Τετάρτη, Μαρτίου 19, 2008

Η Καφρίλα της Ημέρας

Αγαπημένε μου Χάρη,

Σήμερα έκανα μια σπουδαία ανακάλυψη!

 

Ανακάλυψα γιατί μας αρέσει το βυζί! Βασικά, έκανα ένα γρήγορο search στο google την λέξη βυζί, μην ρωτάς το γιατί, και μου εμφάνισε ένα άρθρο, στο οποίο λέει ούτε λίγο, ούτε πολύ, πως το βυζί μοιάζει με τα οπίσθια εξ ου και η σεξουαλική διέγερση!

 

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Το άρθρο λέει πως από αρχαιοτάτων χρόνων οι θηλυκοί πίθηκοι και γενικότερα τα ζώα, όταν ένιωθαν σεξουαλική ετοιμότητα άρχιζαν να κουνούν τον κώλο τους. Οι άνθρωποι όμως προόδεψαν, και αφού άρχισαν να περπατούν στα δυο τους πόδια έπρεπε να αναπτύξουν κάποιους άλλους αδένες για να προκαλούν τους συντρόφους τους. Γιατί προφανώς το κούνημα των γοφών δεν ήταν αρκετό.

 

Και ο Θεός έπλασε το βυζί! Δεν είναι παράξενο που κανένα άλλο είδος, πλην του ανθρώπου, δεν ερεθίζεται από το στήθος της συντρόφου του; Είδες εσύ κανένα ταύρο να παίζει με τις ρογούλες της αγελάδας του; Τώρα θα μου πεις, πού να τον δω τον ταύρο, γιε μου; Σωστά...

 

Το θέμα είναι, όπως γράφει επί λέξη το άρθρο: «...η εξέλιξη για να κάνει την πρόσθια όψη της γυναίκας πιο σαγηνευτική, την έκανε να αναπτύξει σταδιακά στο θώρακα της ένα ζεύγος συμμετρικών, ημισφαιρικών εξογκωμάτων που να θυμίζουν τους γλουτούς.»

 

Θυμάσαι που είχαμε στο λύκειο μια άβυζη συμμαθήτρια που την αποκαλούσαμε κοροϊδευτικά «πλάτη μπρος-πίσω;» Ε, να της τηλεφωνήσουμε! Τώρα μπορεί κάλλιστα να περπατά στα τέσσερα!

 

Ωραίο άρθρο! Μπορείς να το βρεις εδώ. Επίσης σκέφτηκα κι’ άλλη μαλακία και θα στην πω, παρόλο που θα χάσεις κάθε ιδέα για τον φίλο σου τον λαφαζάνη. Λοιπόν! Αφού το στήθος σχεδιάστηκε για να θυμίζει πισινό, φαντάστηκες μια καλή ημέρα, ως εκ θαύματος να αντιστραφούν οι ρόλοι τους; Να βυζαίνουν τα μωρά από τον πισινό και να βγαίνει η κλανιά από τις ρόγες;! 

- Μάμμα! Πονώ την τζιοιλιά μου!

- Εν πειράζει μάνα μου, εννά κλάσεις.  Σφίξε τα βυζούθκια σου να κλάσεις...!

- Πρφφφ!

 χαχαχαχαχα...!!!! 

Πρέπει κάτι να βρω να κάνω με τον ελεύθερο χρόνο μου.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Symfono me thn teleytaia protash!

Nikolas

Anti-Christos είπε...

Ενώ εσείς που διαβάσατε ως το τέλος αυτό το συγγραφικό κομψοτέχνημα, προφανώς πνίγεστε στη δουλειά :)

Ανώνυμος είπε...

Και κατά τα άλλα αγαπητέ παραπονιέσαι ότι ο ελεύθερος σου χρόνος είναι εντελώς γεμάτος...:P

Anti-Christos είπε...

Φυσικά και είναι. Σχήμα λόγου ήταν για να δικαιολογώ που και που τα λεκτικά μου ατοπήματα.

Ανώνυμος είπε...

fysika kai pnigomaste alla epilegoyme na xalarosoume kapoies stigmes kai esy eisai h pneymatikh mas oash!

Nikolas

Anti-Christos είπε...

That's the spirit Nicolas! :D

Ανώνυμος είπε...

Χριστάκη,
Σε χαιρετώ και ο Κύριος μετά Σου!
(Παρεμπιπτόντως, ένα καλό φίλο και χωρατατζή, τον φωνάζω και Α-Χριστάκη!).

Σε θυμήθηκα, όλως αιφνιδίως (μεγάλη μαζόχα πρέπει να’ μια κι εγώ), προχτές Κυριακή και είπα να περάσω από το blog σου για να δω τι γίνεσαι και τι γράφεις πάλι! Δυσκολεύτηκα λίγο να θυμηθώ το ονοματάκι σου (το γήρας ουκ έρχεται μόνο του – κουβαλάει και παρεούλα), αλλά εσένα σαν προσωπικότητα σε θυμάμαι από εκείνο το περισπούδαστο post “Τα κάναμε Κο-Μουνί!”. Τελικά διαπιστώνω (ακόμα μια φορά) ότι πολλά απ’ όσα γράφεις περιστρέφονται γύρω από τον Εαυτούλη σου, τον Ερωτά, το σεξ, τα καμπαρέ, τα live sex shows και τα λοι(μ)πά που λαλούν τζιαι στο χωρκόν μου! Να το ψάξεις το θέμα πριν σου γίνουν κάποια πράγματα έμμονες ιδέες!

(By the way, που λαλούμεν τζι’ εμείς οι κυπραίοι, στο χωρκον μου σε αντίθεση με τα κεντρικά προάστια της Χώρας, οι χωρκανοι λαλούν τζιαι τζιείνοι “εγιώ” τζιαι “εσου”! Ίσως τζιείνοι που ήταν στο “FLO CAFÉ” να ήταν Κοτσιηνοχωρκάτες! Βρε συ αγόρι μου, μήπως ο χώρκατος κλέφτης των μετρητών και του κινητού σου να ήταν και πάλι από τα Κοτσιηνοχώρκα;)

Κατά τα αλλά αγαπητέ και συμπαθέστατε (συν τοις άλλοις) Χριστάκη μας, συνέχισε απτόητος, χωρίς φόβο αλλά με πάθος να γράφεις τα κειμενάκια σου και δη αυτά με το ερωτο-σεξουαλικό περιεχόμενο, εις πείσμα όλων εμάς των πουριτανών, σιγανοποταμακίων, σιγανοπαπαδιών και θεουσών! (Όπως λέσιν τζιαι στα χωριά ““Αν ήταν η αζούλα πούζα ήταν να πουζιάσει ο κόσμος ούλλος”).

Τέλος πάντων Χριστάκη μας. Αν μη τι άλλο με τα κείμενα σου ενημερωνόμαστε κι εμείς οι κοινοί θνητοί για το τι γράφουν τα σοβαρά (καλαμαρίστικα) περιοδικά ΝΙΤΡΟ και ΜΑΧΙΜ, αλλά και για το τι συμβαίνει εις Παρισσίους (sorry, στο Άμστερνταμ ήθελα να ειπώ), αφού δεν είχαμε την τιμή να ταξιδεύσουμε μέχρι εκεί (ακόμα). (Το Παρίσι φαίνεται να μου προέκυψε ένεκα κάποιου συνειρμικού συσχετισμού με το Moulin Rouge).

Πάντως οφείλω να δηλώσω ότι επί της ουσίας(!) συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όντως τα μπαλκονάτα στήθια (με τα αποκαλυπτικά μέχρι απύθμενου βάθους ντεκολτέ – ξέρουμε ότι είσαι και fan της Μενεγάκη) και τα πεταχτά οπίσθια (αλλιώς και καπούλια) είναι οι πιο ελκυστικές περιοχές του γυναικείου σώματος που τονίζουν τη θηλυκότητα και αναδεικνύουν και τον ερωτισμό μιας γυναίκας. Εξ ου και οι χυμώδεις βραζιλιάνες (των καρναβαλίστικων παρελάσεων) τα τονίζουν περισσότερο με χειρουργικές επεμβάσεις!

