Παρασκευή, Δεκεμβρίου 21, 2012

Στα 32!


Σήμερα κλείνω τα 32.

Σκέφτομαι πόσο έχει αλλάξει η φιλοσοφία της ζωής μου τα τελευταία δύο χρόνια και βγάζω συνταραχτικά συμπεράσματα.

Όταν μπήκα στο χειρουργείο σαν σήμερα, πριν 2 χρόνια, λόγω ανευρύσματος και κοίταζα τον προβολέα έως ότου επιδράσει το αναισθητικό και κοιμηθώ, σκεφτόμουν ότι αν κάτι πάει στραβά και πεθάνω κατά τη διάρκεια της εγχείρησης θα φύγω πλήρης.

Ήμουν 29 χρονών τότε και ένιωθα πλήρης. Ποιού να το πεις; Σκεφτόμουν ότι δεν χρειάζεται να είμαστε άπληστοι σε αυτή τη ζωή και να είμαστε ευτυχισμένοι με όσα ζήσαμε και πετύχαμε. Εν έτει 2009 και σπουδές είχα ολοκληρώσει, και θυελλώδεις έρωτες είχα ζήσει, και ταξίδια είχα κάνει, και φίλους πολλούς είχα, δεν υπήρχε λόγος να μην νιώθω πλήρης. Αναντίρρητα, θα ήταν καλύτερα αν μου δινόταν παράταση, αλλά κι αν ακόμα τελείωναν όλα εγώ θα ένιωθα πλήρης.

Δύο χρόνια μετά, σκέφτομαι το σκηνικό και απορώ με τον εαυτό μου. Πώς μπορούσα να νιώθω πλήρης στα 29; Δεν επρόκειτο για μια έξαρση ταπεινότητας εκ μέρους μου, αλλά για μία απίστευτη άγνοια για τις χαρές της ζωής. Είναι λυπηρό που το παραδέχομαι τόσο ανοιχτά, αλλά φιλοσοφώντας το όσο πιο ειλικρινά γίνεται, εκεί καταλήγω. Ευτυχώς, τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά 180 μοίρες.

Σε πληροφορώ ότι τα τελευταία δύο χρόνια παίζει να έχω ζήσει ό, τι δεν είχα ζήσει 29 χρόνια μαζεμένα. Τα τελευταία δύο χρόνια έχω καλύψει συναισθηματικά κενά δεκαετιών, έχω επιχειρήσει τρέλες που υπό άλλες συνθήκες θα καταχώνιαζα στα donts του μυαλού μου, έχω βάλει τον εαυτό μου στις προτεραιότητές μου, έχω κάνει άπειρα ταξίδια (επισκέφτηκα 9 διαφορετικές χώρες μέσα σε 2 χρόνια!) και πού είσαι ακόμα…

Είναι απίστευτο το πόσο άλλαξα, παρόλο που χρειάστηκε να ακολουθήσω ψυχοθεραπεία για να το επιτύχω. Είμαι πλέον πιο «στ’ αρχίδια μου», είμαι πιο χαλαρός και πιο «δεν γαμιέται ας πεθάνω πιο νωρίς». Μπορεί βέβαια πολλοί από εσάς που με ξέρετε χρόνια, να θεωρείτε ότι πόρρω απέχω από το «χαλαρός» και το «στ’ αρχίδια μου» αλλά διαφωνώ, θεωρώ ότι έχω κάνει σημαντικά βήματα μπροστά. Τι βήματα δηλαδή, βηματάρες! Και αυτό το αντιλαμβάνομαι καλύτερα όταν σκέφτομαι πως αν μου ξαναπούν αύριο ότι μπορεί να πεθάνω, όχι, δεν θα νιώθω πλήρης, αλλά θα νιώθω ότι πραγματοποίησα μόνο το 10% των πραγμάτων που σκοπεύω κι έβαλα στόχο να ζήσω.

Θέλω να κάνω και αυτό και το άλλο, και το παράλλο, κι ό, τι μου καπνίσει!

Είναι κρίμα που αλλάζω στάση μυαλού ολίγον τι αργά, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Δεν θα ζήσουμε 200 χρόνια, ούτε καν 60 μπορώ να σου πω. Γι αυτό από δω και μπρος, καμία ενοχή, καμία τύψη, ελάχιστοι συμβιβασμοί και πολλά περισσότερα θέλω.

Χρόνια πολλά σε όλους μας. Πολλά ευχαριστώ στη Μπρέντα που αποτελεί τον πιο σημαντικό λόγο της ευτυχίας μου τα τελευταία δύο χρόνια, κι ελπίζω και για όλα τα επόμενα.

Σήμερα δεν ξέρω πως θα γιορτάσω, το σίγουρο είναι ότι θα ντυθώ ξανά Μπάτμαν μετά από πολλούς μήνες και θα πάω βόλτα. Αν έρθει το τέλος, σωθήκατε!

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντί-χριστε, Χρόνια σου Πολλά και ό,τι ποθείς! Να ζεις την κάθε στιγμή και να μην σε πτοεί τίποτε!

Το γεγονός ότι τα γενέθλιά σου συμπίπτουν (σχεδόν) με τα γενέθλια της Βίσση πόσο τυχαίο είναι; :)

Άνεργος Φιλόλογος

Unknown είπε...

Χρονια πολλα chris!

Παντα γερος και δυνατος, να μας καμνεις να γελουμε με τα πποστ σου!

"Χαλαραα η ζωη ειναι ωραια.." που λεει και το γνωστο ασμα.

Ανώνυμος είπε...

Na ta ekatostiseis!! Xronia sou polla kai eytyxismena!!! Na synexizeis na mas skorpas gelio apo to blog sou!
Poly simantiko pou ekfrazeis ta synaisthimata sou stin Brenda kai tis anagnwrizeis tin eytyxia sou : )

Ktino είπε...

Χρόνια Πολλά φίλε, να χαίρεσαι την Brenda σου. Έχεις πολλά να ζήσεις ακόμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neraida είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα και τρελά!!

Αυτό που έζησες στα 29, η πληρότητα, είναι αυτό που σε έκανε να ζήσεις από εδώ και μπρος συνειδητή ζωή. Τα 30 θεωρώ ότι είναι η καλύτερη ηλικία γιατί ζούμε πλέον τις επιλογές μας.

Ανώνυμε,
Πιστεύω καθόλου τυχαίο το ότι είναι και οι δυο τοξότες... "πιάνει" την τρέλλα της ;-)
Ερασιτέχνης Αστρολόγα :-)

Μάνα είπε...

Αν κυκλοφορήσεις Batman στείλε μήνυμα που θα είσαι να έρθουμε.
Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα γεμάτα όμορφες στιγμές. υγεία και χαρά πάνω από όλα. Brenda the best, we love you all.

Rania είπε...

:))))
να ζήσεις αγαπημένε!
εύχομαι να τα ζήσεις όλα!!!

Αχάπαρη είπε...

Πως να χαρακτηρίσουμε το γεγονός οτι γιορτάζεις την μέρα που τελειώνει (τάχα έστω) ο κόσμος? Εν βρίσκω λέξη κατάλληλη (άνω ποταμών ίσως?)

Χρόνια σου πολλά φίλε μου τζιαι εύχομαι να παραμείνεις έτσι σικκιμετζιής γιατί όπως είπες η ζωή εν όντως πολλά μικρή.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε και ότι επιθυμείς!!! και να συνεχιζεις να γράφεις τα ωραία, τα αστεία, τα συγκινιτικά, τα δικά σου...
κωνσταντινος

Raindrops είπε...

Πολύχρονος, "πολυτάξιδος" και πάντα ευτυχισμένος!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Σαν σήμερα, πριν από 32 χρόνια γεννήθηκε ένα μεγάλο αστέρι.
Χρίστο μου ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ. Να χαιρόμαστε όλοι το αστείρευτο χιούμορ σου.

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ (Το δώρο μου θα στο στείλω με mail :) )

ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

Ανώνυμος είπε...

α! και κάτι άλλο. Για το πότε θα νιώσεις πλήρης να τα πούμε όταν θα γίνεις πατέρας. Εκεί θα νιώσεις ότι όσα έκανες στη ζωή σου ήταν ένα τεράστιο μηδενικό μπροστά στη χαρά της πατρότητας. ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ :)

Grouta είπε...

Χρονια Πολλα Αντιχριστε τζαι συνεχισε σε τουν την γραμμη! Εν η μονη εγκυρη!

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά!!! Σου εύχομαι το 2013 να πραγματοποιήσεις όλα σου τα θέλω και ακόμα παραπάνω. Άδραξε τη μέρα, ζήσε στα άκρα τζαι πιος σε αρωτά!

Ανώνυμος είπε...

Χρίστο μου!
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
Θα σε πάρω τηλέφωνο αργότερα.
Ντορέττα
χχχχ

Dreamer είπε...

χρονια πολλα! παντα με υγεια τζιε νεους δισκους της Βισση ξερωγω

Beatrix Kiddo είπε...

u know εν κ πολλοασχολούμε με τον χρόνο αλλά: χρονια πολλά και ευτυχισμένα!

Mia Petra είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=hBDO7jhsyqg


Χτες 20-12 είχε γενέθλια και η βισσάρα σου!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία!να σαι γερός και δυνατός και να μας χαρίζεις απολαυστικά posts!

Anti-Christos είπε...

Ευχαριστώ όλους έναν έναν για τις ευχές σας! Αγκαλιά τεράστια! χχ

Ανώνυμος είπε...

Χρονια Πολλα με υγεια!