Κυριακή, Ιουνίου 28, 2020

Eurovision Movie: The Fire Saga

Εγώ κακή κουβέντα για ταινία που με συγκινεί στο τέλος δεν μπορώ να γράψω. Και η νέα ταινία του Νέτφλιξ για τη Γιουροβίζιον μπορεί να είναι αντικειμενικά κακή και να πάσχει σε χίλια δυο σημεία, αλλά στο τέλος δάκρυσα και αυτό έχει σημασία. Δεν μπορώ να κρίνω μία ταινία με τρόπο αμιγώς αποστειρωτικό αν αυτή σε κερδίζει με το συναίσθημα.

Ναι, η ταινία έχει λάθη, σε πολλά σημεία βαριέσαι και αρπάζεις το κινητό να δεις τα notifications σου, το σενάριο έχει ένα εκατομμύριο κλισέ, κι όμως! Σε κάθε πτυχή του ονείρου του πρωταγωνιστή έβλεπα τον εαυτό μου, σε κάθε μορφασμό αγωνίας των Ισλανδών τηλεθεατών έβλεπα εμένα, στη σχέση πατέρα-γιου έβλεπα ξανά εμένα, στη σχέση του ζεύγους έβλεπα εμένα και τη γυναίκα μου όταν τη σκηνοθετώ στα ταξίδια μας, στο δε βρέφος που είχε κρεμασμένο επάνω του στο τέλος, ξανά εμένα και τον γιο μου.

Πιο δική μου ταινία δεν μπορούσε να ήταν.

Τα δε μουσικά νούμερα τα βρήκα φανταστικά, τόσο το πρώτο με τους παλιούς νικητές που εμφανίζονται ως γκεστς, όσο και την «επική μπαλάντα» (Θέ μου, τι σιχαμένος όρος!), που μας οδηγεί στο φινάλε.

Εξαιρετικό mashup. Αν έλειπε και το Waterloo που το απεχθάνομαι κι ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί θεωρείται το καλύτερο γιουροβίζιον τραγούδι έβερ, θα ήταν ακόμα καλύτερα. 

Αν δεν παρακολουθείς Γιουροβίζιον δεν πρέπει να τη δεις αυτή την ταινία, κι αν είσαι αυστηρός με τον τηλεοπτικό σου χρόνο, επίσης να μην τη δεις. Αν είσαι σαν εμένα, να τη δεις.

Η ταινία γυρίστηκε για να εισάγει κυρίως το αμερικανικό κοινό στο κόνσεπτ της Γιουροβίζιον. Οι Σουηδοί παραγωγοί έχουν ήδη πιάσει δουλειά στην Αμερική και ο πρώτος Διαγωνισμός Eurovision America βρίσκεται προ των πυλών, καλώς εχόντων των πραγμάτων μέσα στο 2021. Τι πιο ευφάνταστος τρόπος να μυήσεις τους Αμερικάνους στο κόλπο; Το Νετφλιξ έχει επίσης εξασφαλίσει όλα τα δικαιώματα μετάδοσης των τελευταίων δέκα διαγωνισμών και νομίζω παρέχονται ήδη στην πλατφόρμα μόνο για τους Αμερικάνους συνδρομητές. Εμείς εδώ δεν μπορούμε να τις δούμε.

Νόμιζα ότι είχα ξεπεράσει τη Γιουροβίζιον φέτος, μετά κι από τις άθλιες συμμετοχές όλων των χωρών πλην της Ιταλίας και Ισλανδίας, αλλά απόψε συνειδητοποίησα πόσο πολύ πεθύμησα το αγαπημένο μου σόου. Μπορεί να φταίει βέβαια και το γεγονός ότι κρατούσα μικρό καλάθι μιας και είχα προετοιμαστεί για τα χειρότερα από όσα διάβαζα από χθες διαδικτυακώς.


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά μισώ τον Will Ferrel είναι ο πιο εκνευριστικός ηθοποιός έβερ, οπότε η ταινία δεν με ενθουσίασε. Προτιμούσα κάτι πιο αληθινό π.χ την ιστορία κάποιου νικητή.
Το mashup όντως το μόνο που άξιζε!

Αχάπαρη

Dreamer είπε...

δεν ειχα ιδεα ότι η αμερικανικη βερσιον θα ειναι τοσο συντομα. προβλεπω ενα σαγλικκι ομως

Ανώνυμος είπε...

Σε φάση που δεν θες να δεις κάτι βαρύ, καλή είναι. Έχει αρκετά κενά, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα τι κόλλημα είχε ο Ρώσος και η Ελληνίδα με τους Ισλανδούς; Δεν πείστηκα ότι θα έπρεπε να έχουν πάρε-δώσε. Ίσως, ο Ρώσος να προσέβλεπε καλλιτεχνικά και ίσως για προσωπική κάλυψη, αλλά πάλι δεν μου πολύ κόλλαγε η φάση.

Επίσης, η τραγουδιστική φωνή που δώσανε στον Ρώσο δεν του ταιριάζει. Tο 'ξερα ότι δεν ήταν δική του ηθοποιού πριν καν να κοιτάξω την διανομή. Δεν γινόταν αυτή η φωνή να έβγαινε από τον συγκεκριμένο άνθρωπο.

Ωραίο το mashup, το δέσανε ωραία με τους πραγματικούς νικητές της Eurovision. Θα ήταν ωραία αν βάζανε και την Έλενα, αλλά μάλλον δεν θα θέλανε να πάνε τόσο πίσω.

Anti-Christos είπε...

Είναι μια "κουφή" ταινία από όλες τις απόψεις. Αν δεν ήθελαν την Παπαρίζου, ας έβαζαν τη Φουρέιρα. Εκείνη η Μολδαβή που δεν προκρίθηκε καν τη δουλειά έιχε, ή εκείνο το παιδάκι από τη Γαλλία ντυμένο καθηγήτρια πιάνου; Μπορούσαν να διαλέξουν πολύ πιο καίριους συμμετέχοντες.

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω ότι αυτοί που έκλεψαν την παράσταση δεν ήταν οι πρωταγωνιστές αλλά κυρίως οι δευτερεύοντες ρόλοι, που σατιρίζουν πολύ εύστοχα τα κλισέ που βλέπουμε σχεδόν κάθε χρόνο: Η Demi Lovato ως Katiana (κλασική συμμετοχή-φαβορί της Eurovision που "τα έχει όλα"-φωνή, εμφάνιση, κλισεδιάρικο τραγούδι και ανεμιστήρα επί σκηνής), ο ψωνισμένος, over-the-top Ρώσος σταρ (που ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι αυτός κρυφό καμάρι ότι είναι gay) και η Ελληνίδα ντίβα με φτηνιάρικο χαζοποπ τραγούδι και εμφάνιση που θα μπορούσε κάλλιστα να έχει επιμεληθεί η "dream team" Κοντόπουλου-Ευαγγελινού. Επίσης ευχάριστη έκπληξη ήταν το mashup με τους παλιούς συμμετέχοντες και ειδικά το throwback στο 1998 με το Believe της Cher και το Ray of Light της Madonna-δυο τραγούδια που με γεμίζουν νοσταλγία και με ταξιδεύουν πίσω στα παιδικά μου χρόνια.