Σάββατο, Μαΐου 19, 2007

Όλα σε Θυμίζουν, Κλανιά και Αγαπημένα..

Διανύω περίοδο συναισθηματικής σύγχυσης. Είμαι σαν το Βερολίνο μετά τον πόλεμο! Είμαι η Βοσνία Ερζεγοβίνη που μαζεύει τα συντρίμμια της.

Τα πάντα τα αναλύω. Από μια μικρή της κίνηση, μέχρι τον τρόπο που κοιτάζει. Μου βρίσκω ελαφρυντικά, ψάχνω απελπισμένα για σημάδια, κοιτάζω στον ουρανό, και τον βλέπω που πέφτει να με πλακώσει.

Είναι απίστευτο πως ο ερωτευμένος ταλαιπωρείται άνευ λόγου και αιτίας. Είχα ορκιστεί να μην ξαναπέσω στα ίδια. Επίορκος! Να καταδικαστώ! Καταδικάστηκες γιε μου. Σε ισόβια, εδώ και χρόνια!

Όταν θέλεις κάποια, όλα έχουν σημασία. Αυτό ανέλυα τις προάλλες σε επίπεδο καφέ. Και να σου κλάσει μες τα μούτρα η άλλη, υπάρχει πάντα κάποιος λόγος! Μια συνωμοσία, ένα μήνυμα που θέλει να σου μεταφέρει.

Εξηγώ! Έστω πως συζητάτε περί ανέμων και υδάτων και ξαφνικά σκάει η κλανιά από το ιερό της κωλαράκι. Ένας αδιάφορος άντρας θα την πει απλώς βλαχάρα και θα την διαγράψει από το κινητό του. Ο ερωτευμένος θα το αναλύσει. Σε επίπεδο διδακτορικού.

1) Μου έκλασε επειδή προφανώς δεν υπάρχω γι’ αυτήν, είμαι ένα τίποτα, οπότε είμαι άξιος κλασίματος! Δεν με θέλει! Γιατί δεν με θέλει; Θεέ μου, δως μου δύναμη!
2) Μου έκλασε επειδή προφανώς με θεωρεί οικείο, άρα φιλικά. Πάλι φιλενάδες θα καταντήσουμε, χέσε μέσα! Το χάσαμε το παιχνίδι!
3) Μου έκλασε επειδή κατά βάθος με θέλει και προσπαθεί να με δοκιμάσει. Αχ! Ακόμη και η κλανιά της είναι ερεθιστική! Κλάσε αγάπη μου να πάρουμε αέρα!

Όλες οι ερμηνείες βιάζουν το μυαλό μου. Αϋπνίες πολλές, από μια πορδή που ξεπετάχτηκε εξ’ αιτίας μιας μικρής στομαχικής της εκτόνωσης και τίποτα περισσότερο. Να έκλανα κι’ εγώ τώρα Θεέ μου, και να μου περνούσε!

Και όλα αυτά, επειδή όπως λέει και ένας φίλος μου, δεν βρίσκεις τα guts να την αρπάξεις από το μαλλί και να την φιλήσεις!΄Ετσι πρέπει! Αλλά πιο εύκολο να το λες.

Μια χαρά ήμουν αναίσθητος τόσο καιρό. Τόσα χρόνια δηλαδή. Να επιστρέψω στο Κάρντιφ αύριο μάνα μου, να περπατήσω λίγο στο δάσος του Bute, να συνέλθω. Να αρπάξω και καμιά σκιουρίνα από την ουρά και να βλαστημήσει την ώρα που βρέθηκε στον διάβα μου.

Ο πόλεμος τώρα άρχισε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: