Σάββατο, Σεπτεμβρίου 10, 2011

Στρουμφοζωή

Σήμερα θα σου κάνω μία μεγάλη αποκάλυψη και όσο θέλεις γέλα και περίπαιζε, καρφί δεν μου καίγεται.

Λατρεύω τα στρουμφάκια. Από μωρό τα λάτρευα.

Όταν ήμουν 4-5 χρονών είχα μία τεράστια συλλογή από εκείνες τις πλαστικές μινιατούρες στρουμφ που μου αγόραζαν οι γονείς μου από τα περίπτερα. Είχα μία σακούλα σκουπιδιών γεμάτη με δαύτα. Είχα και το μανιτάρι βεβαίως. Τα έστησα στη μοκέτα και έφτιαχνα άπειρα σενάρια και περιπέτειες. Η συλλογή μου ήταν τόσο πλήρης που έρχονταν στο σπίτι φίλοι μου ειδικά για να παίξουμε μαζί τους.

Όταν πήγα Δημοτικό θεώρησα ότι «μεγάλωσα» και τα πέταξα. Όλα! Το δε μανιτάρι, πήρα έναν μπλε μαρκαδόρο και έγραψα πάνω του συνθήματα. Τόση επανάσταση…


Εδώ με ένα άλμπουμ αυτοκόλλητων Panini. Νιώθω ευλογημένος που έζησα στα 80ς!

Και τώρα, στα 30, τα στρουμφάκια έγιναν ταινία, επανήλθαν στη μόδα και εγώ κλαίω που αν είχα λίγο μυαλό τότε, σήμερα η συλλογή μου θα είχε τεράστια αξία και θα έκανε το e-bay να τρίβει τα χέρια του. Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα.

Κι έτσι ξαφνικά, το παιδικό μου όνειρο βρικολάκιασε, ζωντάνεψε και χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω, ασχολούμαι με τα στρουμφάκια από το πρωί μέχρι το βράδυ. Όταν πήγα διακοπές στη Δανία τον περασμένο Ιούλιο, μπήκα στο Hamleys να κάνω μια γύρα και είδα ότι πουλάνε στρουμφάκια. Τ’ αγόρασα όλα κατ’ ευθείαν! Και το μανιτάρι. Και έκανα μια απερίγραπτη χαρά… Μόνο που δεν τα’ στησα στο αεροπλάνο πάνω να παίζω, να περάσει ευχάριστα η πτήση!


Στο Facebook δεν κάνω άλλη δουλειά. Κάποτε κορόιδευα αυτούς που έπαιζαν φάρμες. Σήμερα, παίζω με τα στρουμφάκια όλη μέρα. Σχολάνω στις 2:30 και από τις 3:00 το μεσημέρι ως τις 8:00 το βράδυ παίζω στρουμφάκια. Χτίζω το στρουμφοχωριό και δεν απαντώ στα τηλέφωνα. Θερίζω, σκαλίζω, φτυαρίζω και χτίζω μανιτάρια (Στείλτε μου χρυσό όσους σας περισσεύει, ξέμεινα).


Προχτές κατέβηκα στο κέντρο να αγοράσω ένα ισπανικό βιβλίο και καθώς περνούσα από το Megaland είδα στη βιτρίνα δυο συλλεκτικά στρουμφάκια. Μπήκα και τα αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη. Τα χρυσοπλήρωσα, αλλά χαλάλι. Έκανε τούμπες ο καταστηματάρχης: «Νόμιζα δεν θα τα πουλούσα ποτέ!» μου είπε. Ήρθα σπίτι με μια τεράστια λαχτάρα να τα στήσω στο κομοδίνο μου, που τελικά ξέχασα να αγοράσω το βιβλίο που ήθελα.

Ψες, πήγα με τη Μπρέντα σινεμά να δούμε την ταινία τους. Φτάσαμε στο Mall, ήταν γεμάτο παιδάκια. «Δεν θα βρούμε εισιτήριο», της είπα. «Σιγά!» μου λέει η Μπρέντα «Τα παιδάκια ήρθαν να δουν το Final Destination. Μόνο εμείς οι 30αρηδες ήρθαμε να δούμε τέτοιες βλακείες!» Φτάνω στο ταμείο: «Δύο για τα στρουμφάκια» λέω στην ταμεία. «Είναι sold out!» μου είπε. Φύγαμε γκρινιάζοντας. Σήμερα πήγα και βρήκα τον 4χρονο ανιψιό μου και του είπα ότι θα τον πάω στο σινεμά να τα δούμε. Βρήκα το τέλειο άλλοθι.

