Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2006

Η ΨΧ-εντέλεια του κόσμου !

Την άφησα πίσω κάποια μέρα του Δεκεμβρίου του 2004 και την ξαναπέτυχα τυχαία στις 18 Ιουλίου2006. Τι σου είναι και το παρελθόν ! Ξορκισμένα δέκα χρόνια στα καινούρια μου σεντόνια ! Να 'σαι καλά Ψυχάρα μου !

Δεν με νοιάζει που κάναμε λάθη,
της φιλίας τα λάθη έχουν γράψει βιβλία..
Λόγια μικρά ή λόγια μεγάλα,
Όταν όλα ειπωθούνε τελειώνει η ιστορία..

Το μόνο που με νοιάζει είναι που δεν έχουμε χρόνο,
Ούτε για ένα καφέ..

Λαθεμένη μου αγάπη πες μου,
Είσαι καλά; Και ας μην συναντιόμαστε...
Λαθεμένη αγάπη πες μου για τα παλιά,
τώρα πια δεν φοβόμαστε...

Τα καλύτερα μας χρόνια πέφτουν μες την φωτιά,
και μαζί τους καιγόμαστε !
Τα καλύτερα μας χρόνια δεν τα ζούμε καλά,
μοναχά τα θυμόμαστε... Μοναχά τα θυμόμαστε...

Δεν με νοιάζει που σε πήρε ο άνεμος, σαν φίλη λες πως θα' σαι πάντα κοντά μου,
Δεν με νοιάζει που μου άλλαξες όνομα και τώρα πια με φωνάζεις μόνο με το όνομα μου !
Το μόνο που με νοιάζει είναι που δεν έχουμε χρόνο,
Ούτε για ένα καφέ !
(Καρβέλας 2005)

Δεν υπάρχουν σχόλια: