Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2012

Πάρε Έντεκα


Άλλαξε η ώρα και δεν έχω ύπνο. Για να μην χτυπήσω ενέσεις, θα κάτσω να παίξω το γνωστό μπλογκο-παίχνιδο με τα 11 σημεία (πρώτη φορά στα χρονικά παίζω παιχνίδι εδώ!) μπας και νυστάξω. Ελπίζω να μην με πιάσει η φλυαρία μου και να τελειώσω αύριο τις απαντήσεις. Λοιπόν, έχουμε και λέμε: 

Τι σε κάνει να ηρεμείς και να ξεχνάς τα πάντα; 
- Δυστυχώς, μόνο το Βάλιουμ. Ο,τιδήποτε άλλο δεν επενεργεί καταλυτικά στον οργανισμό μου. 

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου; 
- Κάποτε θα σου απαντούσα, να γεράσω και να έχω άπειρες παράξενες και αστείες ιστορίες να διηγηθώ. Τώρα όμως που έμαθα ότι σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε, ο μοναδικός μου στόχος είναι να βάζω τα θέλω μου πάνω από τα πρέπει μου. 

Ποια τρέλα έχεις κάνει; 
- Αυτό με την περούκα του Καρβέλα στη συναυλία της Βίσση, απορώ κι εγώ πως μου ήρθε. Πριν 3-4 χρόνια δεν θα το διανοούμουν καν! Δεν με χάλασε, ούτε το μετάνιωσα, εννοείται. Αντιθέτως, είναι η πιο ευτυχισμένη μου ανάμνηση.

Αγαπημένη λέξη; 
- Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη. Χρησιμοποιώ συχνά όμως ατάκες από ελληνικές τηλεοπτικές σειρές. 

Αν τα λεφτά δεν ήταν ζήτημα, τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις; 
- Σκηνοθέτης σε μουσικά βίντεο κλιπ. 

Ποιο μέρος θα ήθελες να επισκεφτείς και γιατί; 
- Με αυτή τη σειρά: Αυστραλία, Λατινική Αμερική και ΗΠΑ. Δεν έχει γιατί, μάνα μου... 

Ποιο άτομο θα ήθελες να συναντήσεις από κοντά και τι θα του έλεγες; 
- Δεν καίγομαι να συναντήσω κανέναν ιδιαίτερα. Ίσως τον Σωκράτη στην αρχαία Ελλάδα αλλά κι αυτόν δεν θα τον άντεχα για πάνω από μισάωρο. Α, όχι. Τον Μέγα Αλέξανδρο θα ήθελα να συναντήσω και να του πω: "Μακάρι να ήμουν εσύ!"

Ποιο ταλέντο θα ήθελες να είχες που δεν έχεις; 
- Του καλλίφωνου ίσως, που δεν το έχω καθόλου. Αλλά πιο πολύ θα ευχόμουν να ήμουν λίγο ταλαντούχος στις κλίσεις που θέλω να πιστεύω ότι έχω ήδη, στο γράψιμο ας πούμε ή στο θέατρο. 

Πιστεύεις στη μοίρα; 
- Αυτό είναι θέμα για ολόκληρο κείμενο. Ναι, είμαι τεράστιος μοιρολάτρης. Θεωρώ τα πάντα γραμμένα και προδικασμένα. Θεωρώ ότι είμαστε αιώνια δέσμιοι των παθών μας. Ακόμη και οποιαδήποτε προσπάθεια μας να αλλάξουμε τη μοίρα μας, είναι κι αυτή καταγραμμένη στη… μοίρα μας. 

Τι σε βγάζει εκτός εαυτού; 
- Είναι θέμα timing και διάθεσης. Μπορεί να γίνει φόνος μπροστά μου και να αντιδράσω πολύ ψύχραιμα και μπορεί να φέρω τον κόσμο ανάποδα αν μου ανακατέψεις τα CDs μου. 

Αν εκλεγόσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες και γιατί; 
 - Κατ΄αρχάς δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος με σώας τας φρένας που να θέλει να κυβερνήσει όλο αυτό το χωρκαθκιόν. Αλλά, αν όντως εκλεγόμουν αύριο, θα καλλιεργούσα την ελληνική εθνική συνείδηση στον λαό μας, η έλλειψη της οποίας είναι και η αιτία όλων των παθών μας. Και θα έριχνα και δυο χαστούκια του Χριστόφκια, να λουβήσουν τα δόντια του, γιατί δεν μπορώ να τον θωρώ μπροστά μου! 

Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα, πού θα ήταν και γιατί; 
 - Δυστυχώς, για να ζω στην Κύπρο, εδώ είναι και το πιο κατάλληλο μέρος για να ζω. Αν δεν υπήρχε οικονομική κρίση και αν ο κόσμος μας ήταν πιο δίκαιος, θα ήμουν ένας ζάπλουτος Καταλανός με ένα υπερσύγχρονο ρετιρέ να κοιτάζει φάτσα κάρτα τη Σαγκράδα Φαμίλια. 

Γελάς; 
- Σαν χάχας και πολλές φορές μόνος μου, επειδή τυγχάνει να θυμήθηκα κάτι, ή να έπλασα ένα σενάριο μόνος μου και να το βρήκα αστείο. 

Τι σε ενοχλεί πιο πολύ στην κοινωνία που ζεις; 
- Βαριέμαι και απαξιώνω τόσο πολύ αυτό που λέγεται «κυπριακή κοινωνία» που δεν έχω όρεξη ούτε να κάτσω να σου γράψω τι με ενοχλεί σ’ αυτήν. Μεγάλωσα και εξελίχτηκα με 100 άτομα όλα κι όλα, και μόνο αυτά με αφορούν. 

Κρατάς κακία; 
- Ναι. Δεν είμαι τόσο υπεράνω. Και κακία κρατώ και εκδίκηση επιζητώ, και χαίρομαι κι όταν κάποιος που με έβλαψε παθαίνει κάτι κακό μετά από χρόνια. Σόρρι. 

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που πήρες από κάποιον; 
- Δεν παίρνω, ούτε δέχομαι συμβουλές, παρά μόνο γνώμες. Κανείς δεν είναι εγώ, για να μπορεί να με συμβουλέψει σωστά υπό τις περιστάσεις. Μόνο να μοιραστεί μαζί μου τις εμπειρίες του και αν κρίνω ότι κάτι με εξυπηρετεί, τότε το υιοθετώ. 

 Ποιο ψέμα είπες τελευταία φορά; 
- Δεν μου έρχεται κάτι τώρα. Γενικά, τα ψέματα που λέω είναι του τύπου: «Είμαι άρρωστος και δεν μπορώ να βρεθούμε» ενώ στην πραγματικότητα απλά βαριέμαι να σηκωθώ από τον καναπέ. 

Μιλάς μόνος σου; 
- Ναι, ιδιαίτερα όταν μιλάω με τη μάνα μου. 

Λες εύκολα σ’ αγαπώ; 
- Γνωρίζω ότι το σ' αγαπώ πρέπει να το λέμε με φειδώ, αλλά γενικότερα αγαπώ εύκολα και πάντα ειλικρινά. Μπορεί να σε αγαπήσω μέσα σε 10 μέρες και να το εννοώ. Δεν θεωρώ ότι το σ' αγαπώ είναι αποτέλεσμα μεγάλης χρονικής δοκιμασίας με κάποιο άτομο. Επίσης, όσο εύκολα λέω το σ' αγαπώ, άλλο τόσο εύκολα αντιπαθώ διάφορους.  

Η τελευταία φορά που ένιωσες ευτυχία;
 - Όποτε αγκαλιάζω τη Μπρέντα και κοιμάμαι σαν μωρό.  

Πιστεύεις στις συμπτώσεις; 
- Ο παπάς μου έλεγε: «σύμπτωση που επαναλαμβάνεται, παύει να είναι σύμπτωση». Πιστεύω ότι ο κερατάς το μαθαίνει πάντα τελευταίος και επίσης, ότι ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι. 

