Τρίτη, Μαρτίου 21, 2017

Δημοκρατία Έχουμε!

Γνωρίζετε κι εσείς ηλίθιες που όταν τους επισημαίνεις το λάθος του επιχειρήματός τους επικαλούνται τη Δημοκρατία ως πολίτευμα για να εκφράσουν ελεύθερα την μαλακία που τες δέρνει;

Η Δημοκρατία είναι μακράν το πιο κακοποιημένο πολίτευμα του κόσμου. Ανάθεμα την ώρα που το ανακαλύψανε στην αρχαία Αθήνα, έχει έκτοτε καταντήσει η τσίχλα της κάθε αγράμματης μαλακισμένης. Λέει, ας πούμε: «Η πρωτεύουσα της Εσθονίας, είναι η Ρίγα». Της επισημαίνεις ότι η πρωτεύουσα της Εσθονίας είναι το Ταλίν και αντί να σκάσει και να απολογηθεί που κατατρώει την ώρα μας με την αγραμματοσύνη της, σου απαντά γεμάτη στόμφο: «Έχουμε δημοκρατία, μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας!»

Της εξηγείς περαιτέρω ότι η λανθασμένη ενημέρωση δεν έχει να κάνει με τη Δημοκρατία, αλλά τι το ψάχνεις, πού να καταλάβει το βούρλο;

Έχω βαρεθεί τον κόσμο όλο. Όποιος παίρνει βαθυστόχαστο ύφος και αναλύει μπαρούφες, μπούρδες, πράγματα ανυπόστατα και ελλιπώς στοιχειοθετημένα επικαλείται το δημοκρατικό του δικαίωμα να τα εκφράσει. Κι όταν του υποδεικνύεις το λάθος του, αντί να πει ένα «με συγχωρείτε» και να κερδίσει τον σεβασμό μας, βγάζει και γλώσσα. Ναι, έχεις κάθε δικαίωμα να εκφράζεσαι λανθασμένα, έχω κι εγώ κάθε δικαίωμα να σε κοροϊδεύω που είσαι αγράμματος και βλάκας κι αυτό δεν είναι hate speech, (άλλη παπάρα που μάθατε και πιπιλάτε με του ψύλλου πήδημα), αλλά η πικρή αλήθεια της ύπαρξής σας.

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια, όταν τα μπλογκς ακόμα βρίσκονταν σε άνθιση που έκανα μία ερώτηση σε μία κομπλεξική και αντί να μου απαντήσει στην ερώτηση, μου έγραψε σκέτα-νέτα ένα: «δικαιούμαι να έχω άποψη, έννεν;» Ναι, δικαιούσαι να έχεις άποψη μωρή βρόμα, δεν στείλαμε τον στρατό να σε φιμώσει, να σε βιάσει και να σου βγάλει τα νύχια με τις τανάλιες. Αλλά, την έχεις που την έχεις τη ρημάδα, να τη στοιχειοθετείς, να την υποστηρίζεις και προ πάντων να μην σε πιάνουν οι ενοχές όταν αμφισβητούμε τη βαρύτητά της.


Αν θα την πεις τη μπαρούφα να σταθείς αντάξιός της, κύριος. Να την υποστηρίξεις μέχρι τέλους. Μην μου καταφεύγεις στη Δημοκρατία, την πιπίλα και τη τσίχλα της κάθε παλαβής για να αποπροσανατολίσεις την κουβέντα. Πόση ανοχή στη βλακεία να δείξουμε κι εμείς; Ευτυχώς που πέραν της Δημοκρατίας ανακαλύφθηκε και το block this user και γλιτώσαμε!


9 σχόλια:

Neraida είπε...

Αυτός είσαι!!!
Καιρός για ειλικρινείς δημοκρατικούς πάτσους!

Woofis είπε...

Αχ ρε Anti-Christos εν μας αφήνεις να "αγιάσουμεν" ώρες-ώρες.
Ναι, επί της ουσίας του θέματος σου, δηλαδή ότι ενίοτε η "προσφυγή" στο δημοκρατικόν δικαίωμαν της άποψης καταντά εξόχως "καταχρηστική" ελλείψει επιχειρημάτων, συμφωνούμεν. Αλλά...

Προσωπικά τζιαι δια ζώσης εν σε ξέρω, τζιαι τονίζω ότι το "διαδικτυακόν νταραβέριν" συχνά δημιουργεί ελλειπείς τζιαι ψευδείς εντυπώσεις για το "ποιόν" του καθενός μας, αλλά ως Anti-Christos επανειλημμένα έshιεις επιδείξει τούτην την συμπεριφοράν την οποίαν ψέγεις, δηλαδή χωρίς στοιχειώδην παράθεσην επιχειρημάτων κάμνεις την με ελαφριά πηδηματάκια, σύρνοντας άλλοτε άμεσα τζιαι άλλοτε έμμεσα χαρακτηρισμούς στο συνομιλητή σου, εξίσου αστοιχείωτους.

Αθθυμίζω την πρόσφατην σου ανάρτηση για το θέμαν του δημοψηφίσματος:

http://antidoto1980.blogspot.com.cy/2017/02/blog-post_11.html

Αφιέρωσα τζιαμέ χρόνο για να σου παραθέσω, με επιχειρήματα σαφή τζιαι εκτενή, τες αντιφάσεις μέσα στην εν λόγω ανάρτηση σου, όπου επήες να εξυμνήσεις δημοκρατικές διαδικασίες, ενώ αφενός είσαι ελιτιστής τζιαι αφετέρου ότι ουδεμίαν "δημοκρατικήν" πρόθεσην είχαν οι "εμπνευστές" (ΕΛΑΜ), ως εκ πεποιθήσεως εχθροί της αστικής δημοκρατίας που είναι.

Τζιαι το μόνον που εδέησες να απαντήσεις ήταν:

"...άγεσαι και φέρεσαι από τα δικά σου κολλήματα τα οποία δεν είναι ουκ ολίγα και τα οποία δεν θεωρώ πολύ καλύτερα από αυτά των Ελαμιτών. Το ίδιο πράγμα είσαι κι εσύ, από την αντίθετη μεριά."

Απαξίωση, άρνηση τεκμηρίωσης τζιαι καππάκιν προσωπική επίθεση. Άρα, σε τι διαφέρεις που την τύπισσαν που σε εκνεύρισεν με την ανεδαφικήν επίκλησην στην "δημοκρατίαν"; Δάσκαλε που δίδασκες...

Anti-Christos είπε...

woofi θα έπρεπε να είχες καταλάβει ως τωρά, ότι δεν θεωρώ ότι μπορείς να καταλάβεις οτιδήποτε από αυτά που γράφω. Κάποτε έμπαινα στον κόπο και σου απαντούσα καθαρά και μόνον επειδή μας διαβάζουν και τρίτοι. Όταν επιβεβαίωσα πως ό,τι και να σου γράψω εσύ θα καταλάβεις μόνο ό,τι συμβαδίζει με τα πιστεύω σου σταμάτησα. Και δεν θεωρώ ότι υπάρχει λόγος περαιτέρω διαλόγου. Άμα θέλεις να με διαβάζεις, διάβαζέ με, συμφώνα, διαφώνα, το ίδιο μου κάμνει.

Beatrix Kiddo είπε...

όπως το έθεσε και ο Carlin

Personally, when it comes to rights, I think one of two things is true. I think either we have unlimited rights, or we have no rights at all. Personally, I lean toward unlimited rights, I feel for instance I have the right to do anything I please. But – if I do something you don’t like I think you have the right to kill me. So where you’re gonna find a fairer fucking deal than that. So the next time some asshole says to you, I have a right to my opinion, you say, oh yeah, well I have a right to my opinion, and my opinion is you have no right to your opinion

Woofis είπε...

Μα το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι συμφωνώ με την συγκεκριμένην σου ανάρτησην, επί της ουσίας. Όπως πάντα σχεδόν, αρχίζω με τι μας ενώνει τζιαι μετά παραθέτω, πάντα με επιχειρήματα, το τι μας χωρίζει, που εν τζιαι είναι ανάγκη σώννει τζιαι καλά να "γεφυρωθεί", εν τούτον που λέμεν όντως "ελευθερία άποψης".
Το επιχείρημα σου ότι είμαι "προκατειλημμένος" τζιαι "ανεπίδεκτος μαθήσεως" άρα λλίον πολλά αρνείσαι το διάλογον μαζί μου, είναι αφενός προσωπική επίθεση τζιαι αφετέρου "φυγομαχία". Αν δεν μπορείς να το δεις φυσικά, εγώ εν φταίω σε τίποτε...

Anti-Christos είπε...

@Woofi: Προσωπική επίθεση θα ήταν αν ερχόμουν στο μπλογκ σου με επιθετική διάθεση και άνοιγα συζήτηση. Από τη στιγμή που αυτό δεν συμβαίνει, δεν το θεωρώ επίθεση. Φυγομαχία θα μπορούσες να το πεις αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Εγώ λέω ότι στα 37 μου απλά επιλέγω πιο σοφά απέναντι σε ποιον θα ξοδέψω τον χρόνο μου για να επιχειρηματολογήσω, για το αν αυτά που θα πω θα πιάσουν τόπο, και αν θα έχω να κερδίσω και κάτι στην τελική με το να σε πείσω για τις απόψεις μου. Μετά από τόσα χρόνια εδώ και από όσο σε ξέρω δεν θεωρώ ότι θα βγει κάτι με το να επιχειρήσω κουβέντα, άσε κιόλας που βαριέμαι να γράφω νομικά σεντόνια, το κάνω ήδη στη δουλειά μου και βαριέμαι.

Moonlight είπε...

Βασικά άμα μιλούμε για facts και όχι απόψεις, και προβάλλουν το δικαίωμα περί άποψης και περί δημοκρατίας, απλά σταματώ να τους μιλώ, κι ό,τι θέλουν ας πουν. Εν γίνεται να πιστεύκω ότι άτομο που δεν μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά μεταξύ των δύο, μπορεί να συνεννοηθεί σε κάτι παραπάνω ή ότι μπορώ να το σεβαστώ σε ένα διάλογο, ή ότι εν θα πάθω εγκεφαλικό πολλά σύντομα που τα νεύρα λόγω της ηλιθιότητας απέναντί μου, στο δεύτερο θέμα συζήτησης.
Εν μου αρέσκει που μιλάς στο θηλυκό- πραγματικά έχει πολλούς, πάρα πολλούς αρσενικούς που εν έτσι, έννεν μόνο γεναίτζιες. :p

Anti-Christos είπε...

Έχεις δίκαιο αγαπητή Moonlight, αλλά επειδή την αφορμή για το κείμενο την έδωσε μία συζήτηση με γυναίκα και επειδή γενικά ο κόσμος μου είναι γυναικοκρατούμενος, εξ ου και η γραφή στο θηλυκό φύλο.

Mademoiselle Hyde είπε...

Επαρασιέστηκεν νομίζω τούτη η κουφέττα με τη δημοκρατια και την ελευθερία του λόγου. Ναι να υπάρχουν αλλά ως ένα σημείο. Παραδειγμα προχτεσινο:
Μπαίνω φβ. Φκάλει μου στην αρχική μου σελίδα ενα ποστ απο ένα γκρουπ που είμαι μέλος στο οποίο αφορά εργαζόμενες μαμάδες και στο οποίο συνήθως διαφημίζουν/ποστάρουν τις δουλειές/υπηρεσίες που κάμνουν κάποιες κοπελες. Το εν λόγω ποστ ήταν απο μια κοπέλα που εδιαφήμιζε ένα είδος υπηρεσίας... ας πούμεν λ.χ. κάμω Baby - sitting (με όλες τις συναφής πληροφορίες).. Εμπήκαν πουκάτω κοπέλες που ενδιαφέρονταν και ερωτήσαν κάποια περεταιρώ πραματα.. Μπαινει μια τατσίζισα και κάμνει ποστ τις ίδιες υπηρεσίες άλλης εταιρίας. ΠΟΥΚΑΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΣΤ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑς.. Σαν σχόλιο... ΚΑι γράφει εγω σαν μαμα μ΄νο αυτους εμπιστεύομαι... Καλά κόρη μου πόσο τατσιζισα... Όταν με πολλά ευγενικό τρόπο της είπε η εν λόγω κοπέλα και καποιες άλλες ότι εννεν σωστό τουτο που κάμνει αρκεψε τα περι δημοκρατίας και ελευθερίας του λόγου... Σατσιήν ας πούμεν!!!