Δευτέρα, Οκτωβρίου 17, 2011

Το Πραγματικό Πρόσωπο του Batman!

Εχθές αφίχθη εις γη ενάλια Κύπρο η στολή του Batman από το Λος Άντζελες.

Έκτοτε δεν κάνω τίποτε άλλο από το να τη φοράω και να καμαρώνομαι μπροστά στον καθρέφτη φαντασιώνοντας πως είμαι ο Μπάτμαν. Με βλέπω σαν υπερήρωα, ανεμίζω τον μανδύα μου με παλικαρίσια χάρη και ξεχνώ τα προβλήματά μου. Νιώθω τεράστια αυτοπεποίθηση, νιώθω ακαταμάχητος, ατρόμητος, νιώθω ότι δεν έχω τίποτε κοινό με τον καθημερινό, θνητό και απεχθή εαυτό μου.


Από τον καιρό του καρδιακού επεισοδίου και έπειτα, έχω τεράστια ψυχολογική ανάγκη να νιώθω ότι είμαι άτρωτος. Και επειδή μόνο εγώ ξέρω πόσο έντονα είναι τα σημάδια της φθοράς στο κορμί μου, στις αντοχές μου και στη ψυχολογική μου κατάσταση μετά την εγχείρηση, αυτή η στολή είναι ό, τι πρέπει για να παραμυθιαστώ λίγο και να ανανεωθώ. Ένα πραγματικό φάρμακο.

Χθες που τη φόρεσα έγινα άλλος άνθρωπος. Σήμερα ήρθε και η Μπρέντα στο σπίτι και με τη βοήθεια της Ράνιας (της blogger), που έπαιζε τον ρόλο της camera woman γυρίσαμε σκηνές για ένα επόμενο βίντεο κλιπ για το τραγούδι «Holding Out for A Hero» της Bonnie Tyler. Μεγάλη χαρά πήρα! Δες αποκλειστικές φωτογραφίες από την επεξεργασία του βίντεο, πιο κάτω.



Υπάρχουν όμως και πολλά πρακτικά προβλήματα. Κατ’ αρχάς, η στολή ζυγίζει 10 κιλά και όπως καταλαβαίνεις, όταν την φορώ γίνομαι μούσκεμα εντός ενός λεπτού, ενώ με δυσκολία αναπνέω. Με λίγα λόγια, εκτός από πόζες δεν μπορώ να κάνω ιδιαίτερα πράγματα, ούτε καν σεξ που ήταν ένας από τους ευσεβείς μου πόθους. Επίσης, η στολή είναι εφαρμοστή και για να χωρέσω μέσα χρειάζομαι 20 λεπτά με το ρολόι. Μπουρδουκλώνομαι, σκαλώνουν οι αγκώνες στα μανίκια, τα γόνατα στο παντελόνι, άσε! Για να βγω πάντως είναι πιο εύκολο. Το χρονομέτρησα.

Επίσης, η στολή ήταν αρκετά ακριβή και πρέπει να βρω έναν έξυπνο τρόπο να αποσβήσω το ποσό που ξόδεψα. Επειδή το να γίνω ζιγκολό σε ηλικιωμένες κυρίες που έχουν βίτσιο να τις πηδήξει ο Μπατμαν το αποκλείσαμε, σκέφτηκα να πηγαίνω σε παιδικά πάρτι και να διασκεδάζω τα παιδάκια. Νισάφι με τους κλόουν και το face painting. Καλέστε ένα Μπατμαν στα γενέθλια του παιδιού σας και κάντε τη διαφορά! Αν θέλετε, φέρνω και τη Μπρέντα να κάνει τη Catwoman και να έχει περισσότερο ενδιαφέρον.

Η στολή είναι πανέμορφη και άκρως ρεαλιστική. Να σκεφτείς, λίγο έλειψε να βγω στην ταράτσα και να δοκιμάσω να πετάξω! Με αυτή τη στολή, πιάνεις και τον Τζόκερ. Αυτόν του ΟΠΑΠ ελπίζω.