 Καληνύχτα.

12 σχόλια:

Rania είπε...

χαχα..οι πιο ειλικρινής απαντήσεις:)

Grouta είπε...

Αναμενομενες οι απαντησεις και το υφος, ουδεμια εκπληξις! χαχχαχαχα

ΧΧΧ

Ανώνυμος είπε...

Γράψε βρε αθεόφοβε τζιαι κάτι χωρίς να αναφέρνεις τον Χριστόφια.
έγινε σου εμμονή και ψύχωση τελικά.
περαστικά σου.

Ανώνυμος είπε...

Μιλάς μόνος σου;
- Ναι, ιδιαίτερα όταν μιλάω με τη μάνα μου.


χαχαχαχαχαχα
εγώ πάλι δεν προλαβαίνω να μιλήσω...

Δέσποινα είπε...

Πειράζει που εσύ μας άνοιξες την ψυχή σου και μένα μ'έπιασαν τα γέλια;(Και να σκεφτείς ότι ουδέποτε διαβάζω τα παιχνίδια των ερωτήσεων,γενικά τα θεωρώ βαρετά και όλοι λένε τα τετριμμένα,αλλά είπαμε εσύ είσαι εξαίρεση!)Άντα και καλό απόγευμα!

Anti-Christos είπε...

Ανώνυμε: Δεν είναι ο Χριστόφκιας το πρόβλημα μου αν το δεις πιο διεξοδικά. Είναι το 55% των ηλιθίων που τον ψηφίσατε και παραμένετε ακόμα ζωντανοί και είστε και παντού, βρομιάρηδες!

@Δέσποινα: Θενξ! χχ

ΒΑΝΑ-ΕΛΛΑΔΑ είπε...

Χρήστο, ανακάλυψα το blogg σου ενα Σάββατο απογευμα κι εμεινα εκει τις επομενες 5 ωρες!!! Βασικα πιστευω οτι θα μπορουσα να ημουν κολλητη σου, τετοια ταυτιση! εκλαιγα, γελουσα, δακρυζα... Θα ηθελα να σε γνωρισω, Μενω Ελλαδα. Ειμαι η Βανα. Αν θες, μιλαμε. Φιλια σε σενα και στην Μπρεντα σου!

Anti-Christos είπε...

Γεια σου Βάνα! Ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις! :) Ευχαρίστως να γνωριστούμε κάποια μέρα αν βρεθούμε Ελλάδα/Κύπρο. Προς το παρόν τα λέμε από 'δω.

Marian είπε...

"Ακόμη και οποιαδήποτε προσπάθεια μας να αλλάξουμε τη μοίρα μας, είναι κι αυτή καταγραμμένη στη… μοίρα μας."

Νομίζω είσαι ο μόνος που άκουσα ότι πιστεύει σε αυτό. Το ίδιο κι εγώ! :)

ΒΑΝΑ-ΕΛΛΑΔΑ είπε...

Βασικά ΕΠΕΙΓΕΙ να γράψεις βιβλίο, σενάριο, θεατρικό. Έχεις χάρισμα παιδάκι μου, τι κάθεσαι; Εκτός αν έχεις κάνει ήδη κάτι από τα παραπάνω και δεν το ξέρω επειδή μένω Ελλάδα. Στην Ελλάδα είναι όλα τόσο άθλια, που δεν αντέχεται. Εγώ είμαι δημόσιος υπάλληλος, αλλά ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΣ λέμε!!! Άσχετο: λατρεύω ένα μουσικό κομμάτι, αν το επιθυμείς, ανάρτησέ το. Στο χαρίζω μέσα από την καρδιά μου: ''altalena--Lino Cannavacciuolo''

Ανώνυμος είπε...

Απλώς τέλειο Χρίστο μου!!! Τέλειες οι απαντήσεις σου:) (ειδικά το σχόλιο με την μαμά σου:))

Sike είπε...

Μιλάς μόνος σου;
- Ναι, ιδιαίτερα όταν μιλάω με τη μάνα μου.

LOL