Πέμπτη, Δεκεμβρίου 07, 2006

Aπό Μικρός στα Βάσανα

Η ιστορία που ακολουθεί είναι 100% αληθινή και χιλιοειπωμένη. Εκ των υστέρων την βρίσκω τρομερά συναρπαστική, οπότε θα την ξαναπώ. Όσοι την ξέρουν να σιωπήσουν...
Όταν ήμουν 4-5 χρονών, έμαθα να βάζω μπρος το βίντεο και να παρακολουθώ καρτούν. Έβαζα την κασέτα μέσα δηλαδή, και πατούσα play. Οι γονείς μού ξεκαθάρισαν πως έπρεπε αυστηρά να παρακολουθώ τις δικές μου κασέτες στο χαμηλό συρτάρι και να μην ανακατεύω τις δικές τους στο από πάνω συρτάρι. Ε, πόσες φορές να δω ο καημένος τον Woody τον δρυοκολάπτη, είπα κι' εγώ να δώ κανά καρτούν απ' αυτά που βλέπανε οι μεγάλοι...
Βάζω που λέτε μια κασέττα από εκείνες τις επικύνδινες-χωρίς-ετικέττα-χωρίς-αξίες-χωρίς-τίποτα και κάθομαι. Δεν καταλάβαινα τι έβλεπα. Ήταν ζουμαρισμένα τα πλάνα. Κοιτούσα. Ξανακοιτούσα. Κάτι δεν πήγαινε καλά. Δεν ήξερα τι έβλεπα, αλλά σίγουρα κάτι δεν πήγαινε καλά... Κάποιον σκότωναν, κάποιος έσκουζε, κάποια σπάραζε, για φονικό θα επρόκειτο. Τέλος πάντων, δεν μπορούσα να καταλάβω. Είδα λίγο ακόμη και έμπηξα τα κλάματα. Το σπίτι, άδειο ! Η μάνα μου στον μπακάλη, ο πατέρας μου δουλειά. Τι να έκανα, τι να έκανα; Κάλεσα τις πρώτες βοήθειες. Όπου 'πρώτες βοήθειες' το τηλέφωνο της γιαγιάς μου, στην οποία έβρισκα πάντα το δίκιο μου.
Το απάντησε ο παππούς μου. "Γιατί κλαίς άγγελε μου," "γιατί κλαις αγάπη μου," εγώ δεν έβρισκα λόγια να εξηγήσω. "Τι έγινε, που είσαι; Δώς μου τη μάνα σου να μου πει τι έγινε..." Τίποτα εγώ, να κλαίω να φωνάζω...Στα πολλά, ξεστομίζω εν μέσω δακρίων και κραυγών την ατάκα: "Παππού, έβαλα ένα έργο, και είναι μια εδώ που του τρώει το πουλί του!" Θέριεψε ο παππούς μου, "Πέτα την, πέταξε την κασέττα τώρα αμέσως! Και να πεις του παπά σου να με πάρει τηλέφωνο όταν έρθει σπίτι!" Τώρα που το σκέφτομαι, ξέροντας τον παππού μου ελάχιστα, πάλι καλά που δεν μου ζήτησε να του πω τη συνέχεια. Εν πάση περιπτώσει...
Το περιστατικό εγώ δεν το θυμόμουνα. Μου το ανέφεραν οι γονείς μου πριν λίγα χρόνια για να γελάσουν(με). Αλλά εγώ, κατάλαβα πολλά...
(τώρα τι φωτογραφία να βάλω εγώ για το post αυτό, χωρίς να μας πάνε μέσα;)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

hehehe! egw xristo mou den tin i3era kai exarika! kai ws sini8ws...efirtika pou to gelio!
-I-
xxx