Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008

Εθνικόφρωνο Post

Αγαπημένη συνήθεια η ανάγνωση εφημερίδας, μέχρι που επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες! Κουράστηκα να ανοίγω την εφημερίδα και να διαβάζω γελοιότητες! Κουράστηκα να πρέπει να φτάσω στη σελίδα με τις κηδείες προκειμένου να χαμογελάσει το στοματάκι μου!

Βγήκαν οι Τούρκοι που φοιτούν στην αγγλική σχολή και δήλωσαν πως αισθάνονται ρατσισμό από τους Έλληνες! Βγήκε και ο δήμαρχος Λεμεσού και δήλωσε πως η ελληνικότητα των Κυπρίων είναι τυχαίο γεγονός και πως δεν πρέπει να παρεξηγείται η ελληνόφωνος κοινότητα ως αυθεντικά ελληνική.

Με αυτά και με τα άλλα, θέλω να απολογηθώ σε όλους τους Ελλαδίτες αλλά και Έλληνες της Κύπρου που με διαβάζουν και να τους παρακαλέσω να μην παίρνουν στα σοβαρά τη δήλωση του κάθε βλάχου-αγρότη. Η Κύπρος διαθέτει αγροτικό και κτηνοτροφικό πληθυσμό ως επί το πλείστον. Ως εκ τούτου, οι δηλώσεις τους θα πρέπει να έχουν ανάλογη-πενιχρή βαρύτητα, πόσω μάλλον όταν πιάνουν τον Έλληνα στο στόμα τους.

Δεν πρόκειται να πέσω στην παγίδα να αναλύσω αν οι Έλληνες της Κύπρου είναι όντως Έλληνες. Θεωρώ πως το βάρος της απόδειξης βαραίνει αυτούς που πιστεύουν ότι δεν είμαστε Έλληνες.

Όσο για τους Τούρκους που φοιτούν στην αγγλική σχολή, έχω να πω ότι ο ρατσισμός είναι το λιγότερο που αντιμετωπίζουν, διότι ας μη ξεχνάμε ότι είμαστε υπό την κατοχή τους από το 1974 και ουδεμία κίνηση καλής θέλησης διαβλέπω από την πλευρά τους για αποχώρηση των δικών τους στρατευμάτων. Ούτε καν μια ειρηνική διαδήλωση. Επομένως, ο ρατσισμός που ζουν είναι το λιγότερο. Κανονικά έπρεπε να τους σφάζαμε.

Έλεος χωρκατοκυπραίοι! Μόνο τη μάνα δεν μας πήδηξαν (ακόμα) και θα τους λυπηθούμε και από πάνω;

Ευτυχώς που υπάρχει και η Ανόρθωση και μου ανορθώνει το εθνικό γόητρο! Στο μπλογκ αναρτάται από σήμερα η Ελληνική σημαία, διότι οι καιροί είναι δίσεκτοι και πρέπει να θυμάμαι! Το βρίσκεις υπερβολικό; ΟΚ! Αναρτώ και τη σημαία της ΕΕ, που είναι η νέα μας οικογένεια (χωνέψτε το, είμαστε Ευρωπαίοι και αυτοί είναι τα αδέλφια μας, όχι ο κάθε μουλάς!) Το να επιμένεις ότι η κυπριακή σου ταυτότητα εμπεριέχει κάτι περισσότερο ή λιγότερο από την ελληνική σου ή την ευρωπαϊκή σου, είναι απλά η μαλακία που σε δέρνει στον εγκέφαλο.

Αύριο θα αναλύσουμε το X factor, για να μην βγάλετε άφθες απ’ το κακό σας.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστός!!!!!!!!!!!!!
Cat

Gourounella είπε...

πες τα χρυσοστομε!! Και εγώ για συμπαράσταση θα αναρτήσω ελληνική σημαία στο μπλογκ μου! Αν τα καταφέρω....

GZ είπε...

Καλά πρέπει να είναι τελείως ηλίθιος αυτός ο δήμαρχος (τρομάρα του!)για να μην πω τη λέξη που αρχίζει από μαλ- και τελειώνει σε
-άκας! Έλληνες+Κύπριοι 2gether 4ever!
Περιμένω για το X-factor!

Ανώνυμος είπε...

an niothoun ratsismo ke den tous aresi. . . opios enohlite fevgi!!!

(an theloun as paroun mazi tous ke ton dimarho lemesou afou oute ekini ine ellines, oute ekinos!)

Ανώνυμος είπε...

en tous pirazi omos katholou pou jini en plironoun didaktra eno i ellinikiprii mathites plironoun ta antera tous se euro o kathenas. touto ennen ratsismos? oxa thoroume mono oti mas simferi? theloun na shipsoume je llio na men diskolefkounte katholou?


alexia

Ανώνυμος είπε...

Pe ta Xristoulli mou pe ta....Akou ratsismo mishi m...na tous stinoun ston toixo kai na tous petrovoloun eprepe...theloun m kai english school oi skatomoulaes... tespa... esygxistika proi proi...

K

Ανώνυμος είπε...

kala ego pleon stamatisa na milo gia to oti eimaste ellines as it seems it is no longer politically correct to say that word, epeidi u know eimaste oloi kiprioi kai oi tourkokiprioi einai adelfia mas(!)

wtf man? what happened to us? :/

Sike είπε...

ΑΜΑΝΑΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟΥΝΤΟ ΠΟΣΤ!

Που την 5η παράγραφο τζιαι μετά ενόμιζα εθώρουν όνειρο.

I had almost despaired.

Thanks.

Κάτσε να το ξαναθκιαβάσω... Μα εν μέλι!!!

Ανώνυμος είπε...

Έμπαινε ρε φίλε!!! Σωστός σωστότατος!!! Μεν το συζητάτε όμως, καλά να πάθουμε! Πιάνουν μας τον κώλο οι τούρκοι τζαι εμείς τζοιμούμαστε.
Οι τούρκοι φοιτούν δωρεάν στην Αγγλική σχολή τζαι αντι να σκάζουν τζαι να νιώθουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ευγνωμοσύνη παραπονιούνται για "ρατσισμό"! Περιττό να σας πω ότι στην εν λόγω σχολή δεν ακούεται ο Εθνικος ύμνος(είπαμε, να μεν πληγωθούν τα "αδελφια")!

Ουδέν σχόλιον για τη νεο-κυπριακή μόδα δεν-είμαστε-Έλληνες-αλλά-κυπραίοι!!
FOR GOD'S SAKE!!!

ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΝΕΚΡΟΣ!!!
Αρνούμαι να συμβιβαστώ με τη νέα μόδα αντιρατσιστής-φιλότουρκος.

ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΓΓΕΝΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΕΡΟ ΝΗΣΙ, ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!

Anef_Oriwn είπε...

Περνούσα απ’ έξω, άκουσα καρκαshαλλίκκιν (φασαρία) που μέσα (φωνές κι αλαλαγμούς, άναρθρες και ακαταλαβίστικες κραυγές και τύμπανα πολέμου, «ΑΕΡΑ» να φωνάζουν κάποιοι και νυν υπέρ πάντων ο αγώνας, κάτι για νεκρούς τούρκους τζιαι μέλια, να μουρμουρούν ένα – δυο άλλοι) και είπα να ρίξω μια ματιά.
Sorry (όπως λαλούμεν τζιαι στην Κύπρο), αν με την παρουσία μου (σας) χαλώ την πιάτσα και το διακόπτω το αυτολιβάνισμα σας, όμως το πιο πιθανό να με εξαποστείλετε στο πυρ το εξώτερο, κάτι σαν auτo dα fe, να πούμεν...

Λέτε όμως οι υπόλοιποι να μην κουραστήκαμε να ακούμε τις ίδιες μαλακίες, να διαβάζουμε τα συνηθισμένες γελοιότητες ή να θωρούμε κάποιους να καπαρτίζουν (κορδώνουν) επειδή δήθεν ανακαλύψαν την ταshινόπιτταν;

Πάντως Xristoulli, ως «βλάχο-αγρότης» και γνήσιο τεκνό του «αγροτικού και κτηνοτροφικού πληθυσμού» [της Κύπρου], κατέχω άπταιστα την κυπριακή, γνήσιος «χωρκατοκυπραίος» [είμαι] ... Ελπίζω να μην σας δυσκολεύω (εσάς τους ευωρωπαϊστας) με τα κυπραίικα μου! Όμως ρε συ Χριστάκη, πρέπει να κατέχεις και καλά την τέχνη της ... κασαπικής, απ’ ότι βγαίνει μέσα από τα λεγόμενα σου της 5ης παραγράφου (τζιάμε που εμέλωσεν τζιαι το Sike!), όταν δηλ. είπες “… κανονικά έπρεπε να τους σφάζαμε… [τους Τούρκους]”. (Σιγά τα αίματα ...).

Blogoδεσπότα Α-Χριστάκη και λοιποί ομοτράπεζοι του, παρακαλώ όπως δεχτείτε μερικές απορίες από μένα, ένα αδαή φτωχό πλην τίμιο μηχανικό (ποδηλάτων):

1. Χριστάκη, όταν στο κείμενο σου αναφέρεσαι σε τούρκους (όπως π.χ. “… βγήκαν οι Τούρκοι που φοιτούν στην αγγλική σχολή …”), να υποθέσω ότι εννοείς τους τουρκοκύπριους;

2. Όταν λες “…βγήκε και ο δήμαρχος Λεμεσού και δήλωσε πως η ελληνικότητα των Κυπρίων είναι τυχαίο γεγονός … [και τα λοιπά]”, προφανώς εννοείς αμέσως μετά το συμβάν στην Αγγλική Σχολή, ε;

3. Όταν κατά τις αρχές του 2003 οι τουρκοκύπριοι είχαν εξεγερθεί ενάντια στο ντενκτασικό καθεστώς οι (μαζικές) διαδηλώσεις τους δεν είχαν ειρηνικό αντικατοχικό χαρακτήρα;

4. Αφού όπως λαλείς “…ευτυχώς που υπάρχει και η Ανόρθωση και μου[σου] ανορθώνει το εθνικό γόητρο ...”, γατί οι έλληνες φιλάθλοι του “Ολυμπιακού” (έστω κάποιοι απ’ αυτούς) φώναζαν στους Ανορθωσιάτες φιλάθλους, οθωμανούς;!

5. Πως μπορεί να λες ότι “… είμαστε Ευρωπαίοι και αυτοί είναι τα αδέλφια μας …”, κι από την άλλη να σε χαρακτηρίζει τόσο ρατσισμός που να θέλεις να σφάξεις κόσμο;

6. Τέσσερις εκ των σχολιογράφων του post (ο/η Marian, η Alexia, ο/η K και ο/η just me) που είναι και σούπερ ελληναράδες, πως και γράφουν σε greeklish (λέτε να είναι το ίδιο άτομο με διαφορετικά προσωπεία;) ... Ο τελευταίος μάλιστα εκφράζεται καλύτερα στα αγγλικά (αυτό το «it is no longer politically correct» με καθήλωσε!

Υ.Γ.: @ Anti-Christos,
Θυμάμαι ότι παλιά στο blog σου, έκανες face control και έσβηνες όσα σχόλια δεν γούσταρες (τούτο θα φανεί όταν θα προσπαθήσω να κάνω ανάρτηση τα σχόλια μου). Δικαίωμα σου αλλά για να δούμε τι σου έμεινε από το (αρχαιο)ελληνικό πνεύμα, βασικό χαρακτηριστικό του οποίου ήταν ο σεβασμός ή/και η ανοχή στην άλλη , τη διαφορετική άποψη, ή από τον ευρωπαίο Βολτέρο που είπε το γνωστό “διαφωνώ με ότι λες, αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμα σου να το λες”! (Τελικά όντως έχεις moderation με αποτέλεσμα τα σχόλια μας να θέλουν έγκριση!!!).

Anef_Oriwn
Κυριακή 7/12/2008 – 7:24 μ.μ.

Anti-Christos είπε...

Θα σου απαντήσω αγαπητέ άγνωστε σε όλα σου τα ερωτήματα ένα-ένα:

1) Όταν αναφέρομαι στους Τούρκους, εννοώ τους Τούρκους. Δεν αναγνωρίζω όρους όπως "Ελληνοκύπριος" και "Τουρκοκύπριος," οι οποίοι είναι κατάλοιπα της αποικιοκρατίας. Για μένα υπάρχει Έλληνας και Τούρκος. Αποχρώσεις δεν υπάρχουν. Εκτός και από αύριο θέλεις να λέμε Ισπανο-καταλανός, Ουαλό-βρεττανός, Φλαμανδό-βέλγος κτλ. Λογικό δεν το βρίσκεις;

2) Αυτό που δήλωσε ο Δήμαρχος της Λεμεσού δεν συνδέεται με το συμβάν στην αγγλική σχολή. Απλά ήταν και αυτός μέρος της ειδησεογραφίας της ημέρας. Εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω τι σημασία έχει. Ψάξε το στην 'Σημερινή' εκείνης της ημέρας.

3) Επειδή εξεγέρθηκαν οι Τούρκοι το 2003 (μυρίζοντας τις επιδοτήσεις της ΕΕ και όχι επειδή τους πήρε ο πόνος για την επανένωση της Κύπρου), εγώ δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους το αναγνωρίσω. Μία διαδήλωση στα 34 χρόνια δεν φέρνει την άνοιξη φίλε μου. Μα περιπαίζεις μας;

4) Όσον αφορά τους οπαδούς του Ολυμπιακού, ουδέποτε δήλωσα ότι τους θεωρώ μορφωμένους ή υποδείγματα Ελλήνων για να μετρά τη γνώμη τους. Αμόρφωτοι υπάρχουν παντού. Αλλά αν κρίναμε την ιστορία από το τι λένε οι ποδοσφαιρικές ομάδες, χέσε ψηλά και αγνάντευε!

5) Ο ρατσισμός φίλε μου, δικαιολογείται όταν υπάρχει καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του διεθνούς δικαίου για χρόνια τώρα από την Τουρκία. Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά σε μια εχθρική χώρα, το λιγότερο που της αξίζει είναι ο ρατσισμός. Υπάρχει διαφορά!

6) Η Μάριαν και η Αλεξία είναι φίλες μου από το Δημοτικό. Φαντάζομαι ότι γράφουν στα greeklish διότι μάλλον βαριούνται να αλλάξουν τη γλώσσα στον υπολογιστή τους. Και εγώ το κάνω καμιά φορά. Τι έγινε δηλαδή; Από εκεί θα κριθεί ο Έλληνας; Όσον αφορά τον/την justme δεν γνωρίζω ποιά/ος είναι.

Αγαπητέ μου, μεγάλη χάρη σου έκανα και σου υπογράμμισα τα αυτονόητα. Αλλά ήταν ευγενική η παρέμβαση σου γι' αυτό και της αφιέρωσα το 5λεπτο που τις αναλογεί. Από εκεί και πέρα, παραβλέπω τις ειρωνίες γύρω από τα Xristoylli και τα τοιάυτα διότι αν κρίνω και από το επιφανειακό των ερωτημάτων σου, δεν αξίζεις καν τον εκνευρισμό μου.

:) Φιλικότατα.

Anef_Oriwn είπε...

Anti-Christos,

Κατ’ αρχάς “…το επιφανειακό των ερωτημάτων σου …”, είχε και έχει σχέση με το γενικότερο επιφανειακό των τοποθετήσεων σου που χαρακτηρίζονται από στερεότυπες εμμονές κι όχι από ουσιαστική ανάλυση και τεκμηρίωση (εξ ου και το όλο ειρωνικό ύφος που διαπνέει σε τέτοιες περιπτώσεις τα γραφόμενα σου – δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν διαφορετικά γι’ αυτό ούτε κι εγώ εκνευρίζομαι πλέον, αλλά διασκεδάζω να τα σχολιάζω, κουνώντας το κεφάλι μου με κατανόηση. Παρεμπιπτόντως το Xristoylli το δανείστηκα από άλλο συν-σχολιογράφο). Πάντως η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεις τέτοια θέματα φαίνεται και μέσα από τις κουβέντες σου του τύπου: “… Εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω τι σημασία έχει. Ψάξε το στην 'Σημερινή' εκείνης της ημέρας...”. Γι’ αυτό και δεν αξίζει να το συνεχίσουμε ... Απλώς να σου πω ότι το «Ελληνοκύπριος» και το «Τουρκοκύπριος» δεν είναι κατάλοιπο της αποικιοκρατίας (τότε ο κόσμος μιλούσε για «Γριστιανούς» και «Τούρκους»), αλλά όροι που καθιερώθηκαν με το Σύνταγμα της Ζυρίχης!

Anef_Oriwn
Κυριακή 7/12/2008 – 9:53 μ.μ.

Anti-Christos είπε...

Και το σύνταγμα Ζυρίχης-Λονδίνου ήταν αποτέλεσμα ελεύθερης βούλησης της πλευράς μας κύριε έξυπνε; Σύνταγμα επιβολής ήταν, το οποίο αποδεχτήκαμε γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά. Σκατά-Σύνταγμα ήταν, εξ ου και δεν επιβίωσε.

Δεύτερον, δεν με ενδιαφέρει αν σούζεις την κκελλέ σου με τα επιχειρήματα μου, διότι δεν ξέρω ποιος είσαι, και σου είναι πολύ εύκολο να μιλάς εκ του ασφαλους. Είμαι σίγουρος ότι αν έπρεπε να μιλήσεις για τις θέσεις σου ανοικτά σε κάποιο κανάλι δεν θα τολμούσες να μιλήσεις για αυτά που διακηρύττετε εσείς οι ανθέλληνες.

Εφόσον δεν σε γνωρίζω και δεν ξέρω πόση βαρύτητα αξίζει να έχει η γνώμη σου, δεν με ενδιαφέρει η εκτίμηση σου για τα πιστεύω μου.

Επίσης, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι εσύ ξεφεύγεις από τις στερεότυπες απόψεις που κυριαρχούν στην Κύπρο; 50-50 πάει! Δεν είσαι μαζί μας, είσαι με τους άλλους μισούς στερεότυπους.

Και εν πάση περιπτώσει, εσύ μου απήθυνες το λόγο, όχι εγώ. Άρα, αν διαφωνείς, συμφωνείς, ή διασκεδάζεις αποτελούν δικά σου προβλήματα και μόνον.

Anef_Oriwn είπε...

Για να είμαι ειλικρινής blogοδεσπότα Anti-Christε, δεν είχα πρόθεση να συνεχίσω να σου απευθύνω το λόγο (μεγάλη τιμή σου ‘χω ήδη κάνει, αν και κοινός θνητός είμαι – όχι σαν και του λόγου σου που βγαίνει στα κανάλια και κατακεραυνώνεις τους κάθε λογής και διαλογής ανθέλληνες), όμως διερωτήθηκα πως και με τέτοια ευκολία δίνεις πιστοποιητικά ανθελληνισμού (και σίγουρα και πατριωτισμού) σε οποιοδήποτε έχει διαφορετική άποψη από την καθεστωτική τη δικιά σου. Και γιατί πρέπει να με γνωρίζεις για να κρίνεις τις απόψεις μου με επιχειρήματα; Μόνο αν είμαι επώνυμος θα έχουν βαρύτητα; Διακρίνω πλέον καθαρά να κάνεις ένα σαφή ελιτιστικό διαχωρισμό στους ανθρώπους (με βάση πόσο γνωστοί είναι – μάλλον έχεις και μανία με τα ΜουΜουΕ) που αγγίζει καθαρά τα όρια του κοινωνικού ρατσισμού. Άσε που σε διακατέχει και μια συνεχής ανασφάλεια – εσύ δεν μιλάς «εκ του ασφαλούς»; Ή γιατί έχει σημασία ποιος απηύθυνε πρώτος τον λόγο; Φοβάσαι το διάλογο; Γι’ αυτό κι έχεις μετριασμό (και έλεγχο) στα σχόλια;

Πέραν τούτου είναι οι απόψεις οι δικές σου που είναι στερεότυπες γιατί είναι οι κυρίαρχες εδώ και χρόνια ... Οτιδήποτε το νέο αντι να το αντικρούσετε με επιχειρήματα και στοιχεία απλά το αφορίζετε (έστω κι αν φαινομενικά ακούγεται να έχει μια λογική).

Το Σύνταγμα της Ζυρίχης σίγουρα ήταν δοτό και όχι προϊόν ελευθέρας βούλησης, όμως ο κυπριακός λαός έμμεσα το ενέκρινε εκλέγοντας τον Μακάριο, ως Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας (αφού αυτός το αποδέχτηκε). Όμως μην συγχύζεις τα πράματα – η κουβέντα μας ήταν πως καθιερώθηκαν οι όροι «ελληνοκύπριος» και «τουρκοκύπριος».

Anef_Oriwn
Κυριακή 7/12/2008 – 10:48 μ.μ.

Anti-Christos είπε...

Φίλε μου είναι ξεκάθαρο ότι δεν επικοινωνούμε και δεν μας βοηθά το ίντερνετ σ' αυτό.

Δεν εννόησα ότι πρέπει να είσαι γνωστός ή διάσημος από τα ΜΜΕ για να μετρά η γνώμη σου. Αλλά, όσο να' ναι, δεν μπορώ να συζητώ με τον οποιονδήποτε. Θα βοηθούσε αν ήξερα τι εσπούδασες, τα ενδιαφέροντα σου, να ξέρω τέλος πάντων την κουλτούρα που κουβαλάς για να ξέρω πόσο με απασχολεί και πόσο μετρώ τη γνώμη σου.

Δεν νομίζω να με αδικείς. Θέλω να πω, ούτε εσύ θα έπιανες πολιτική συζήτηση με έναν ταξιτζή ή έναν ΕΠΥ σωστά; Δεν υπονοώ ότι εντάσσεσαι σ' αυτή την κατηγορία, προς Θεού. Αλλά δεν μπορείς να με πείσεις για οτιδήποτε μέσω του ίντερνετ. Ούτε εγώ μπορώ να σε πείσω βέβαια, αλλά στην προκειμένη περίπτωση εσύ μου απήυθηνες τον λόγο, όπως είπα και πριν. Άμα θέλεις να διαξιφιστούμε, τηλεφώνα μου να πάμε για καφέ να συζητήσουμε.

Δεν πρόκειται για κοινωνικό ρατσισμό, αλλά για επιλεκτικότητα.

Και εγώ διαφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά όπως βλέπεις ουδέποτε ήρθα να διαβάσω το μπλογκ σου, ούτε με απασχολεί που έχεις διαφορετική άποψη. Εσύ έχεις το πρόβλημα και με ανακατώνεις νυχτιάτικα.

Όσο για το δοτό σύνταγμα και τον Μακάριο, δεν φταίω που δεν υπήρχα τότε για να αποτρέψω την ιστορία με τη ψήφο μου. Το μόνο που ξέρω είναι οτί σήμερα, είμαστε μέλος της ΕΕ, άλλαξαν άρδην τα δεδομένα και εμείς δεν τα εκμεταλλεύομαστε, ως δουλοπρεπείς στην κώλο-Τουρκία.

Τέλος πάντων, για να τελειώνουμε: Από τη στιγμή που η παιδεία μου είναι Ελληνική, αυτήν θα υποστηρίξω και γι' αυτήν θα πεθάνω. Εσείς οι νεοτεριστές που έχετε άλλη παιδεία και πιστεύετε ότι με αυτήν θα μας απαλλάξετε από την κατοχή και τον τουρκικό ζυγό έχετε όλο το ελεύθερο να το αποδείξετε.

