Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

Όνειρο Θερινής Νυχτός

Κουράστηκα να βλέπω όνειρα στον ύπνο μου... Ψες νεκρανάστησα και πάλι περασμένες μου αγάπες... Δεν το χωνεύω πως μπορεί κάποια να διαγράφει το παρελθόν έτσι εύκολα, ρε γαμώ το! Και μάλιστα, το έντονο παρελθόν. Άκαρδη, άκαρδη γαμιόλα ! Ναι, βρίζω! Και θα βρίζω όσο θέλω! Καλύτερα να πέθαινες παρά να ξέρω πως ζεις και δεν υπάρχω στη ζωή σου, ενώ εσύ κυριαρχείς στην δική μου. Πόση μουνοδουλεία να υποστώ ο δόλιος;
Έχω μια ιδέα ! Να ανοίξει ένας Χριστιανός ένα μαγαζί και να νοικιάζει σε dvd το όνειρο που θες να δεις το βράδυ ! Να το εγκαταστείς με τσιπ στον εγκέφαλό σου και να μην ξυπνάς το πρωί επικαλούμενος τα Θεία δις και τρις ! Αν πάλι σου διακόψουν τον ύπνο οι γείτονες, να μπορείς να πατήσεις pause, και να επανέλθεις δριμύτερος στο σημείο που έμεινες! Ενώ αν σου άρεσε τόσο πολύ, να μπορείς να το νοικιάσεις για πολλά βράδια συνεχόμενα ώστε να ξυπνάς μόνιμα με το χαμόγελο στα χείλη! Να μου το θυμηθείτε πως αυτή η πατέντα θα πραγματοποιηθεί σε λίγα χρόνια, και εγώ θα ψάχνω αδίκως το copyright μου!
Να δω εγώ μετά, αν θα τολμήσεις να στοιχειώσεις τον ύπνο μου ξανά, παλιό-μαλάκω! Σκεφτείτε! Θα βλέπουμε στον ύπνο μας ό,τι γουστάρουμε ! Τσόντες ! Τουλάχιστον να πηδάμε στον ύπνο μας, γιατί στον ξύπνιο μας... Προπάντων, τα όνειρα αυτά θα έχουνε και ένα τέλος ! Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ όσες φορές είδα ωραίο, υγρό όνειρο, πάντα χάλαγε στο καλύτερο. Όποτε ας πούμε ονειρεύομουν πως ερχόταν μια κοπέλα που γούσταρα και μου έλεγε πως με γουστάρει και εγώ ορμούσα να την φιλήσω, άνοιγε την πόρτα η μάνα μου με το τσάι δυόσμο να με ξυπνήσει να πάω μάθημα! Αυτά τα συστήματα θα κοπούν εδώ! Δεν θα ξυπνάς αν δεν δεις και το τέλος !
Σκεφτείτε το! Θα συμφέρει απ' όλες τις απόψεις! Έστω ότι δεν πρόλαβες να δεις την 'Βέρα στο δεξί'... Το παίρνεις απ' το βίντεο κλαμπ, το βλέπεις το βράδυ στον ύπνο σου και δεν χάνεις χρόνο. Το πέρασες με usb στον σκληρό δίσκο της κεφαλής σου, και εξοικονόμησες χρόνο και ύπνο! Φυσικά, θα συμβαίνει και το αντίθετο! Πεθύμησες θρίλερ; Νοικιάζεις έναν εφιάλτη και καθάρισες! Φορτώστε με microchips τον κόσμο. Είναι η μόνη μας ελπίδα...
Τώρα γυρίστε πλευρό και ξανακοιμηθείτε ! Καλή 'βδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: