Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007

Fur Elise

Λοιπόν, ψες βγήκα ραντεβού με τη Ελίζα, τη Νορβηγίδα!

Ποια είναι η Ελίζα, τι γυρεύει στη Κύπρο, πώς την γνώρισα και γιατί βγήκαμε; Πολλά τα ερωτήματα που καλούμαι να απαντήσω.

Η Ελίζα είναι 23χρονη φοιτήτρια, λατρεύει τη Κύπρο (!!!!) και πάντα ήθελε να ζήσει μόνιμα εδώ. Μην με ρωτάτε γιατί. Μόλις άκουσε ότι κάποια ιδιωτικά κολλέγια θα γίνονταν πανεπιστήμια έκανε αίτηση σε κάποιο απ’ αυτά που εγώ προσωπικά δεν το είχα ξανακούσει και ήρθε. Τον περασμένο Μάιο με εντόπισε μέσω internet και μου έστειλε ένα e-mail για να με ρωτήσει πως είναι η ζωή στη Κύπρο και αν αξίζει τον κόπο να κατέβει. Βρήκε άνθρωπο να ρωτήσει! Δεν πτοήθηκε πάντως, αφίχθη. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει.

Πρόσφατα ανταλλάξαμε τηλέφωνα, μηνύματα και της έκλεισα ραντεβού στο Plato’s όπου συχνάζουν πολλοί ξένοι και έτσι δεν θα είχα να αντιμετωπίσω δυσάρεστες εκπλήξεις αν μου παρουσιαζόταν με το τσόκαρο και το νυχτικό ντυμένη για μπύρα. Πού να την εμφανίσεις στο Πραλίνα έτσι; Ενώ στο Plato’s ήμασταν ασφαλισμένοι.
Άσχετο, αλλά για να δείτε πού ζούμε, στο εν λόγω μπαρ θεάθηκε και η πρόεδρος του μπλόγκ με παρέα. Τι χωριό είμαστε Θεέ μου, ούτε κανονισμένο να το είχαμε!

Λοιπόν! Τι λέει η Λίζα από εμφάνιση; Λίγα. Μάλλον με ναυάγιο των Βίκινγκς μου φάνταζε στις φωτογραφίες στο ίντερνετ, που έδειχναν να πάσχει και από πτώση βλεφάρου! Κάτι σαν Θέμης Γεωργαντάς στο πιο νορβηγικό. Εν πάση περιπτώσει, για λόγους φιλοξενίας και μόνο, είπα να πάω στο ραντεβού. Ήθελα τουλάχιστον να την συγχαρώ για το θάρρος της να εγκαταλείψει την πλούσια πατρίδα της, που είναι κράτος ευημερίας για να έρθει να ζήσει στο δικό μας.

Αφικνούμαι στο μπαρ, που λέτε και περιμένω. Με στήνει κλασσικά ένα δεκάλεπτο, στο οποίο εγώ κάθομαι και παρατηρώ αλλοδαπούς και διπλοκάμπινα να περιφέρονται στα στενοσόκακα. Καταφθάνει το ταξί της! Δίπλα από τον μουστακαλή οδηγό διέκρινα δυο βυζάρες υποστηριζόμενες από ένα σώμα, να μου χαμογελούν. Βγήκαν από το ταξί οι βυζάρες, βγήκε ακολούθως και η Ελίζα, τυλιγμένη σε κόκκινο σατέν ύφασμα. (Σέξυ λεπτομέρεια: Φορούσε ένα περιδέραιο με μια φράουλα από στρας η οποία βυθιζόταν επιμελώς μέσα στο ντεκολτέ της!) Ήταν μες την τρελή χαρά που θα με γνώριζε. Ήταν καλύτερη από κοντά από ότι στις φωτογραφίες, αν και το κορμί της είναι λίγο… ‘ζουμερό,’ για να μην πω… λυμένο. Ευτυχώς μου προέκυψε φοβερά εξωστρεφής και έσπασε αμέσως την όποια αμηχανία.

