Δευτέρα, Νοεμβρίου 22, 2010

Insert Coin

Αγόρασα ένα φλίπερ!

Μου το φέρανε σήμερα. Από εκείνα που είχε στα λούνα παρκ τη δεκαετία του ’80. Με την τεράστια οθόνη, που αλλάζει μηχανικά το σκορ, με τα φανταχτερά λαμπιόνια και την κιτς ταπετσαρία που σήμερα φτάνει τα όρια της pop art!



Έπαιζε ο πατέρας μου φλίπερ. Φανατικά. Με έπαιρνε στο λούνα παρκ, με «φόρτωνε» σε εκείνα τα αυτοκινητάκια που κινούνται πέρα-δώθε και γλαρώνει το μάτι σου και εκείνος φλίπαρε. Το Σάββατο, εκεί που βόλταρα στην παλιά Λευκωσία βρήκα μια παλιαποθήκη που είχε μέσα φλίπερ-αντίκες και το αγόρασα με κλειστά μάτια. Η τιμή πόνεσε, αλλά ο παπάς μου χάρηκε.

Είπαμε, από τη μέρα που πέθανε, μετουσιώνομαι επιμελώς σ’ εκείνον. Νομίζω τώρα που πέθανε έχουμε καλύτερες σχέσεις. Νιώθω καλύτερος γιος. Νιώθω ότι βλέπει τα πάντα από εκεί πάνω και σκέφτομαι δυο φορές πριν πω μαλακία. Όχι ότι τα καταφέρνω, αλλά, λέμε τώρα. Παίζω φλίπερ και του μιλώ: «Που έφυγες και μ’ άφησες εδώ μέσα, με τα τέρατα! Αλλά καλά να πάθεις! Καλά να πάθεις που τώρα θα βλέπεις τα αίσχη από ψηλά και θα εκτιμάς τον γιο σου γι αυτά που τόσα χρόνια σου έλεγε!»

Το φλίπερ κοσμεί το μικρό σαλονάκι από σήμερα. Όνειρό μου, είναι μια μέρα να κάνω σεξ επάνω του. Να χύσω την Κλεοπάτρα.



Επίσης, ενημερώνω, πως το φλίπερ κλειδώνει. Και έχω μόνο εγώ τα κλειδιά. Που θα πει ότι, όποιος άλλος θέλει να παίξει εν τη απουσία μου θα πρέπει να ρίξει κέρμα. Πενήντα σεντ. Καθόλου άσχημα.

Το τζάμπα εδώ μέσα μας τελείωσε!

16 σχόλια:

Amazona είπε...

Άντε, με γεια και καλές μπίλιες!! Τζιαι ήρεμα με το σεξ μεν έρτει ούλλον κάτω!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί όχι σεξ ΜΕΣΑ στο φλίπερ; Ξέρεις τί καμα-σούτρες γίνονται εκεί μέσα με τις μπίλιες να πετάγονται από παντού;

Anti-Christos είπε...

@Invictus: Ε, μα είσαι... Πολύ διεστραμμένος, σα δεν ντρέπεσαι! Και να μου το φάνε και αυτό οι λύμπουροι;

Joy Tears είπε...

...και είμαι σίγουρη ότι ο παπάς σου θα ήταν περήφανος αν έκανες σεξ πάνω στο φλίπερ!! Πότε να έρθω να παίξω? (φλίπερ, όχι τίποτε άλλο ρεεεε)

tinkerbell είπε...

Γουστάρω τρέλα μες το σπίτι! Και το motivation που είχες για αυτήν την αγορά είναι πάρα πολύ sweet :)
Καλή βδομάδα!

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

πλακα πλακα , φλιπερ επι σκηνης θα ηταν αν μη τι αλλο ευρημα.
οσο για το σεξ, μαλλον οχι:το εχουμε δει

Mana είπε...

Δεν υπάρχει τίποτα που να μην ξεκλειδώνει... αλλά ο καλύτερος τρόπος για να απονθαρύννεις τον κόσμο να παίζει δεν είναι να λες ότι είναι κλειδωμένο. αρκεί να υλοποιηθεί το χύσιμο πάνω στην Κλεοπάτρα. από την άλλη όμως μπορεί έτσι να ενθαρρύνεις. μούμπλε μούμπλε

Rania είπε...

Τέλειο! Θέλω και γώ να παίξω..

Να αγοράσεις την στολή του Batman και να την φοράς να παίζεις..όχι πες μου ποιά θα σου αντισταθεί!!

Finikas είπε...

By the way telio xroma... Oso gia thn Kleopatra prosexe exei polles proexoxes :P

Ανώνυμος είπε...

c'est combien an epitrepetai?
ti itan to range sto shop? thelw ki egw!

Anti-Christos είπε...

Τι εννοείς το range?

Μια χαρά λειτουργεί, αν και ώρες, ώρες νιώθω ότι παραείναι αντίκα για να το ζορίζω. Με λίγα λόγια, με το μαλακό...

Lydia A. είπε...

I hesitate to smear your beautiful Greek blog with my comment in English, but I simply have to leave a comment!

It is 4:20am on a sleepless night. This is the conversation I was having with myself before visiting your blog a few minutes ago:
"I wish I could afford a flipper, it would be the perfect addition to my quirky apartment. Eh, my friends would think it was hork. I bet Christos would think it was hork. Oh, I should read his blog to see how he's doing today."

I then visit your blog and see this post! Genius! I will now go to sleep with a smile on my face.

Anti-Christos είπε...

Lydia! I love you. Αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε. Σε αγαπώ! Στο λέω κι ελληνικά, που έχει μεγαλύτερη αξία! :)

ρίτσα είπε...

πολύ καλή κίνηση από όλες τις απόψεις, shopping therapy, δικαίωση αναμνήσεων, αναβίωση παιδικής ηλικίας. άρεσε μου πολλά το δωμάτιο που είναι μέσα αλλά μάλλον για πλούσιες βραδιές με φίλους μου κάνει. δεν είναι κρίμα να μπουν σε κίνδυνο τα βιβλία και τα σιντί, για να μην πω το φλίπερ;

Μισταρκός είπε...

Θέλω και εγώωωωωωωω!!! έχει 2 χρόνια που γυρεύκω αλλά no βρήσκει! Που βρίσκω άραγες σου?

Με γεια και καλωρίζικο. Δώστου ν'άψει.. ότι ν'άναι! ;)

Anti-Christos είπε...

@Μισταρκός: Ο τύπος που μου το πούλησε μου ειπε ότι έχει ακόμα ένα πιο... διαστημικό, σε τιμή €1500. Αν ενδιαφέρεσαι σας φέρνω σε επαφή. Με παζάρεμα ίσως πέσει λίγο η τιμή. Στείλε μου μαιλ για λεπτομέρειες.