Η αλήθεια να λέγεται πάντως, όσο μεγαλώνω αρχίζω να τα αντιμετωπίζω με περισσότερη επιφύλαξη. Ας πούμε, πάρε παράδειγμα τη Στρουμφίτα. Είναι δυνατόν να είναι η μοναδική γκόμενα ανάμεσα σε ολόκληρο στρουμφοχωριό; Δεν σε υποψιάζει ότι είναι το μόνο θηλυκό μέσα σε ένα χωριό τεστοστερόνης; Σήμερα που είμαι πιο υποψιασμένος, εικάζω πως πρόκειται για στρουμφάκι τραβεστί. Δεν εξηγείται αλλιώς. Όπως υπάρχει το στρουμφάκι-μάγειρας, το στρουμφάκι-αστροναύτης κτλ, έτσι υπάρχει και το στρουμφάκι-πουστράκι.

Αν πάλι δεν πρόκειται για στρουμφάκι τραβεστί, σίγουρα πρόκειται για την πουτάνα του χωριού. Η Στρουμφίτα δεν είχε ποτέ της γκόμενο σε κάποιο επεισόδιο. Επομένως, όταν κλείνουν τα φώτα, υποθέτω ότι η Στρουμφίτα ανοίγει το μπουρδελομανιτάρι της και υποδέχεται όλο τον λόχο σε τιμαί λογικαι. «Στρουμφίτα η πόρνη».

Επίσης, κι εκείνος ο Παπαστρούμφ ύποπτος μου φαίνεται. Πολύ κόκκινο και πολύ γενειάδα. Το Στρουμφοκουμμούνι… Να μου το θυμηθείς που μια μέρα θα καταδώσει όλο το στρουμφοχωριό με την πολιτική του. Θα βρει τον Δρακουμέλ και θα του δώσει εκ περιτροπής προεδρία!

Κλείνοντας σου παραθέτω σπάνια φώτο από το 1986, όπου παρέστη σε μασκέ πάρτι φίλου στο Kykko Bowling και στο οποίο φυσικά θριάμβευσα ως στρουμφάκι-που-βαριέται-και-θέλει-να-πάει-σπίτι-του.

Παρεμπιπτόντως, ψάχνω να αγοράσω κι άλλα Στρουμφάκια για τη συλλογή μου, αλλά δεν βρίσκω πουθενά. Πήγα στο Coconut στο City Plaza αλλά μου είπαν ότι τους τελείωσαν. Στο Jumbo έχουν κάτι άλλα στρουμφάκια πλαστικοποιημένα αλλά δεν είναι τα αυθεντικά που είχαμε στα 80ς. Εκείνα ψάχνω. Όποιος ξέρει που θα βρω, να ειδοποιήσει.

21 σχόλια:

Moonlight είπε...

χαχα, στη Γαλλία που ήμασταν στο καρναβάλι, τα παιδία στην εστία μας έκαναν άρμα και ντύθηκαν ΟΛΟΙ στρουμφάκια...
(ήμουν άρρωστη και δεν πήγα να τους δω...)

Μανα είπε...

αν είναι απογευματινή παράσταση ερχόμαστε μαζί σας. φανατική φαν (πλεονασμός). Δευτέρα κάτι έχω την Τρίτη δεν αντέχω....

Μανα είπε...

υγ. πριν κάτι χρόνια κυκλοφόρησε μια μελέτη για την πολιτική σημειολογία των στρουμφακιών αν την βρω θα στην στείλω.

astronaftis είπε...

είχε και γαριδάκια σε σχήμα στρουμφ. πολλά εύγευστα μάλιστα.

Ανώνυμος είπε...

μάνα μου σεεε βαριεστημένο στρουμφάκι .. και μάνα μου και ο Κύκκος bowling.. τι εποχές!! όλο νοσταλγία το ποστ :)

Dr. Prixtis είπε...

haha den paizesai... proswpika ntythika mpampastroumf mia fora sta karnavalia... alla to koustoumi to kane h mana mou. mallon ta xw akoma ola ta stroumfakia, kai to manitari fysika... kapou kataxwmena sthn apothikh prepei na einai.