Καληνύχτα. Από εβδομάδας κυκλοφορεί το νέο cd της Βίσση, οπότε αντιλαμβάνεσαι πως δεν υπάρχει για μένα πιο φλέγον ζήτημα, δεν μπορώ να κάθομαι να συζητώ ποιόν ορίζω Τούρκο, Έλληνα, Τουρκοκύπριο και Ελληνοκύπριο.

Anef_Oriwn είπε...

Anti-Christε,

Μια τελευταία (ελπίζω) παρέμβαση (μου), πιο πολύ διευκρινιστικής φύσεως (όχι για πολιτικά ζητήματα αλλά πιο πολύ για το blogging).

Κατ’ αρχάς ο καθένας μας μέσα στην πορεία της ζωής του και επηρεασμένος κυρίως από το περιβάλλον μέσα στο οποίο μεγάλωσε (οικογενειακό, κοινωνικοοικονομικό, πολιτικό, εκπαιδευτικό) έχει αναπτύξει και διαμορφώσει το δικό του σύστημα αξιών, ιδεών και κοσμοαντίληψης και τη δικιά του κοσμοθεωρία για τα τεκταινόμενα γύρω μας (για τα αίτια και τα αιτιατά τους).

Όμως όταν μιλάμε ή/και γράφουμε δημόσια (και τα blogκια μας παρά το προσωπικό χρώμα που τα χαρακτηρίζει, αποτελούν ένα δημόσιο χώρο έκφρασης), πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε και κρίσεις και επικρίσεις και αναιρέσεις των γραπτών μας και όχι μόνο λιβανίσματα και χουμίσια. Τούτο μάλιστα αποτελεί και βασικό γνώρισμα δημοκρατικής παιδείας.
Και παρεμπιπτόντως ελληνική παιδεία σημαίνει συζήτηση και διάλογος, (χωρίς αφορισμούς και χαρακτηρισμούς) και ανοχή και σεβασμός της διαφορετικότητας (και στη σκέψη).

Είναι απόλυτα φυσιολογικό (αλίμονο αν δεν είναι) να υπάρχει διαφορετικότητα στις σκέψεις και απόψεις, στις προσεγγίσεις και συμπεριφορές αλλά και ανθρωπολογικά. Τούτα μάλιστα είναι συνεχώς μπροστά μας και αποτελεί την ομορφιά της ζωής! Προσωπικά έχω την άποψη ότι δεν μπορούμε (και δεν πρέπει) ελιτίστικα (και «επιλεκτικά», για να χρησιμοποιώ και μια δική σου έκφραση), να κλεινόμαστε στο καβούκι του μικρόκοσμου μας και να κάνουμε (στρουθοκαμηλίζοντας) πως δεν βλέπουμε την πολυπλοκότητα της ζωής και τη διαλεκτική (την αλληλοεπίδραση) με την οποία εξελίσσονται τα γεγονότα (είτε τούτα αφορούν την πολιτική, την κοινωνία, την οικονομία αλλά και τη προσωπική μας ζωή).

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πιάσω “… πολιτική συζήτηση με έναν ταξιτζή ή έναν ΕΠΥ …”, και ούτε συ (νομίζω) θα διέπραττες θανάσιμο αμάρτημα αν εξέφραζες μια διαφορετική άποψη σε κάποιο άλλο blog, όπως στο δικό μου, λόγου χάριν να πούμεν!

Καλό βραδύ ... Και ότι ποθείς να το πάθεις!

Anef_Oriwn
Δευτέρα 8/12/2008 – 11:17 μ.μ.

Anti-Christos είπε...

Και συμφωνώ και διαφωνώ φίλε μου.

Αν έπρεπε να εξηγώ στον καθένα τις απόψεις μου, επειδή το μπλογκ είναι δημόσιο δεν θα έκανα άλλη δουλειά. Οπότε ναι, ενδείκνυται η επιλεκτικότητα.

Καλά κάνεις και συζητάς με τους ΕΠΥ και τους οποιουσδήποτε, εγώ δεν έχω τόση δύναμη.

Παρόλα αυτά, όπως βλέπεις, πολύ δημοκρατικά κι εγώ, επιτρέπω τις διαφωνίες σου στο μπλογκ μου.

Τώρα, ο καθένας σπίτι του.