Κυριακή, Δεκεμβρίου 27, 2020

Βανδίσση 2


Μεγάλη η χάρη σου Βισσάρα μου που άντεξα και ξενύχτησα μέχρι τις 2:00 το πρωί για να κάτσω να δω «τη σύμπραξη της χρονιάς». Ένας Θεός ξέρει πώς άντεξα τη φάτσα και τη φωνή του Κοκλώνη μέχρι να βγεις. Αντιλαμβάνομαι όμως ότι όλοι οι καλλιτέχνες τον συμπαθείτε και ότι όλα για εκείνον γίνονται, όλα γύρω του γυρίζουν, κι έτσι άδικα των αδίκων του στέλνω αρνητισμό μπας και γλιτώσουμε από την παρουσία του. Δεν προβλέπω να ξεμπλέκουμε εύκολα από δαύτον.

Λοιπόν,

Ας περάσουμε σε γρήγορο σχολιασμό του τι είδαμε χθες:

Εμένα μου φάνηκε άβολο όλο αυτό. Ήταν εμφανές, κατά τη γνώμη μου, ότι έγινε για να γίνει, και ότι ήταν αμήχανο. Μόνο ως τρολάρισμα στα πλαίσια του «2020» μπορώ να το δεχτώ. Η Βίσση όταν τραγουδά με τη Γαρμπή καταλαβαίνεις ότι το χαίρεται. Ακόμα και με τη Θεοδωρίδου όταν τραγούδησε προ μηνών στη Θεσσαλονίκη, έβλεπες μια αποδοχή και μια άλφα χημεία. Χθες βράδυ, το θέαμα ήταν ολίγον τι καταναγκαστικό. Εξέπεμπαν και οι δύο τους μία διάθεση «εδώ που φτάσαμε θα το κάνουμε κι αυτό». Επειδή το σηκώνει η εποχή, η εκπομπή, επειδή δεν μπορούσαν να το αποφύγουν εύκολα. Δεν με έπεισαν ότι το έλεγε η ψυχούλα τους. Τα δε φιλιά στο στόμα και οι αγκαλιές και τα «σ’ αγαπώ-μ’ αγαπάς» και οι εκεχειρίες, τόσο ψεύτικα που ήταν σχεδόν διασκεδαστικά.

Τα φαν κλαμπ αμφότερα, βέβαια, καταχάρηκαν το θέαμα και σήμερα συζητούν για αδελφοποίηση, συνθήκες ειρήνης και ανακωχή. Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.

Για να λέμε και την αλήθεια, το χθεσινό ήταν όντως ιστορικό. Έπρεπε να το ζήσουμε κάποτε για να επιβεβαιώσουμε τα όσα λέμε τόσα χρόνια. Η Βανδή ήταν καλύτερη μουσικά από ό, τι περίμενα. Τα είπε αξιοπρεπώς και προς τιμήν της έδειξε έναν άλφα σεβασμό. Ήταν «κουμπωμένη» ως έπρεπε να ήταν απέναντι στον θρύλο. Προς τιμήν της, επίσης, τα αστειάκια τύπου «εγώ κάνω τέλεια τη Βίσση». Ορθός ο σαρκασμός της, αλλά ένιωθα ότι κι αυτός της επιβλήθηκε απ’ τις συνθήκες.

Στα τηλεοπτικά πλάνα όπου η επιτροπή χόρευε υπό τους ρυθμούς της Άννας, η Βανδή όφειλε να κάνει πως διασκεδάζει επίσης. Η γλώσσα του σώματος της άλλα μαρτυρούσε κι αυτό ήταν η μεγαλύτερη της τιμωρία. Για να μην σχολιάσω αυτό που της είπε η Άννα στο τέλος «ήσουν πολύ ευγενική και συνεργάσιμη!» Ήτοι «έκανες ό, τι είπαμε, δεν παρέκκλινες στιγμή από το σενάριο, μπράβο σου κορίτσι μου θα πας μπροστά!» Το καταπόλαυσα.

Η επιλογή των τραγουδιών τους ήταν σωστή. Μου άρεσε που άρχισαν με το «ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη». Μου άρεσε και το πώς έδεσαν μεταξύ τους τα τσιφτετέλια τους. Ήθελα λίγο πιο επική την αναμέτρηση. Ήθελα να πουν και το «θα πάμε κόντρα κι όπου βγει». Ήθελα και στο σόλο της τρομπέτας στην αντίστροφη μέτρηση όπου στέκονταν πλάτη-πλάτη να το έπαιζαν σκηνή φαρ ουέστ και να έβγαζαν περίστροφα. Τα ήθελα λίγο πιο επικά τα πράματα και λιγότερο «δήθεν αυθόρμητα».

Η Βίσση κατά τα άλλα ήταν ένα χάρμα. Κουτουλούσα από τη νύστα, μα όταν βγήκε ήταν σαν να έγινα 20 χρονών, άνοιξε το μάτι μου σαν γαρίδα και έζησα άλλη μία εξωσωματική εμπειρία. Κάθε που πάω να πω ότι τη χόρτασα εμφανίζεται από το πουθενά για να μου αποδείξει ότι δεν έχει φάει ακόμα τα ψωμιά της. Στις 2:00 το πρωί έλαβα μήνυμα και από τη μάνα μου, η οποία συνήθως κοιμάται από τις 9:00. Εντυπωσιάστηκα που έμεινε ξύπνια για χάρη της, αν και γρήγορα κατάλαβα ποιο ήταν το θέμα της. Από όλο αυτό, το μόνο που είχε να σχολιάσει ήταν ότι «πάει, γέρασε κι αυτή». Επειδή μυρίστηκε τη δυσφορία μου έστειλε και δεύτερο μήνυμα μπας και το σώσει, γράφοντας «η φωνή καμπάνα όμως!»

Εν τω μεταξύ, από 17 χρονών εγώ ακούω ότι η Βίσση γέρασε! Δεν πέρασε χρονιά που να μην βρεθούν καλοθελητές να με ενημερώσουν για την εξέλιξη γήρατος της Βίσση. Εδώ γέρασα εγώ, μάνα μου, και αυτή ακόμα αντέχει να σαρώνει. Τι συζητούμε; Θυμάμαι όταν ήμουν 21 χρονών και βλέπαμε με τον πατέρα μου τη συναυλία της από το Βουκουρέστι που μου είχε πει «καλή η Βίσση αλλά δεν έχει τις αντοχές που είχε κάποτε!» Εν τω μεταξύ μια χαρά στα ντουζένια της ήταν στο Βουκουρέστι. Πραγματικά απορώ γιατί ο κόσμος κόπτεται για την ηλικία της, για το αν φαίνεται νέα, για το αν αντέχει, για το αν της πάει το φόρεμα, για το αν της πάει το μαλλί, και άλλες τέτοιες μαλακίες. Γιατί ελάχιστοι εστιάζουν στο τι νιώθουμε όταν την ακούμε, δεν μπορώ να καταλάβω!

Τέλος πάντων. Ναι. Χάρμα η Βίσση. Την ώρα που είπε του Καρβέλα «το ευχαριστώ σου το λέω μέσα από τα μάτια μου» έτρεχαν αβίαστα τα δάκρυα πάνω στα μάγουλα μου χωρίς να κάμω την παραμικρή κίνηση. Απίστευτα πράγματα. Ε, να, έγιναν όλα αυτά κι έτσι ξεπέρασα γρήγορα τη «σύμπραξη της χρονιάς». Μετά κοιμήθηκα σαν πουλάκι!


6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2:46 μ.μ.

    Αυτό ακριβώς που είπες στην πρώτη παράγραφο έχω παρατηρήσει κι εγώ και απορώ: Από που ξεφύτρωσε αυτός ο Κοκλώνης; Και γιατί παίρνει τόσα εύσημα για ένα show που δεν είναι καν δική του έμπνευση (αν θυμάμαι καλά Just the 2 of us υπήρχε και το 2009/2010 με παρουσιαστή τον Καπουτζίδη); Και προς τι όλη αυτή η θεοποιήση και το γλύψιμο από όλους, λες και όλη η ελληνική showbiz περιστρέφεται γύρω του;
    Επίσης, κι εγώ από το 2000 ακούω συνέχεια υποτιμητικά σχόλια, κυρίως από φανς της Βανδή, ότι η Βίσση γέρασε, ότι έχει κάνει 500 λίφτινγκ, ότι δηλώνει 50 αλλά στην πραγματικότητα είναι 70(!) χρονών... Δε πα να είναι και 100; Η Βίσση είναι η Cher της Ελλάδας, δεν έχει ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε, ψάξε στο youtube να βρεις παλιές συνεντεύξεις του Κοκλώνη, να μάθεις ποιος είναι. Ο τύπος είναι ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας. Πριν 10 χρόνια ίδρυσε την εταιρεία air-fast tickets η οποία του προσέφερε τεράστια κέρδη και έγινε εκατομμυριούχος από το τίποτα. Ύστερα πούλησε την εταιρεία σε κάτι Κινέζους και έβγαλε άλλα τόσα που σήμερα δεν ξέρει τι έχει (για να φανταστείς αγόρασε και ένα διαμέρισμα στο Μανχάτταν να του βρίσκεται). Έβγαλε τόσα πολλά λεφτά από την εταιρεία του που ασχολείται με την τηλεόραση ως χόμπι. Φημολογείται μάλιστα ότι το Just είναι δική του παραγωγή, ότι δηλαδή εκείνος πληρώνει τους συμμετέχοντες και την επιτροπή, για να κάνει το ψώνιο του, τον παρουσιαστή. Δεν το κάνει από ανάγκη δηλαδή, το κάνει ως χόμπι. Ακόμα και το προηγούμενο σόου που έκανε και είχε ως τίτλο το όνομά του, ήταν δική του παραγωγή, με έξοδα εξ ολοκλήρου δικά του, αντί του καναλιού. Με αυτόν βρήκαν όλοι οι καλλιτέχνες την υγειά τους, αφού σπονσάρει εκπομπές υψηλού μπάτζετ και αυτοί εμφανίζονται και επανέρχονται στο προσκήνιο. Ενδεικτικά, να σου πω ότι το 2017 ήταν ο σπόνσορας όλης της ελληνικής αποστολής στη Γιουροβίζιον (πλήρωσε ο ίδιος τα έξοδα μεταφοράς τους στο Κίεβο καθώς και τα σκηνικά που χρησιμοποιήθηκαν επί σκηνής, για την πισίνα των χορευτών της Ντέμι). Κατά τη γνώμη μου, είναι άθλιος παρουσιαστής και η φωνή του τα μάλα εκνευριστική ένω όλο αυτό το χαζοχαρούμενο στίλ του δεν υποφέρεται. Παρόλα αυτά, χεσμένους μας έχει, αυτός πληρώνει, κάνει ό, τι θέλει και είναι κάτι σαν τον Τραμπ, πάμπλουτος που τον έχουν όλοι ανάγκη και έχει το ακαταλόγιστο. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντωμεταξύ, από αναλύσεις σκίζεις, μπορώ να πω οτι επδ εγώ στον κοσμο μου ως γνωστόν, μου αρέσουν τόσο πολύ οι αναλύσεις σου που κάθουμαι κ διαβάζω τες ακόμα και για μπικ μπράδερ που δεν ξέρω ποτε ξεκίνησε κ ποτε τέλειωσε. αυτά χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ αγαπημένη μου! Αφού είσαι στο Analyse Chris, τι περίμενες; Αναλύσεις! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8:01 μ.μ.