Anti-Christos είπε...

@Δρ.Πρήχτη: Αν είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση τα αγοράζω όσο-όσο!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ λάτρευα τα στρουμφάκια, αλλά για κάποιο διαστροφικό λόγο μου άρεσε και ο Δρακουμέλ με τη ψιψινέλ.
Τελικά τα αυτά που βλέπαμε στη δεκαετία του 80 ήταν πολύ καλύτερα απ' τα σημερινά... Τομ και Τζέρι, Μπαγκς Μπάνι.
Αν ήσουν στρουμφάκι, ποιο απ' όλα θα ήσουν;

Anti-Christos είπε...

@Heatjo: Θα ήμουν κάτι μεταξύ Γκρινιάρη και του Ρομαντικού αν υπήρχε...

Rania είπε...

εγώ μια φορά πήγα σε κατασκήνωση με θέμα τα στρουμφάκια! 'Ημασταν το στρουμφοχωριό!

Στο ebay πρέπει να έχει..πρίν μερικά χρόνια αγοράσαμε στρουμφο-ζευγάρι για γαμήλια τούρτα!

Ανώνυμος είπε...

xa xa 8a ekanes treli parea me to filo mou!ekane san moro pu dektika na pame na doume t stroufakia!sto ebay sigoura 8a exei afta pu esi peta3es palia :P eixa k ego kati...ase na t 4a3o sti apo8iki na do an iparxoun akoma!

Ανώνυμος είπε...

Κρυφοκομμουνιστές όλοι σας...

http://www.iamlost.com/features/smurfs/commies.shtml

drSpock είπε...

Εγώ πάλι έβρισκα πολύ ύποπτο το ότι ξαφνικά εμφανίστηκαν μωρά στρουμφ. Κάτι πρέπει να έπαιζε μεταξύ του Μπαμπαστρουμφ και της Στρουμφίτας, δε γίνεται! Έψαχνε το πατρικό πρότυπο φαίνεται.

Προσωπικό αγαπημένο "Μη με ξυπνάς απ' τις 6, πριν ακόμα η μέρα να φέξει..."

MoYsa είπε...

ti orees fotos... thelo kai ego na pao na ta do alla exo duo provlhmata den exo parea kai to cinema einai stou diaoulou thn mana duo ores makria... lol aaa kai sigoura kati periergo paizei me thn stroufita... extos an einai o thilikos pasas se arseniko xaremi... opote tuxerh einai

Gay Mouflon είπε...

Δεν είσαι ο μόνος που έχει μανία με τα Στρούμφ. Μόλις είδα την ταινία, με έπιασε η νοσταλγία και αγόρασα όλα τα διαθέσιμα επεισόδια σε DVD (στα Αγγλικά). Ελπίζω να βγάλουν και άλλα, μόνο δύο seasons βρήκα.

Raindrops είπε...

Καταπληκτικό ποστ, τι μας θύμισες, πολύ γλυκιές οι φωτογραφίες!
Αναμφίβολα θα ήμουν ο χουζούρης σε στο στρουμφοχωριό.
xx

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω ενα μεγαλο (τοτε ηταν πιο μεγαλος απο μενα) πουλουκκο, Παπαστρουμφ απο το 88 νομιζω.Φυσικα ειναι για πεταμα πλεον αλλα δεν το κανει η καρδια μου να τον πεταξω.

Ανώνυμος είπε...

http://www.etsy.com/search/handmade?search_submit=&q=smurfs&view_type=gallery&ship_to=US&page=2

Kati mporei na yparxei edw..

Ανώνυμος είπε...

ki ego 8umoumai akoma th geusi apo ta garidakia stroumf.
ta latreuo ta struomfakia,h mama m lalei oti moreukoume(eime 27).
prin 2 xronia ta kinder eixan mesa stroumf,ekatafera k mazepsa oli th seira afou efaa olo to kinder stock tou orfanidi.

Amazona είπε...

Χεχε είχα κι εγώ το βιβλίο με τα αυτοκόλλητα :))Τέλεια, αθώα χρόνια...Και το δίσκο βέβαια, ειδική παράδοση από Ελλάδα...

κι αγνάντευε... είπε...

Έχω κάποια στρουμφ από αυγά kinder, αν ενδιαφέρεσαι... μόνο που πρέπει να τα βρω! :)