Δευτέρα, Δεκεμβρίου 07, 2009

Αναδρομή: Το 2005

Το 2005 ήταν κωλοχρονιά!

Η χειρότερη της ζωής μου!

Το 2005, μάλωσα οριστικά με την καλύτερή μου φίλη. Ναι, είχα μια επιστήθια φίλη για 6 χρόνια, την οποία αγαπούσα περισσότερο και από την αδελφή μου. Εκείνη τη χρονιά τσακωθήκαμε για λόγους που βαριέμαι τώρα να αναπτύξω –μην φουντώσω και αρχίσω να βρίζω πάλι- και έκτοτε δεν ξαναμιλήσαμε. Δεν με ενόχλησε που δεν ξαναμιλήσαμε. Άλλωστε, εγώ της ζήτησα να με αφήσει ήσυχο, διότι δεν άντεχα άλλο να την βλέπω να απομυθοποιείται στο μυαλό και την υπόληψή μου. Με ενόχλησε όμως τρομερά, που δεν προσπάθησε να με ξανακερδίσει ως φίλο. Με ενόχλησε που μου επιβεβαίωσε πως έλειπε εξαπανέκαθεν από τη ζωή μου και πως πήγαν στράφι τα 6 δήθεν χρόνια της φιλίας μας.

Επειδή είχα επενδύσει πάρα πολλά συναισθήματα στη συγκεκριμένη γυναίκα, μου κακοφάνηκε τρομερά ο «χωρισμός» μας. Εξ αιτίας της είχα νεύρα για ένα ολόκληρο χρόνο – μην σου πω και περισσότερο. Και αυτά τα νεύρα, τα πλήρωσε το Λονδίνο. Ένα Λονδίνο στο οποίο μετακόμισα για να κάνω το μάστερ μου και το οποίο φάνταζε πολύ αφιλόξενο και μουντό με όλα αυτά. Ένα Λονδίνο που μου έκατσε στο λαιμό με την ανύπαρκτη φοιτητική του ζωή, με τις μακρινές αποστάσεις του, την ακρίβεια του, με τη δυσκολία των μαθημάτων του master.

Μέχρι να προλάβω να προσαρμοστώ, να προσανατολιστώ, να καταλάβω τι μου γίνεται, και να έλθω σε καλά ζεν, πέρασε η χρονιά και δεν έκανα ούτε ένα ουσιαστικό φίλο από εκεί.

Θα το δεις και στο βίντεο πιο κάτω, ότι όλα τα πλάνα του 2005 είναι γυρισμένα μέσα στην κουζίνα του διαμερίσματος, με τους 7 αλλόκοτους συγκάτοικους – με τους οποίους μπορεί περιστασιακά να οργίαζα, αλλά σήμερα ούτε ένα ‘γεια’ στο Facebook δεν ανταλλάζουμε. Ναι, ήταν μια χρονιά εγκλωβισμένη μέσα σε μια βαρετή κουζίνα. Μπορεί αυτό να μην είναι εμφανές στο βίντεο και να νομίζεις ότι περνούσαμε τέλεια, αλλά η γεύση που μου έμεινε από εκείνη τη χρονιά, είναι πικρή. Για καθαρά ψυχολογικούς λόγους.

Το 2005 ήταν επίσης κωλοχρονιά γιατί σηματοδότησε την επιστροφή μου στην Κύπρο. Μια επιστροφή την οποία ακόμη αντιμετωπίζω με αποστροφή και αδυνατώ να αποδεχτώ. Έκανα βέβαια ένα μικρό διάλειμμα το 2007 ξαναφεύγοντας, αλλά ουσιαστικά η επιστροφή μου στη νήσο των παθών χρονολογείται για τότε.

