Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007

Υπέυθυνη Δήλωση

Εγώ, ο κάτωθι υπογεγραμμένος δηλώνω πως:
Είμαι φοβερά ευτυχισμένος και δεν είμαι σίγουρος πόσο καλά κάνω που το μοιράζομαι μαζί σας! Όλο και κάποιος κατσικοπόδαρος θα βρεθεί να με ματιάσει, Ντορέττα, τα ματζούνια σου! Αισθάνομαι υπερτυχερός κρατικού λαχείου που στα 26 μου χρόνια μπορώ και ζω το 'πάρτυ της ζωής μου' μέρα παρά μέρα, χωρίς να έχω άγχος για το ωράριο της επομένης, περιστοιχισμένος από χίλιες δυο όμορφες κοπελίτσες, ομοεθνείς και αλλοδαπούς φίλους, σε περιβάλλον που δεν με ξενίζει και δεν με ρίχνει.
Όταν στην Κύπρο το μοναδικό highlight της εβδομάδας μου είναι το "Παρά πέντε" της Δευτέρας και καμιά Παρασκεύη που θα πάω στο Zoo Lounge να χαριεντιστώ με τις λαϊκές καλλονές του τόπου, εδώ...'όνειρο ζω και μη με ξυπνάτε τώρα.' Ξέρω, ξέρω, είμαι ανεπρόκοπος. Άλλοι στην ηλικία μου έχουν παιδιά, οι περισσότεροι συμμαθητές μου έχουν καριέρα, αγοράσαν φλατ και αρραβωνιαστήκανε. Υπόσχομαι πως του χρόνου θα γίνω και εγώ ένα με τη μιζέρια και θα αφοσιωθώ στην καριέρα μου (τώρα ποιά καριέρα, δεν ξέρω!). Θα γίνω 'επιχειρηματίας.' (Στην Κύπρο δεν υπάρχουν υπάλληλοι, είλωτες και δουλοπάροικοι. Μόνο επιχειρηματίες!!)
Ζαλισμένος απ' το χορό, μες τα σύννεφα, πετώωωω...Φωτοστέφανο φορώ... Και σαν τον ήλιο....
Οh well, σας αγαπώ όλους! Και μου λείπετε, έπρεπε να ήσασταν εδώ!
ΥΓ: Σας έταξα βιντεάκι, αλλά το Youtube δεν συνεργάζεται. Επιφυλάσσομαι...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nai Xristo mou 3ereis poli kala me posi anipomonisia perimenoun oi fan sou to video clip, kai eidika egw! :)

filia!
xxx

Ανώνυμος είπε...

Xristoulli mou,

Xairomai poly pou eisai happy. Na einai telospanton ki enas anthropos eytyxismenos tin simeron imeran...Kai ontos eprepe na imastan ekei...
Anw makari na eisai panta etsi :-)
xxxxx
Kiki