Τέλος “γιατρέ” μου (που λαλεί τζιαι ο Λαζόπουλος) , έχω και μιαν απορία: Γιατί οι πλείστοι των σχολιαστών στα posts σου γράφουν anonymous ενώ σχεδόν κανείς (από όσους βάζουν και κάποιο nickname) δεν είναι blogger (ούτε κι εγώ ο έρμος που μετατρέπομαι σε φανατικό αναγνώστη σου – δεν μπορώ να το ελέγξω - αλλά παράλληλα και σε αυστηρό κριτικό των γραφομένων σου. Εναν Κυριάκο είδα κάποιες στιγμές να περνά από το blog σου).
Κάποτε, η συμπαθέστατη κατά τα άλλα Dokisisofi, είχε πει (σε κάποιο άλλο blog), ότι μόνος σου σχολιάζεις (συνήθως με επαινετικά λόγια) τα γραπτά σου και μόνος σου πάλι απαντάς σε διάφορους φανταστικούς Χάρηδες, Ντορέττες, Ιωάννες και άλλους παρομοίας υπόστασης και εφεύρεσης επίσκέπτες. Εγώ φυσικά δεν πιστεύω τέτοια κακεντρεχή σχόλια γιατί όπως είπαμε, “Αν ήταν η αζούλα πούζα ήταν να πουζιάσει ο κόσμος ούλλος”.

Καλή μέρα να έχεις και η Παναγία μαζί σου!

Anef_Plaisiwn
Τρίτη 25/3/2008 – 9:26 μ.μ.

Anti-Christos είπε...

Αγαπητέ κύριε,

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να σου απαντήσω.

Τα ονόματα στα οποία αναφέρομαι κατά καιρούς, δεν είναι φανταστικά. Είναι φίλοι μου με τους οποίους επικοινωνώ μέσα από αυτό το μπλογκ. Και με τους οποίους επικοινωνώ και εκτός blog δηλαδή, για να μη νομίζεις ότι παρανόησα σε τόσο μεγάλο βαθμό που απευθύνομαι σε φαντάσματα.
Είσαι εντάξει τώρα;

Δεύτερον, να σου αναφέρω, για να ακούν και άλλοι που μπορεί να ενδιαφέρονται, ότι εδώ δεν βρίσκομαι για να αρχίζω συζήτηση με τον οποιοδήποτε τυγχάνει να με διαβάζει. Γράφω καθαρά για ψυχαναλυτικούς λόγους και κυρίως για πλάκα και καλά θα κάνετε να το πάρετε χαμπάρι. Ούτε πολιτική ασκώ, ούτε τον κόσμο ήρθα να αλλάξω. Επομένως, δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να δημοσιεύω τα κατά καιρούς σχόλια άλλων στο ιστολόγιο. Αφού δεν με αφορούν ούτε τα σχόλια, ούτε αυτοί που τα στέλνουν. Εδώ που τα λέμε, δεν τους ξέρω καν για να ξέρω πόσο σοβαρά να τους λάβω υπόψη.

Κάνω καθαρά το κέφι μου, και δικαιούμαι να έχω όποια θεματολογία γουστάρω. Και τον εαυτούλη μου να επαινώ, τον εαυτούλη μου να ξεφτιλίζω. Για σεξ να μιλώ, για τα βυζιά της Μενεγάκη να γράφω... Ό,τι θέλω θα κάνω. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να απολογηθώ για αυτό (εκτός και αν μου ζητήσει εξηγήσεις η Μενεγάκη, οπότε και αιτούμαι συνάντηση κατ' ιδίαν).

Επίσης να σου πω, ότι εξεπλάγην όταν μου είπες πως υπάρχει κόσμος που κάθεται και με συζητά σε άλλα μπλογκς, αλλά και πάλι τι μπορώ να κάνω εγώ γι'αυτό; Προσωπικά βαριέμαι φρικτά να διαβάσω άλλα ιστολόγια εκτός από 2-3 που είναι ανθρώπων που γνωρίζω ήδη...

Ίσως τελικά να είναι λάθος που επιτρέπω δημοσίευση σχολίων εδώ πέρα. Και γιατί εγώ τώρα κάθομαι και στα λέω όλα αυτά; Δεν ξέρω. Ίσως επειδή ήσουν κάπως ευγενικός στα σχόλια σου και δικαιούσαι μιαν απάντηση. Αλλά είναι η τελευταία φορά που απαντώ σε αγνώστους. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να απαντώ στον κάθε τρελό που μου απευθύνεται στη μέση του δρόμου.

γεια σου.