Θεωρώ πως όση αρνητική ενέργεια κουβαλώ μέσα μου σήμερα, πηγάζει εξολοκλήρου από ένα ισχυρό συναισθηματικό σεισμό που έλαβε χώρα το 2005 και του οποίου οι μετασεισμοί δεν έχουν εκτονωθεί πλήρως. Αισθάνομαι ακόμη μετασεισμικές δονήσεις από καιρού εις καιρόν, αν και όσο περνούν τα χρόνια αισθάνομαι καλύτερα. Το σημαντικό είναι ότι επιβιώνω, αλλά δεν έχω έρθει 100% στα συγκαλά μου ακόμα. Δεν είναι φυσιολογικό, το ξέρω. Δεν είναι ανάγκη να μου το χτυπάς συνέχεια, όμως! Ορίστε και το βίντεο-ντοκυμαντέρ από το 2005:




Δεν έχω να δηλώσω κάτι περισσότερο. Μια φορά, το 2005 κέρδισε η Παπαρίζου τη Γιουροβίζιον και είναι ίσως το μόνο θετικό συμβάν που θυμάμαι από τότε. Όπως και το ότι πήραμε το Ευρωμπάσκετ με την εθνική Ελλάδος.

Δεν λέω, χρειάζονται και οι γαμώ-χρονιές, ώστε να εκτιμηθούν και να αναδειχτούν περισσότερο οι καλύτερες! Αν δεν υπήρχε ο θάνατος δεν θα εκτιμούσαμε τη ζωή! Τι είπα πάλι, ο ποιητής!

13 σχόλια:

Gourounella είπε...

Φέτος θα είναι η χρονιά σου να μου το θυμηθείς!

Gourounella είπε...

Επίσης θέλω να σου πω ότι καραζηλεύω αυτά τα βίντεο που φτιάχνεις και πολύ θέλω να πρωταγωνιστώ σε ένα (όχι απαραίτητα ερωτικού περιεχομένου:))!!

MARINOS είπε...

chris!

Το 2005 ήταν απαισια χρονια και για μένα.. Μπρ!

Αν έκανα βίντεο για εκείνη τη χρονιά θα έβαζα μουσική επένδυση... τα γενέθλια του σφακιανάκη (που ήταν επίσης το χιτ της εποχής...)

Ασε.. χάλια!

Ανώνυμος είπε...

"Αποφάσισα ότι από δω και μπρος θα είμαι πιο τίμιος και πιο ευθύς. Και θα λέω και θα δείχνω το «σ’ αγαπώ» αυστηρώς σε πρόσωπα που είναι μπροστά μου, με νιώθουν και μου φτιάχνουν τη μέρα. Θα αποθεώνω άτομα που άντεξαν στον χρόνο, που πέρασαν με επιτυχία το τεστ του «σουρωτηριού!» Όπου «σουρωτήρι», βλέπε τον χρόνο. Οι άξιοι σ’ αυτή τη ζωή επιβίωσαν. Οι μαλάκες, στο recycle bin και γρήγορα!"

Λόγια δικά σου και με πολλή αλήθεια!!! Κράτα στη ζωή σου αυτά που αξίζουν γιατι μόνο αυτό αξίζεις!! You know what I mean.

Love u Xristouli m!!! ;-)

homo anisorropus είπε...

Sto video Xristo mou den fainetai ka8olou pws ayti itan i xeiroteri xronia tis zwis sou. Mesa stin trelli xara kai ti diaskedasi eisai!
A! Ki eytyxws pou se fwtise o Theos ki ekopses ta malia sou!! :)
Tis kalimeres mou
xxxxxxxxxx

Alice World είπε...

Χρίστο μου, μπορείς να συνεχίσεις να φταις όλα τα αρνητικά που σου συμβαίνουν σε όποιο παρελθοντικό συμβάν επιθυμεί, ή μπορείς να πάρεις το έλεγχο στα χέρια σου και να επιδιώξεις εσύ τις αλλαγές που επιθυμείς στη ζωή σου. Πάντως τα αποθυμένα είναι κακό πράγμα, γιατί δεν πιάνεις την κοπελία του 2005 να της τα πεις όλα αυτά; Αν μη τι άλλο θα ξεθυμάνεις στον σωστό άνθρωπο.

ΕΞΑΠΑΝΑΚΑΘΕΝ;;;;; ανατρίχιασα η γυναίκα (3 χρόνια κλασσικής κατεύθυνσης είναι αυτά, δεν ξεπερνιούνται εύκολα - άσχετο που είμαι ακόμα ανορθόγραφη οκ :οΡΡΡ)

Anti-Christos είπε...

@Gourounella: Η πρόσκληση ισχύει και σε περιμένω να γυρίσουμε μαζί ό,τι γουστάρεις! Έχω πολλά σενάρια στο μυαλό μου ήδη!

@Μαρίνος: Άσε, το 2005 ξεπέρασε και το 1998 που μπήκα νεοσύλλεκτος και απέτυχα στις εισαγωγικές στα ΑΕΙ Ελλάδος!

@Κ: :))))) χχχ

@Homo Anisorropus: Λίγα λόγια για τα άκρως καρβελίστικα μαλλιά μου, τα οποία με μεγαλη λύπη αποχωρίστηκα φέτος! Με προτιμώ με μακριά μαλλιά, αν και η κοινή γνώμη διαφωνεί. Τι να πεις. Με μακριά μαλλιά ήμουν περισσότερο ο εαυτός μου.

@Αλίκη: Τα μίλησα με τη φίλη μου αλλά εξακολουθεί να κωφεύει! (Άντε, σου είπα και άλλη λέξη κλασσικής κατεύθυνσης, να σου φτιάξω τη μέρα! :)) χαχαχα!)

Ωραία Ελένη είπε...

Νομίζω είναι η φάση της ανασκόπησης αυτές τις μέρες και όλοι μας γυρίζουμε στα παλιά... να δούμε τί μας έφταιξε και πότε... αλλά ξέρεις κάτι? τελικά το κάθε τί μας έχει δώσει κάτι... και η συμβουλή μου. Αν νοιώθεις τόσο άσχημα εδώ, πάρε τα όλα και φεύγα... μετά είναι πολύ αργά...

Ανώνυμος είπε...

chris...to beach party!!! thrilikes sou stigmes!!! ise monadikos afou, poses fores na to poume?


alex
xoxoxoxoxoxoxoxo

Mana είπε...

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνη :) μου φαίνεται ότι κολλάς σε καταστάσεις. Κόλλησες στο 2005, στη φίλη με την οποία τα έκανες πλακάκια, στην Κύπρο...
ε δεν αξίζει τον κόπο. Ότι σε χαλά πρέπει να το αφήνεις πίσω σου. η ζωή συνεχίζεται, μην μένεις στάσιμος.

ρίτσα είπε...

αχ αυτές οι άσχημες οι χρονιές.αχ κι αυτοί οι φίλοι και οι τσαλαπατημένες προσδοκίες

Sourkouna είπε...

To 2007 "τσακωθηκα" με μια φιλη που καναμε παρεα απο το γυμνασιο.Αυτη δλδ τσακωθηκε μαζι μου και μετα τα πηρα εγω και την πηρε και την σηκωσε.Ημουν πολυ καιρο θυμωμενη και ενιωθα προδομενη αλλα μετα σκεφτηκα οτι πραγματικα δεν αξιζει να ασχολουμαι με μικροπρεπιες και ανοητους.Ετσι κανε και συ.Αν δεν σε θελουν μια, μην τους θελεις δεκα.

κι αγνάντευε... είπε...

έχω να δηλώσω δύο. Πρώτον: η Παπαρίζου ήταν και παραμένει γκομενάρα (ΚΑΙ με τα επιπλέον κιλάκια της, τώρα).
δεύτερον: άντε πια με την γκρίνια για την Κύπρο! Μια χαρά σε βλέπω να περνάς, και με τα θέατρά σου και με όλα! Το ξέρεις φαντάζομαι καλύτερα ότι τη ζωή μας την φτιάχνουμε εμείς όπως τη θέλουμε! :) Ναι, ναι, το πιστεύω αυτό, ό,τι κι αν απαντήσεις! :)