Τετάρτη, Δεκεμβρίου 28, 2011

Όλα Όσα Θέλω Για Το 2012

Το γεγονός ότι ξέρω από τώρα τι θα κάνω όλο το 2012 μέχρι και τον μήνα Αύγουστο δεν ξέρω αν είναι συναρπαστικό ή λυπηρό.

Έχω άπειρα πλάνα για τη νέα χρονιά. Έχω ήδη προγραμματίσει τις διακοπές μου μέχρι και τον Αύγουστο, έχω προγραμματίσει τις παραστάσεις μου με την ερασιτεχνική θεατρική μας ομάδα, όλα τροχοδρομημένα.

Αυτό είναι καλό γιατί ξέρω ότι μας περιμένουν πολλές ωραίες εμπειρίες. Από την άλλη, χάνεται η έκπληξη. Νιώθω πως ακολουθώ μιαν ατζέντα και αυτό με αγχώνει κάπως ή τέλος πάντων αφαιρεί λίγο τη μαγεία της στιγμής.

Δεν έχω όμως και πολλές επιλογές, γιατί αν θέλω να ξεφεύγω από το βούρκο της καθημερινότητας δεν έχω παρά να κανονίζω ταξίδια, και αυτά κοστίζουν. Μόνο αν τα κλείσεις νωρίς πετυχαίνεις προσιτές τιμές και μόνο έτσι συνεχίζεις να βρίσκεσαι εντός προϋπολογισμού.

Το 2011 ήταν επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά. Πήγα δυο φορές στην Αθήνα και το έκαψα, πήγα στη Γερμανία, στη Σουηδία, στη Δανία, στη Μάλτα, δόξα τω θεώ συνέβαλα τα μάλα στη διατήρηση της τρύπας του όζοντος. Έβγαλα άπειρες φωτογραφίες και αμέτρητα βιντεάκια και αυτά είναι ένδειξη καλοπέρασης για μένα. Αυτά τα ταξίδια επιτεύχθηκαν επειδή ακριβώς προγραμματίστηκαν νωρίς. Απορώ όμως αν θα ήταν το ίδιο αν τα έκλεινα το πολύ ένα μήνα πριν.

Θυμάμαι ότι το 2005 είχα μια αγγλίδα συμφοιτήτρια, η οποία μια φορά έλειψε από το μάθημα. Όταν την είδα στο επόμενο, τη ρώτησα γιατί έλειψε και μου είπε «Δεν φαντάζεσαι τι έγινε, ένα βράδυ εκεί που καθόμουνα βρήκα προσφορά στο ίντερνετ για να πάω στα νησιά Μπαρμπάντος με 50 σεντ μόνο (!) και το έκλεισα. Η πτήση ήταν μέσα σε 8 ώρες, έτσι έφυγα άρον, άρον!» Είδες κύριέ μου; Μέσα σε 8 ώρες βρέθηκε στη μέση της καραϊβικής η παλιοβρόμα!

Εμείς βέβαια δεν έχουμε τέτοιες προσφορές από τα Maroulla Tours της Κύπρου, αλλά όσο και να πεις, άλλη η γλύκα του αυθόρμητου. Μια άλλη συμφοιτήτρια, εξ Ελλάδος, είχε εξαφανιστεί από το πανεπιστήμιο για 20 μέρες. Όταν γύρισε, μου είπε ότι βρήκε ένα πακέτο όπου έκανες τον γύρο του κόσμου και το έκλεισε στο τσακ μπαμ. Ξεκίνησαν από Λονδίνο, πήγαν Ν. Αφρική, Αυστραλία, Χαβάη, Νέα Υόρκη και γύρισαν πίσω. Όλα αυτά σε 20 μέρες και με πολύ λίγα λεφτά.

Μην μου πεις ότι δεν θα τα θυμούνται όλα αυτά για μια ζωή;! Εδώ, τα θυμάμαι εγώ που μου τα διηγήθηκαν.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι για το 2012 μου εύχομαι περισσότερο αυθορμητισμό, λιγότερο πρόγραμμα, όσο γίνεται δηλαδή, και να κάνω ό, τι μου καπνίσει, όσο παρορμητικό, αψυχολόγητο και απρόσμενο είναι αυτό.

«Φωτιά στα πρέπει και φωτιά στη λογική» - Μαντώ.

«Τι πρέπει τι δεν πρέπει εγώ δεν σκέφτηκα, εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα!» - Δημήτρης Μπάσης.

Καλώς να ορίσει και το 2012! Η χρονιά που κάνει συνειρμούς με το πιο ωραίο τραγούδι της Άννας μου, δεν μπορεί παρά να είναι ψυχεδέλεια!

6 σχόλια:

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

χαχα
εμενα αντιθετως αυτο το '12 μου φερνει στο μυαλο το γνωστο εκεινο :
Δώδεκααααααααα, κι ουτ'ένα τηλεφωνημααααααα
(λες να αυξηθουν οι τιμες στο ιντερνετ πλακα πλακα; )

Moonlight είπε...

πιστεύκω ότι μπορείς να ζήσεις αυθόρμητες στιγμές σε αρκετά μεγάλο βαθμό ακόμα τζαι στην Κύπρο. Δηλαδή εν χρειάζεται να είναι τα ταξίδια σου τα αυθόρμητα. Κάμε ούλλα τα άλλα αυθόρμητα τζαι είσαι καλά.
Σιγά σιγά σάζουμεν τζαι δαμέσα.
Η Ryanair είχε πει ότι θα έβαλλε καμιά 35ρια προορισμούς τελικά από Κύπρο, άρα έχουμε να ελπίζουμε!
Επίσης, βρίσκεις και πιο λαστ μίνιτ με Ryanair για τους υπάρχοντες προορισμούς της, αρκεί να μπορείς να παίξεις με ημερομηνίες...
Άτε, καλά να μας μπει.

Brenda είπε...

Απαντάς από μόνος σου όλα τα θέματα που θίγεις. Στην Κύπρο δεν έχει τέτοιες προσφορές και στο κάτω κάτω δεν είναι μόνο τα ταξίδια αν θέλεις να είσαι αυθόρμητος ή παρορμητικός. Επίσης εσύ ξέρεις καλύτερα από όλους ότι τα απρόσμενα δεν είναι πάντα για καλό γι' αυτό πρόσεχε τι εύχεσαι. Χ

Μανα είπε...

Οσο και να προγραμματιζεσαι στη ζωη υπαρχουν και τα απροοπτα. Για αυτο μην ανησυχεις θα υπαρχουν και εκπληξεις.

Rania είπε...

ελπίζω το 12 να είναι μια καλή χρονιά και πάνω απ'ολα να έχουμε όλοι την υγεία μας!

και όλα τα άλλα μια χαρά θα είναι!

τα απροόπτα δεν είναι πάντα καλά..αλλά εύχομαι τα δικά σου να είναι μόνο ευχάριστα:))

Ανώνυμος είπε...

To oti tha eisai sti Vissi mesa sto 1o dekapenthimero tou '12 einai apo mono tou kalos oiwnos!

Xronia Polla!

Angel

PS: all booked ;)