Περάσαμε πολύ ωραία! Όσο κατέβαζα κιόλας την Guinness γινόταν ομορφότερη. Ανταποκρινόταν στα κομπλιμέντα όπως ήθελα, ανταπέδιδε στο μέτρο που άρμοζε, επέμενε να κεράσει (φυσικά δεν της επετράπη) πράγμα σπάνιο για ξένη, γενικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου και με το παραπάνω. Μόνο και μόνο λόγω στήθους μπορεί άνετα να αθωωθεί για το κρεοπωλείο ‘Η Αφθονία’ που κουβαλά πάνω της.

Σήμερα θα φάμε μαζί μεσημεριανό, ενώ το Σάββατο θα πάμε και Ζοο! Χαχαχα, πυρπολείστε την πολιτική δικονομία και το συνταγματικό δίκαιο! Δεν είναι γραφτό να δώσω αυτές τις εξετάσεις! By the way, ΤΟ ΑΣΧΕΤΟ! Να εμφανιστώ με Νορβηγίδα στο Ζοο, ούτε που θα το φανταζόμουν!

Η γωνιά της Τένιας Μακρή: Δεν είμαι ερωτευμένος φυσικά, και αναντίρρητα μου αξίζει δημόσιος εξευτελισμός εφόσον ορκίστηκα να ασχολούμαι μόνο με γυναικάρες to die for τις οποίες νοιάζομαι και αγαπώ, αλλά δυστυχώς it takes two to tango. Τις είδα και αυτές πόσο εκτίμησαν τα ακραιφνή και ειλικρινά μου αισθήματα. Θα γίνω μια πόρνη λοιπόν, η οποία θα αναλωθεί σε μια σχέση συμβατική και σαρκικό-συμφεροντολογική! Νιώθω τύψεις, αλλά είμαι μάνα και το πονώ το σπλάχνο μου! Βέβαια, για να λέμε και του πουλιού το δίκαιο, όσες φορές επιχείρησα να το θρέψω άνευ συναισθήματος το έπιασε επιτόπια μελαγχολία, μαρασμός και τατοιαύτα, οπότε δεν ξέρω και εγώ πόσο θα την παλέψω.

Φυσικά, τώρα παπαρολογώ ασύστολα μιας και η κοπέλα δεν ξέρουμε τι προθέσεις έχει. Δεν το έχω και πολύ να μας την ταΐσει και η Νορβηγίδα με το κουταλάκι αύριο μεθαύριο και να βλαστημήσουμε την ώρα που ήπιαμε μπύρα παρέα και χαλάσαμε τους υπέροχους κοιλιακούς μας. Τέλος πάντων.

Στο τέλος, την οδήγησα στην εστία της με το αυτοκίνητο (αν δείτε τι δωμάτια-τρώγλες διαθέτουν οι κυπριακές εστίες θα νιώσετε αυτοκράτορες όσοι μείνατε σε αγγλικές) και ανανεώσαμε το ραντεβού μας. Φεύγοντας, επιτάχυνα με 75χλμ/ώρα στο δρόμο μπροστά από το ΡΙΚ. Ανυπομονούσα να σας τα γράψω, τρομάρα να σας έρθει! Με άρπαξε η τροχαία, μου έκατσε πρόστιμο 25 λίρες και 2 βαθμούς ποινής! Έκτακτα, έκτακτα! Είναι να μην χαρώ μάνα μου, εγώ!

Δεν θα εκπλαγώ αν από τη γκαντεμιά που με δέρνει, με το που έφυγα, η Ελίζα έβγαλε τα βυζιά και την περούκα και έπεσε να κοιμηθεί ως άλλος Λαρς Φρίντρικσον!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

HAHAHAHA! gelw moni mou mes to spiti! eixa mian agwnia simera na dw ti egrapses gia epses!!! ta comments mou gia tin norvigida 8a sou ta pw tilefwnikws :P alla etsi simptwsi..na se dw sto Ptato's!!

xxx