Δευτέρα, Μαΐου 12, 2008

Πάνελ κι 'ερχονται!

Έχω να σχολιάσω διάφορα κοσμικά και υποκοσμικά!

Πρώτον!

Στα 5 χρόνια σπουδών νομικής, για πρώτη φορά απόλαυσα ανάγνωση έκθεσης απαιτήσεως από ενάγοντα. Πρόκειται για το δικόγραφο που καταχώρησε ο Κούγιας εναντίον της Βατίδου. Το πέτυχα σε κάποιο blog ολόκληρο. 41 σελίδες μούρλια! Μπουκιά και συχώριο. Να τρώει ο δικαστής και των ενόρκων να μη δίνει! Τίγκα στο κουτσομπολιό, τη διαφθορά και τη διαπλοκή, αισθάνομαι επιτέλους περήφανος που σπούδασα νομική!

Σας παραθέτω την αγαπημένη μου παράγραφο, ενώ όσοι δεν έχετε με τι να ασχοληθείτε, καλό θα ήταν να το ψάξετε και να το διαβάσετε ολόκληρο το δικόγραφο:

"...Επειδή την άνοιξη του 2006 η πίεσή μου προς την εναγομένη να αλλάξει τον τρόπο ζωής της έγινε περισσότερο έντονη, η αντίδικος, αντί να συμμορφωθεί, άρχισε παντελώς να αδιαφορεί σε οτιδήποτε με αφορά και μάλιστα για πρώτη φορά εγκαταστάθηκε χωρίς εμένα το Πάσχα του 2006 στη Μύκονο, παίρνοντας μαζί και τα παιδιά μας. Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει αρχίσει η ιδιαίτερη παρέα με μια νέα φίλη της, η οποία έχει ακριβώς τις ίδιες αντιλήψεις με την εναγόμενη, θέλει και αυτή να κάνει καριέρα στην τηλεόραση, αλλά το πιο σοβαρό και ιδιαίτερα επικίνδυνο για την εξέλιξη των δυο παιδιών μας γεγονός, είναι η ταύτισή της με ένα χυδαίο ομοφυλόφιλο, ονόματι Τόλη, διευθυντή πωλήσεων εταιρείας ενδυμάτων, ο οποίος στις κοινές εξόδους τους με την σύζυγό μου φέρνει μαζί και τους εφήμερους εραστές του, τους οποίους δεν διστάζουν να ανέχονται η σύζυγός μου και η φίλη της , έχοντας τα βρέφη παιδιά μου και το βρέφος γιο της τελευταίας τα οποία εξοικειώνονται με αυτές τις συμπεριφορές. Μάλιστα ο γιος μου έχει αντιγράψει εκφράσεις, τις οποίες χρησιμοποιεί στο καθημερινό του λεξιλόγιο, βλέποντας τον παιδικό ήρωα «SPIDERMAN» και λέγοντας «κουκλίτσα ο σπάιντερ μαν»."

Η ατάκα «κουκλίτσα ο Spiderman» χρήζει βραβείου! Γέλαγα έξι ώρες όταν τη διάβασα, με το τι μπορεί επιτέλους να συμπεριληφθεί μέσα σε ένα δικόγραφο.

Η υπόθεση Κούγια, που τόσο μας έχει απασχολήσει, συνοψίζεται στο λαϊκό και σοφό ρητό: «Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;» Τα πράγματα είναι απλά. Έχουμε ένα ώριμο άντρα που βγάζει λεφτά αλλά σπάνια πηδάει, αφού κοιμάται σχεδόν στο γραφείο του, και μια αμόρφωτη κουκλάρα που για να γλιτώσει το πεζοδρόμιο (εννοώ...τον εύκολο τρόπο ζωής), δέχεται να κάτσει του δικηγόρου, με αντάλλαγμα την κοινωνική καταξίωση και τον τίτλο της ‘κυρίας.’ Σε άλλου είδους ‘Ανόρθωση’ αναφέρομαι βεβαίως, βεβαίως. Κοινώς, κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι! Μέσα σε 2,5 μήνες γνωρίστηκαν, ερωτεύτηκαν, παντρεύτηκαν! Πόσο περίμεναν να κρατήσει ο τζερτζελές;

Και φυσικά, ενός κακού μύρια έπονται, αφού ο χωρισμός τους έδωσε πάτημα στο Λαζόπουλο να χτυπά 70% τηλεθέαση και στον αιμοβόρο λαό θέμα για τον καφενέ. Οι κυρίες χαίρονται να βλέπουν μιαν αντικειμενικά ωραία γκόμενα να διασύρεται, και οι άντρες έναν πλούσιο να εξευτελίζεται. Ένα νέο Φωσκολικό σήριαλ, στα επίπεδα του Γιάγκου και της Βίρνας Δράκου και τα χτυπήματα της μοίρας, έδωσε στις άδειες μας ζωές νόημα.

Και εδώ παραπέμπω όλους σε παλιότερο post μου περί γάμων, το οποίο εισηγείται και την κατάργηση του θεσμού, που στην τελική ικανοποιεί την ματαιοδοξία της νύφης (κανένα αγόρι δεν ονειρεύεται από μικρός να παντρευτεί, ούτε φαντασιώνεται κουφέτα και μπομπονιέρες), ενώ επίσης αποτελεί μέσο εύκολου πλούτου για τους κώλο-παπάδες και τους δικηγόρους που θα επιληφθούν -κατόπιν εορτής- το διαζύγιο.

Τέλος πάντων, ας περάσουμε σε πιο σοβαρά θέματα!

Η Καλομοίρα μου, έκανε την πρώτη της πρόβα! Την κοιτάω και την ξανακοιτάω με τον ίδιο ενθουσιαμό που παρατηρώ τον ανιψιό μου να λέει τις πρώτες του λεξούλες! Η Καλομοίρα κούνησε κώλο, μου έκλεισε το μάτι και μου 'πρήστει το παπάρι. Ιδού το βίντεο και τα σχόλια περιττεύουν.
Η αλήθεια είναι πως όταν αμερικανίζει μου σπάει τα νεύρα. Μόνο για ένα λεπτό όμως!

Τέλος, έχω να σχολιάσω τα νέα της Βίσση, που όντως δεν μιλιέται πλέον με τον Θεό Καρβέλα και η οποία γυρνάει από μπουζούκι σε μπουζούκι ικετεύοντας Θεοφάνους, Γαλάνη και Χατζηγιάννη για μισό σουξέ στον επερχόμενο της δίσκο. Το θέμα είναι τεράστιο και χρήζει ειδικής ανάλυσης. Τώρα βαριέμαι να το αναπτύξω, ξαναπατώ replay στο βίντεο της Καλομοίρας. Θα επανέλθω επί του θέματος με ειδική διατριβή.

Α! Και για να διασώσω την υπόληψη αυτού του blog, παραθέτω ένα ενδιαφέρον βίντεο, στο οποίο εγώ αποδίδω τον γενικό τίτλο: «Φυτέψτε δέντρα» και κλείνω το post αυτό με μια πιο… ‘έντεχνη,’ ‘οικολογική’ και ‘επιστημονική’ νότα.

2 σχόλια:

Nisyrios είπε...

Είδες πού χρειάστηκε η νομική τελικα;!

(Υπάρχει άραγε η ειδικότητα του "νομικού συντάκτη" σε περιοδικό, χμμμ...;)

Ανώνυμος είπε...

Kouklitsa o spiderman????

Apsogo???teleio??devine????

xixixixxi!!

angel