυναίκα που ξέρει και πώς να τσαλακώνει την εικόνα της επίτηδες, παραμένοντας όμως πονηρό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα. Μια κορυφή!

Και μετά μου λένε να βρω μια οποιαδήποτε τυχαία γκόμενα να πορεύομαι... Ας μείνω single και για τα επόμενα 10 χρόνια, χέστηκα.

Κορυφαία στιγμή: «Απόψε ήρθα για να πιω λιγάκι παραπάνω, και οι χαρές που καρτερώ μη σώσουνε και ‘ρθουνε!» Άσπρο πάτο το λευκό κρασί, ακουμπάμε τα ποτήρια στο τραπέζι με δύναμη και σπάνε τα κρύσταλλα! Η πιο κινηματογραφική στιγμή της βραδιάς!

Με τα ψεσινά κατορθώματα πεθύμησα επειγόντως πάρτι με παλιούς φίλους και αγαπημένους γνωστούς. Υπομονή ως του χρόνου!

Μετά τα μεσάνυχτα: Ζοο, τέταρτος όροφος, γενέθλια φίλης! Ήμουν που ήμουν φτιαγμένος, με τις πρώτες 2 βότκες ξέφυγα. Δεν με ένοιαξε ούτε που το πρόγραμμα του Ζοο είναι το ίδιο τα τελευταία 250 Σάββατα. Ούτε που με ένοιαξε που είδα τις ίδιες φάτσες μπαστακωμένες στο ίδιο σημείο με τα περασμένα 250 Σάββατα. Ήμουν τόσο hyper που χόρεψα ακόμα και το «Η Γη και η Σελήνη» και το “Baila el chiki chiki.” Με όλη την χορογραφία.

Πάντως, πως και πως περιμένω το 2010 που θα απαγορευτεί επίσημα και δραστικά το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους! Φυσικά, δεν περιμένω πως θα συμμορφωθεί η Κύπρος με τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Άλλωστε μέχρι τότε θα είμαστε και επίσημα σουλτανάτο. Αλλά, έχω να γράψω κάτι γράμματα καταγγελίας στην Επίτροπο Διοικήσεως, μπουκιά και συχώριο! Οι καλύτεροι φίλοι θα γίνουμε! Παφ-πουφ όλο το κλαμπ ψες, τρία μπάνια έκανα να ξεβρωμίσω! Που να πάθετε όλοι καρκίνο να ησυχάσουμε.

Από τις 4 το πρωί μέχρι τις 5 που κατέρρευσα, ξέρναγα τις βότκες στο μπάνιο. Αηδία. Αλλά ένιωσα ξαφνικά 19 χρονών και μες τον εμετό μου χαιρόμουν που ξυπνούσαν εποχές άγριας μέθης και ξετσίπωτου ξεσαλώματος στο hard disc της μνήμης μου.

Συνήθως μεθώ όταν είμαι στεναχωρημένος. Όταν είμαι χαρούμενος δεν χρειάζομαι αλκοόλ. Χοροπηδώ πίνοντας μόνο νερό όλη νύχτα. Εψές είχα μια υπόγεια θλίψη μου φαίνεται... Αλλά δεν εντόπισα ακόμη την προέλευση της.

Πώς δεν το σκέφτηκα… Η θλίψη ξύπνησε απ’ το βλέμμα σου αγαπημένη μου συνοδέ! Που μεγαλώνουμε και δεν ξέρουμε που πάμε… Που μεγαλώνουμε στο κορμί μόνο…Πφ!

Θα ανάψω τον ανεμιστήρα και θα κοιμηθώ ως τις 7 το απόγευμα που θα πάω για πρόβα. Αν βγάλουμε την πρεμιέρα φτυς' μου!

5 σχόλια:

Diasporos είπε...

Αχ, τί γλυκός ο πόνος για τα πράματα που δέ θα ζήσουμεν ποττέ μας! Εν καλλίττερος που το βίωμαν. Στη φαντασίαν, η λυγερή κοπέλλα πάντα θα σε ακολουθεί ομορφοντυμένη στον γαμον. Κάθε μέρα τζιαμέ μπορείς να είσαι. Ενώ στην πραγματικότητα μπορεί να ξίνιζεν σε ένα μήνα.

Gourounella είπε...

Αχχ είδες γιατι πρέπει να βρούμε δικό μας διαμερισματάκι ρε Χρίστο! Όσο για την κοπέλα απορώ γαιτί δεν όρμηξες! Αμάν πια! Να ορμάς και που ξέρεις!

Anti-Christos είπε...

Θα ορμούσα αν δεν την ήξερα 13 χρόνια και αν δεν ήταν αντάξια της Angelina Jolie.

Κάποια πράγματα τα θαυμάζουμε από μακριά!

Ανώνυμος είπε...

Χρίστο!
Τώρα με έβαλες σε περιέργεια.... Μα ποιά ήταν?
Ντορέττα

Anti-Christos είπε...

Ντορέττα, να περιμένεις ως την Τετάρτη!

Προφανώς δεν επρόκειτο για γυναίκας της μιας χρήσης! ;)