Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2017

Λάθη Σαν Κι Αυτό... Ψωμοτύρι


Πόσες φορές έχω τσακωθεί για χάρη σου…

Έχω κάτσει και έχω δικαιολογήσει άπειρες κακές επιλογές. Δίσκους, στίχους, συνεργασίες. Σε κάθε τι έβρισκα τη θετική του πλευρά. Και την υποστήριζα σθεναρά, έντονα, εριστικά. Και δεν το έκανα επειδή μου χρωστάς και σου χρωστώ, αλλά επειδή  πραγματικά πιστεύω ότι δικαιούσαι και την ελαφριά σου πλευρά ως καλλιτέχνιδα. Ήταν το «Αγάπη Είναι Εσύ» μαλακία δίσκος; Ήταν ο δίσκος [Χ] αχρείαστος μετά από μία πολυπλατινένια Κραυγή; Έπρεπε να πας ξανά στη Γιουροβίζιον το 2006; Έπρεπε να κάνεις το «Με αγάπη Άννα» στον ΑΝΤ1 το 1995; Ήταν τραγούδι για δίσκο οι «Αϋπνίες», το «Κινητό Τηλεφωνάκι», το «Το Κατάλαβες;» Έπρεπε να σταματήσεις να τραγουδάς Καρβέλα μετά το «Απαγορευμένο;» Έπρεπε να ξυρίσεις το κεφάλι σου στο Nylon;  Έπρεπε να στραφείς στην όπερα και τα μιούζικαλ και να αφήσεις πίσω σου τα «Ξανά Μανά;» Το ακαταλόγιστο είχες για μένα. Η ευφορία, η ευτυχία που μου δημιουργούσες ακούγοντας σε να τραγουδάς ήταν τεράστια για να πτοηθεί από τα πιο πάνω υποκειμενικά και διφορούμενα. Ακόμα και τη διαφήμιση της κρέμας έφτασα και δικαιολόγησα πρόσφατα.  

Αλλά αυτό το πράμα που είδα απόψε στο Έψιλον ήταν σαν να έβγαλες ένα μαχαίρι και μου το έμπηξες και μου το έστριψες ώσπου να φτύσω τα εντόσθιά μου, ψιθυρίζοντάς μου στο αφτί: «καλός μαλάκας είσαι και του λόγου σου!»

Και το ξέρω ότι το μετάνιωσες ήδη, το βλέπω στον τρόπο που γελάς ψεύτικα και αμήχανα κάθε φορά που πετάγεται και λέει μαλακία ο Καρβέλας επειδή βαριέται και προσπαθεί να το διασκεδάσει για να μην αυτοκτονήσει. Αλλά ως εδώ. Δεν μπορώ να σου βρω το παραμικρό άλλοθι. Μεγάλη γυναίκα είσαι πια, ξέρεις τη σόου μπιζ απ’ έξω κι ανακατωτά, όφειλες να μυριστείς την κακοτοπιά. Παρουσιάζει ο Μένιος Φουρθιώτης. Μόνο και μόνο απ’ αυτό έπρεπε να τους πεις «γεια σας!»

Βαθιά μέσα μου ελπίζω ότι θα κοιμηθώ και αύριο όταν θα έχω ξυπνήσει θα αποκαλυφθεί η αλήθεια, ότι ας πούμε πέσατε όλοι θύματα απαγωγής, σας εκβίασαν να παραστείτε στην κριτική επιτροπή, σας έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο, σας πληρώνουν δύο εκατομμύρια ευρώ την ώρα για να το κάνετε και δεν λες όχι σε τόσα λεφτά, ή ότι είναι ακριβό το νοίκι που πληρώνει η Σοφία στη Νέα Υόρκη και πρέπει να συμβάλεις, κάτι τέτοιο. Οτιδήποτε άλλο, απλά δεν το δέχομαι.

Είμαι συντετριμμένος, πεθαμένος σχεδόν πάνω στον καναπέ.
Δεν με λυπήθηκες λεπτό.  

(Πάντως, ομολογώ, ακούω Καρβέλα και γελώ: "Πόσα δάχτυλα έχει ο κόσμος όλος; Πέντε δάκτυλα, εκατομμύρια, δισεκατομμύρια αμαρτίες;")

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μένω εκτός Κύπρου και δεν έχω την ίδια αντίληψη (πως εκλαμβάνονται κάποια πράγματα; αν μπορείς διαφώτισε με λίγο). Από αυτά που είδα αναμενόμενα μου φάνηκαν τα δρώμενα για τέτοιο παιχνίδι. Η Άννα, όπως πάντα, έκανε τον πυροσβέστη του Καρβέλλα, τι να κάνει η γυναίκα; Ο Καρβέλλας είναι πάρα πολύ έξυπνος αλλά δεν έχει φίλτρο και ξενίζει.

Mia Petra είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω..
Μα μετά τις όπερες πάει και πέφτει στον Φουρθιώτη;;..
Φωτιά θα πέσει να μας κάψει..έλεος, τι ανάγκη είχε; (όπως λες)

Ανώνυμος είπε...

Κάπου διάβασα ότι η Άννα έχει πάρει ήδη προκαταβολικά 1 εκατομμύριο από το "Ε". Trash ξε-trash, 1 εκατομμύριο ευρωπουλάκια, δεν τα λες και λίγα!

Clueless είπε...

Περίμενα να δω πως θα το σχολίαζες. Γιατί και μένα κάτι τέτοιο μου έβγαλε η όλη φάση. Μόνο στα λεφτά μπορώ να το δικαιολογήσω γιατί παλαβή δεν είναι.

Ηλίας είπε...

Το εκατομμυριάκη που πήρε από το καλοκαίρι προκαταβολικά ευθύνεται για όλα .... το θέμα είναι αν δεν θέλεις να εκτεθείς δουλεύεις σκληρά για να βγει καλό το project στο οποίο θα πρωταγωνιστείς ... δεν φοράς απλά το δερμάτινο και πας στο γύρισμα