Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2011

Όλες Λυπούνται την Έλενα


Ο γυναικείος πληθυσμός που με περιβάλλει θλίβεται τα μάλα επειδή χώρισε η Παπαρίζου. Ανακοινώνει η μία της άλλης την είδηση σοκαρισμένη, σάμπως και χώρισε καμιά φίλη τους. Εδώ ο κόσμος χάνεται, η Αθήνα παραλύει, η Ελλάδα πτωχεύει, εμείς ασχολούμαστε με τον χωρισμό της Παπαρίζου! Έχει πολλή πλάκα όταν το ζεις.


- Χώρισε η Παπαρίζου!


- Πε μου αλήθκεια!


Ορθάνοιχτο το στόμα και το σαγόνι ως το πάτωμα. Τι κρίμα που χώρισε η Παπαρίζου. Λίγο πριν τα 30, πού να βρει άλλον τώρα στα γεράματα; Διότι τα τριάντα είναι και κρίσιμη ηλικία. Ή τον παντρεύεσαι ή χωρίζεις. Αν χωρίσεις, χέσε μέσα. Ώσπου να γνωρίσεις άλλον, να τον εγκρίνεις, να τον συνηθίσεις, να αποφασίσεις να τον παντρευτείς και να σε γκαστρώσει, καλώς τα σαράντα, καλώς την κλιμακτήριο! Πόσο κρίμα η Παπαρίζου!


- Ξέρουμε κανένα καλό παιδί να της γνωρίσουμε;


Εμένα όλοι οι κολλητοί μου έχουν γκόμενα. Ακόμα κι εγώ! Έχω, όμως, έναν πολύ καλό φίλο που χώρισε πρόσφατα, να τον ρωτήσω αν ενδιαφέρεται. Σε προειδοποιώ, όμως, ότι είναι πολύ διανοούμενος. Θα του προξενέψουμε τραγουδίστρια; Δεν είναι καλός ο συνδυασμός. Το επιβεβαίωσε και ο αποτυχημένος γάμος του Φουστάνου με τη Θεοδωρίδου. Τις τραγουδίστριες δεν τις δίνουμε στους επιστήμονες. ΚΑ-ΝΟ-ΝΑΣ. Θέλουν εφάμιλλο εγκέφαλο. Εξ ου και οι μισές είναι με ποδοσφαιριστές και οι άλλες μισές με τους μάνατζερ τους. Οπότε, ξέχνα το κονέ με τον φίλο μου. Φαντάζεσαι να τους πάω στο Gloria Jeans της Έγκωμης, να τους συστήσω, λέγοντας: «Φίλε, από δω η Παπαρίζου. Έλενα, να σου συστήσω τον Μιχάλη.»


«Χαίρω πολύ! Με τι ασχολείσαι, Έλενα;»


«Τραγουδώ σε κέντρα.»


Θα μου κάτσει το frescato στον λαιμό. Άκυρο το εγχείρημα.


Και δεν μου λες, τώρα που χώρισαν, πως το πήρε ο πρώην, ο πως-τον-λένε, ο Τόνι;


Κατάκαρδα! Δεν τον είδες πως πάχυνε; Θα μου πεις, έτσι ήταν από πριν. Όλα τα περιδρόμιαζε, ζωή να ‘χει. Και η Παπαρίζου άλλωστε, τα ‘χει πλέον τα κιλάκια της. Δεν έχει πλέον τα μπουτάκια που μόστραρε στο Κίεβο επί My Number One. Θα της κάνουμε όμως μία δίαιτα και θα τα χάσει. Έτσι κι αλλιώς, τι είναι λίγες μιλλούδες πάνω στη ζαμπούδα; «Λυχνίας σβησθείσης, πάσα γυνή ομοία» έλεγε και ο μακαρίτης ο πατέρας μου!


Έτσι είναι, μάνα μου, τι περίμεναν κι αυτοί; Η Παπαρίζου ήταν με τον Τόνι 150 χρόνια. Αν δεν κοιμηθείς και μ’ άλλους να συγκρίνεις εμπειρίες, να εντρυφήσεις στα πέη, πώς θα ανοίξεις σπίτι; Έτσι ήταν και η κόρη του Μανόλη του Ζαβού: με τον ίδιο από το Γυμνάσιο! Και λίγο πριν να παντρευτούν θυμήθηκε ότι δεν έζησε τη ζωή της. Ούτε Κυπραία να ήταν δηλαδή, η Παπαρίζου. Ε, μα σαν Κυπραία μεγάλωσε εκεί στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Ένα γκέτο είναι οι Έλληνες εκεί. Μεγαλώνουν τις κόρες τους σαν τις παρθένες, κλεισμένες μέσα στο σπίτι, και άμα μεγαλώσουν και πάνε στη Ελλάδα, ξετσουτσουνίζουν και του δίνουν και καταλαβαίνει.


Κρίμα ρε παιδί μου, έτσι ωραία κοπέλα και να μείνει μόνη της λίγο πριν τα 30. Θα της πω να έρθει μαζί μας Apperitivo την Κυριακή, που κάνει καλά Greek nights, μπας και της βρούμε κανέναν ματσωμένο πορνόγερο…


11 σχόλια:

Rania είπε...

μάλλον δίκαιο έχεις για τον εφάμιλλο εγκέφαλο..προσπαθώ να σκεφτώ καμμιά τραγουδίστρια που είναι με επιστήμονα αλλά δεν μου έρχεται καμμιά στο μυαλό!

Μάνα είπε...

Για την Παπαρίζου δεν έχω κανένα καλό παιδί να προτείνω. αντίθετα ξέρω καλές κοπέλες για τον πρώην της.

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιώργος Τρούπης προφανώς ήταν κρυφο-επιστήμονας. Επιστήμονας under cover που λέει και ο Εγγλέζος. Γι' αυτό τον χώρισε και τον παντρεύτηκε 3 φορές η Άντζελα. Ξηγήσου ρε συ Γιώργο στα ίσα μην τρέχει κάθε τρεις και λίγο η ΙΔΙΑ γυναίκα στην ΙΔΙΑ εκκλησία, την ΙΔΙΑ ημερομηνία να σε στεφανωθεί! Ήμαρτον που λέει κι ο Γεωργίου...

Όσον αφορά την Παπαρίζου είναι ηλίου φαεινότερο ότι χρειάζεται κύπριο γαμπρό. Διότι μάνα μου ο γαμπρός ο κύπριος πρώτα βάζει το στεφάνι και μετά τα κιλά, όχι το αντίστροφο!

Amazona είπε...

Ιδίως η Παπαρίζου θα έχει ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα να βρει άλλον!!!

Αχάπαρη είπε...

Η Μαρία Ιωαννίδου με τον Φρέντυ Γερμανό. Οκ εν ήταν τραγουδίστρια ήταν χορέυτρια, αλλά still, they were study case.

Ανώνυμος είπε...

Αχαχχαχα!!! Καιρός ήτανε να χωρίσει με τον "Πασιή", έτσι πάντα γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Τι έννοια έπιασε τον κόσμο για τον χωρισμό δεν ξέρω..

'Έτσι ήταν και η κόρη του Μανόλη του Ζαβού'
χαχα, θυμίζει κάτι από Ζουμπουλία!!

EaglEye είπε...

H Manto en pantremeni me kipraio ginaikologo edw kai xronia...spaei to katestimeno?

Anti-Christos είπε...

@EaglEye: Η Μαντώ για μένα έπαψε να θεωρείται τραγουδίστρια από το "η δική μας η αγάπη είναι η μεγαλύτερη κι εμείς οι καλύτεροι". Αυτά που τραγουδά έκτοτε δεν πιάνονται. Και ναι, θεωρώ ότι το γεγονός ότι παντρεύτηκε σοβαρό άνθρωπο έπαιξε ρόλο στο ότι πλέον δεν την μετρά κανείς σαν τραγουδίστρια.

homo anisorropus είπε...

Μόλις έπαθα κατάθλιψη.
"Τι κρίμα που χώρισε η Παπαρίζου. Λίγο πριν τα 30, πού να βρει άλλον τώρα στα γεράματα;"

ρίτσα είπε...

«Λυχνίας σβησθείσης, πάσα γυνή ομοία»
πολύ μάρεσε αυτό

όσον αφορά για τους χωρισμούς πριν τα 30 που τους βλέπω και γω, είδα ότι οι επόμενες σχέσεις προχωρούν πιο γρήγορα, σίγουρα και συνειδητοποιημένα γιαυτό μην καταθλίβεσται συντρόφισσες

τωρά, το ότι σαυτό το ποστ γράφεις χάσει και εγώ διαβάζω χύσει έπρεπε να σου λέει κάτι;

Ανώνυμος είπε...

άτε σοβαρά? ου ελύπηθηκα πολλά!!! ίντα κακό την ήβρεν την καημένη τη κορού!!!