Είμαι πανευτυχής!

Θέλω να ευχαριστήσω τέσσερα άτομα για την επιτυχία αυτής της στολής. Την Αλεξία που κανόνισε την τραπεζική συναλλαγή με Λονδίνο για να γίνει η παραγγελία της. Τον Μαρίνο και τη Δέσποινα που μου πήραν μέτρα για την παραγγελία και την όλη ταλαιπωρία που τράβηξαν για να μου τη φέρουν στη Κύπρο μέσω Λονδίνου (η εταιρεία δεν αποστέλλει τα προϊόντα της εδώ, surprise, surprise!). Και τέλος, τη Μπρέντα, την καλύτερη κοπέλα στον γαλαξία, που με βλέπει να ντύνομαι Μπατμαν και το βρίσκει το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο.

Για Δευτέρα, ήταν πολύ καλή μέρα!

16 σχόλια:

Robin είπε...

Άσε την εφαρμογή και το βάρος και πες μας πώς είναι να κλάνεις φορώντας τη στολή...

Bonnie and Clyde είπε...

kaloforeti! to Savato me tin stoli sto Costa! respect!

Bonnie

Gay Mouflon είπε...

Τέλεια! Με γεια! Μάσκα δεν έχει;

tinkerbell είπε...

So cool!! Καλοφόρετη!

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Μα και ΦΥΣΙΚΑ και ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ να κυκλοφορεις ως Μπᾶτμαν μες στοσ πιτι ως επισης και στη γειτονια. Σχεδον ολοι οι γειτονες μου αλλωστε αυτη τη στολη βαζουν στις γιορτες. Αλιμονο.
(μεγειά! χαχα)

Μάνα είπε...

έλα και κάνω φοβερό facepainting τον Batman. την επόμενη φορά θα με φωνάξεις για βάψιμο. Η Brenda παρακαλώ να γίνει η Batgirl.

Ina είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!:-D

drSpock είπε...

Batmobil δεν έχει?
Γιατί εγώ ευχαρίστως θα σε έκλεινα να με πετάξεις με το batmobil και τη στολή μέχρι την εκκλησία!

aDDi είπε...

μου φτιάχνεις το κέφι ρε παιδί μου,τέλος!!
μεγειά!!

Rania είπε...

εγώ αγωνιώ να δώ το τελικό video!!

τώρα που θα χειμωνιάσει να την φορείς όπου πάεις..για να κάμει απόσβεση!

Neraida είπε...

Με γειά! καλοφόρετη!!

Το να ζεις το όνειρό σου είναι χάρισμα! :-)

Ανώνυμος είπε...

o batman einai o agapimenos mou iper iroas !!! andy

Anti-Christos είπε...

@Gay Mouflon: Έχει αλλά είναι μεγάλη η μύτη μου και δεν χωράει. Προσπάθησα να την χώσω μέσα, αλλά μετά μετατοπίζονται τα μάτια και είμαι σαν καραγκιόζης. Δεν πειράζει, θα το επιλύσουμε στην πορεία το θέμα της μάσκας!

Ανώνυμος είπε...

Γαμάει στρέματα κώλου όπως λέει και ο Mikeus. Respect.

Ανώνυμος είπε...

Καλοφόρετη και από εμένα.Να ξέρεις πως είσαι πολύ τυχερός που έχεις γύρω σου άτομα και φίλους που σε αγαπάνε.Κυρίως όμως μια τόσο ωραία σχέση που σε στηρίζει και είναι δίπλα σου σε ό,τι και να κάνεις γιατί πολλές φορές μέσα στη σχέση ο άλλος έστω και άθελα του σε κάνει να νιώθεις σαν τη Κατερίνα Χέλμη στα "κόκκινα φανάρια".Περιμένουμε σύντομα καινούρια ανάρτηση σου με νέες περιπέτειες.Προσωπικά μου ανεβάζεις το κέφι όταν έχω χάλια ψυχολογία:)

Ανώνυμος είπε...

itan hara mou!


alex


p.s. tha ise o neos mou iroas ;)