    Ομολογώ πως δεν τα ήξερα όλα αυτά και ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου (Για την Demy στη Γιουροβίζιον το είχα ακούσει ότι βρέθηκε ένας σπόνσορας που τα πλήρωσε όλα, αλλά είχα την εντύπωση ότι ήταν ο Ιβάν Σαββίδης). Αν ο Κοκλώνης κατάφερε και έβγαλε τόσα λεφτά με την αξία του, τότε μπράβο του. Παρ όλα αυτά δεν παύει να είναι ατάλαντος ως παρουσιαστής και απίστευτα νάρκισσος. Καταλαβαίνω ότι είχε απωθημένο να γίνει παρουσιαστής και βρήκε την ευκαιρία να κάνει το χόμπι του, αλλά θα μπορούσε τουλάχιστον να ήταν πιο διακριτικός. Είναι φανερό ότι όλο αυτό το έστησε για να ακούγεται συνέχεια το όνομα του και να τον προσκυνάνε όλοι επειδή μάζεψε 10 ξεπεσμένους celebrities και τους έβαλε να τραγουδάνε. Και θα μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που "ένωσε" τη Βίσση και τη Βανδή λες και έκανε κανένα κατόρθωμα που τις πλήρωσε να εμφανιστούν στην εκπομπή και αυτές δέχτηκαν. Μάλιστα, δεν το έκαναν για τα λεφτά αλλά μόνο και μόνο επειδή τους το ζήτησε ο κούκλος, ο θεός, ο ένας και μοναδικός Νίκος Κοκλώνης! Κάπου ώπα δηλαδή... Σε λίγο θα μας πουν ότι ο Κοκλώνης ανακάλυψε τα τηλεοπτικά shows και την τηλεόραση γενικότερα, μη σου πω και τον ηλεκτρισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με όλα όσα λες για τον Κοκλώνη. Μάλιστα ακούγεται ότι η ένωση Βίσση-Βανδή δεν έγινε δωρεάν, αλλά τις πλήρωσε αδρά για να δεχτούν να... "αγαπηθούν" ξαφνικά μετά από 25 χρόνια. Άκουσα τρελά ποσά και απορώ αν αληθεύουν, αλλά αν κρίνω από τα εκατομμύρια που διαθέτει δεν αποκλείεται τίποτα. Ο Κοκλώνης μεγάλωσε στα 90ς και έχει απωθημένα πολλά, τώρα προσπαθεί να επαναφέρει στην τηλεόραση την Κορομηλά και τον Μικρούτσικο μόνο και μόνο επειδή τους θαύμαζε παιδί. Όπως σωστά είπες, όλοι αυτοί οι "ξεπεσμένοι" βρήκαν τον σωτήρα τους. Δεν με ενοχλούν τα κίνητρά του. Απλά δεν θέλω να τον βλέπω, ούτε να τον ακούω. Αν ήταν παραγωγός πίσω από τις κάμερες δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Το καλύτερο όλων, έχει τουίτερ και άμα γράψεις κάτι γι' αυτόν θυμώνει και σου απαντά καταλλήλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας άφοβα σε υπαρκτή γλώσσα. Αν γράφετε greeklish επειδή ως εκεί φτάνει ο νους σας, ή επειδή ζείτε σε μια χώρα μακρινή και ανεξερεύνητη στην οποία δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα την ελληνική γραφή... τον πούλο.

Το σχόλιο σας θα επεξεργαστεί από ειδική συμβουλευτική επιτροπή, και αν εγκριθεί θα εμφανιστεί το συντομότερο στο θεϊκό ιστολόγιο: Analyse Chris*

Τη Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζουν οι εξής:
- Μαρία Αλιφέρη.
- Καίτη Φίνου.
- Δάνης Κατρανίδης.
- Ισμήνη Καλέση.
- Στηβ Ντούζος.