Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

BBCιάζομαι !

Σήμερα θα καταπιαστώ με σοβαρότατο θέμα ! Διακόπτουμε ελαφρώς από τα βυζιά και τα λοιπά λατρεμένα...
Έχω αγχωθεί λίγο με τα μαθήματα. Συνειδητοποιώ πως υποτίμησα την δημοσιογραφία και θα τα βρω μπαστούνια. Σήμερα κάναμε για πρώτη φορά μάθημα στο 'Foreign News Reporting' και ο καθηγητής μας παρουσίασε τα θέματα στα οποία θα εμβρυθίσουμε:
  • Η ταχεία ανάπτυξη της Κίνας και οι επιπτώσεις στο παγκόσμιο σκηνικό
  • Η κρίση στη Μ. Ανατολή
  • Παγκοσμιοποίηση
  • Τρίτος Κόσμος και φτώχεια
  • Κόσοβο, Ιράκ, Αφγανιστάν

Έξοχα! Φυσικά, οι γνώσεις μου για τα προαναφερθέντα θέματα είναι τουλάχιστον υποτυπώδεις και μου κόπηκαν τα ύπατα στη σκέψη πως θα πρέπει να ασχοληθώ με την ανερχόμενη υπερδύναμη της Κίνας, για την οποία το μόνο που γνωρίζω είναι πως θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς το 2008. Ε, τι να κάνω ο δύσμοιρος, στην πατρίδα μου γι' άλλα τυρβάζουμε. Ασχολούμαστε επιμελώς με τα εξής:

  • Με την επικείμενη ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ (Εδώ οι Εγγλέζοι δεν το συζητούν καν, την θεωρούν δεδομένη...)
  • Τις Αρχιεπισκοπικές εκλογές και αν τον παίρνουν τελικά οι παπάδες. (Εδώ πάλι τέτοια θέματα δεν απασχολούν κανένα, τον παίρνει σχεδόν ο μισός ανδρικός πληθυσμός !)
  • Αν θα καταδικαστεί τελικά η εταιρεία 'Ήλιος'. (Και πάλι εδώ παρόμοιο ζήτημα δεν θα απασχολούσε κανέναν για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, θα τους είχαν μπαγλαρώσει μέσα σε ένα μήνα όλους!)
  • Αν ο Ψωμόπουλος έκανε πρόταση γάμου στην Βίσση. (Ποια είναι η Βίσση;)
  • Γέννησε η αρκούδα στον ζωολογικό κήπο του Σύδνεϊ και στο Μπιλμπάο χαριτωμένα σκυλάκια χορεύουν ταγκό με τη βοήθεια του εκπαιδευτή τους ! (Έλεος!)

Καθώς βλέπετε εδώ δεν πρόκειται για το πάνελ της Τατιάνας. Οφείλω να διαβάζω καθημερινά εφημερίδες, να διαβάζω ξένο Τύπο, να ακούω νέα από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση του BBC, να γνωρίζω απ' έξω τους πρωθυπουργούς σημαντικών κρατών. (Σε πρόσφατο τεστ, πέτυχα μόνο 2 στους 10 !! Ε, δεν με ρωτούσαν καλύτερα να τους πω για τους 10 παίχτες του Survivor να τελειώνουμε;) Ο Θεός βοηθός, κυρίες και κύριοι !

Μιλάω πολύ σήμερα, αλλά έχω ντέρντια... Την Δευτέρα θα πρέπει να παραδώσω την πρώτη μου συνέντευξη. Θα μου πείτε, παλιά μου τέχνη, κόσκινο... ! Συμφωνώ...Αλλά εδώ δεν θα ρωτήσω την γκόμενα για το αν γουστάρει να πάει με μαύρο ή με κινέζο*, αλλά θα συζητήσουμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η νεολαία στο Νέο Δελχί ! (Ναι, από Ινδή συμμαθήτρια κληρώθηκα να πάρω συνέντευξη !) Ποιός θα ενδιαφερθεί να διαβάσει τέτοια συνέντευξη; "You must make it sound interesting!" ήταν η απάντηση που έλαβα. Ωραία, θα πρωτοτυπήσω ! "Πώς πάμε από παρτουζίτσες στο Νέο Δελχί;" Να σου πω εγώ για πότε θα ξεπουλήσει το τεύχος ! Ανάθεμα και αν θα συνεννοηθώ τώρα με την Ινδή ! Γραπτώς θα μου τις απαντήσει τις ερωτήσεις!

Τα καλύτερα έρχονται. Αύριο έχουμε greek party ! Στο κους-κους που θ' ακολουθήσει...

*Το 99% ψήφισε μαύρο...(Once you go black, you never go back...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: